Ben echt dol op kleine eendjes en geitjesquote:
JA KLEINE DIERTJES JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben echt dol op kleine eendjes en geitjes
Geef maar toe dat je ninja edit niet op tijd was.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben echt dol op kleine eendjes en geitjes en jongetjes
Hoezo maak je van meisjes jongetjes dan nog even?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je ninja edit niet op tijd was.
WHAHAJ NU DENKN SE DA JE HOMMO BENT xddxdfddquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo maak je van meisjes jongetjes dan nog even?
Oh you're so bustedquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo maak je van meisjes jongetjes dan nog even?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
WHAHAJ NU DENKN SE DA JE HOMMO BENT xddxdfdd
hahahah was een grapje xD lolquote:
Nee, hier praat je je niet meer uitquote:
Care wat mensen op internet denkenquote:
JAWEL HOOR, MAAR WIL JE NIET ZO TEGEN ME SCHREEUWEN? IK WORD DAAR EMOTIONEEL VANquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:06 schreef Ambipur het volgende:
KAN MIJN QUOTE WEG DQOD AJB DANK JE WEL.
Ik schreeuw niet schatje. Ben verdrietig. Troost me maar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
JAWEL HOOR, MAAR WIL JE NIET ZO TEGEN ME SCHREEUWEN? IK WORD DAAR EMOTIONEEL VAN
Kom maar bij me liggenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik schreeuw niet schatje. Ben verdrietig. Troost me maar.
Interesseart mah niequote:
again bijv.nw. / bijw.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
again bijv.nw. / bijw.
weer, opnieuw, nogmaals, wederom, andermaal, alweer, nog eens , nog een keer
Ja, maar wat again? Wat doe ik weer? Ik voel me rot, dat die mongool bij elke shizzle wannabi wil roepen kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
again bijv.nw. / bijw.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:12 schreef Pharkus het volgende:
Quote van Ambi toch even gelezen, wish i didn't
Hehehequote:Op donderdag 4 juli 2013 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
again bijv.nw. / bijw.
Stook tussen mij en Dqod, dan laat ze je op mijn gezicht zitten zei ze.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar wat again? Wat doe ik weer? Ik voel me rot, dat die mongool bij elke shizzle wannabi wil roepen kan ik niets aan doen.I just needed some comfort man. Just a little bit man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |