abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:26:04 #102
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_128832566
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nooit van gehoord....ik heb effetjes gekeken naar de link maar zo interessant vind ik niet.....lijkt me ook 'n beetje zonder van t tijd.
Jij leeft letterlijk in een fantasiewereldje, een waan. Het verschilt niks met de profetie zoals die vertolkt wordt in The Matrix. Jij bent The One. Wij ordinaire stervelingen groeten U, Neo.
pi_128832567
quote:
18s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Neehee, waarop deze beste man juist al voor Boston beenloos door het leven gaat. De enige foto's die ik me daarvan kan herinneren, waren al razendsnel ontmaskerd als persoonsverwarring. Gng om totaal iemand anders.
Ben dus ook wel benieuwd naar dat beenloze bewijs.
Kunnen we eeuwig op blijven wachten vrees ik als het bij aannames blijft.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik niet.Ik heb maar een foto van Bauman met benen gezien en hij stond daar met 'n grote bord voor z'n heupen.....dus t kan dat die foto was geshopped.
Ok, en nu?
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:31:01 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128832736
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:26 schreef Blaadjes het volgende:

Ok, en nu?
Alles wat kan is een valide mogelijkheid en dus een bewijs dat de zgn waarheid niet klopt. Of zoiets.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128832747
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

we weten het heel goed.
Maar, jij blijft hangen op een website waar ze aangeven dat:

• van deze mijnheer zijn benen zijn dubbel gevouwen.
• een M&M pop betrokken is.
• geen woord word gerept HOE het in scene is gezet alleen dat het nep is.
• elke foto 100x op ingezoomt word tot hij blurry word en dan wijzen kijk hij word blurry
• iedereen op dat forum fotoshopexperts zijn.
• de gene die contact had via FB met iemand die in het ziekenhuis niet meer heeft gepost na hij een sneer kreeg van een vriend die daar aanwezig was.
• geen enkel bewijs word aangetoont op wat speculatie na.
AUB.
http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1602

IMO - komen ze met goed en sterk punten....en ze hebben groot gelijk.
En ik zie nergens op cluesforum over dubbel gevouwen benen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_128832799
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:26 schreef Terecht het volgende:

[..]

Jij leeft letterlijk in een fantasiewereldje, een waan. Het verschilt niks met de profetie zoals die vertolkt wordt in The Matrix. Jij bent The One. Wij ordinaire stervelingen groeten U, Neo.
Ik heb de film niet gezien en ik weet niet wat het over gaat.
Ik vind 99% van Hollywood films - shit basically.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_128832864
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alles wat kan is een valide mogelijkheid en dus een bewijs dat de zgn waarheid niet klopt. Of zoiets.
Daar lijkt het wel op.

Tingo kom eens met bewijs dat hij benen heeft!

Of ben jij ook van het beschuldigen van iemand en je zorgt zelf maar voor bewijs dat het niet zo is?
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:34:45 #108
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_128832866
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb de film niet gezien en ik weet niet wat het over gaat.
Ik vind 99% van Hollywood films - shit basically.
De film gaat over jou. Jij bent de digitale Jezus die ons van het juk van de Kwade Genius komt verlossen.
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:37:11 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128832976
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

AUB.
http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1602

IMO - komen ze met goed en sterk punten....en ze hebben groot gelijk.
En ik zie nergens op cluesforum over dubbel gevouwen benen.
waarom stuur je me weer naar pagina 1?

waarom niet een voorbeeld plaatsen ipv alleen elke keer de zelfde link zelfde topic zelfde pagina?


en ik ben meer als eens tegen gekomen. zie link iets verder terug in dit topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:37:57 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128833001
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:34 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op.

Tingo kom eens met bewijs dat hij benen heeft!

Of ben jij ook van het beschuldigen van iemand en je zorgt zelf maar voor bewijs dat het niet zo is?
hij heeft al aangegeven dat er GEEN enkel slachtoffer is gevallen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:52:29 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128833549
en als ik op de laatste pagina kijk,
komen de volgende omschrijvingen naar voren

These Canuck alleged terrorists are alleged to be taking Methadone which is prescribed as a substitute for heroin.
Heroin users don't want to concoct bomb plots: they want more heroin. And methadone is more of a sedative to help with heroin withdrawal.
Junkies don't make for good murderous villain types. The plotters should have put them on Meth or Bath Salts.

of

Postby kansasinnovember on July 11th, 2013, 12:07 pm

Love the image of Jeffrey Bauman walking for the very first time since losing his legs...amazing to see how he shows no signs of strain in his face or on his arms,with that sort of strength maybe we'll see him going for gold on the parallel bars at the next Olympics.

http://www.nbcnews.com/video/nightly-news/52442337/#52442337
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_128833659
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:34 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op.

Tingo kom eens met bewijs dat hij benen heeft!

Of ben jij ook van het beschuldigen van iemand en je zorgt zelf maar voor bewijs dat het niet zo is?
Ik denk dat hij heeft z'n benen kwijtgeraakt lang geleden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:56:16 #113
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_128833687
Hebben de mensen van het cluesforum de aanslag al nagespeeld? Zo niet, waarom niet? Het lijkt mij wel een redelijke eis om dit van de mensen van het cluesforum te verwachten, zij verwachten immers een soortgelijke bewijstrant van de overheid en de media. Ik wil bij deze ook de belofte uitspreken dat als de mensen van het cluesforum de aanslag exact weten te reproduceren op de manier waarop zij beweren dat het in scene gezet is, ik om ben. En met mij waarschijnlijk een heleboel FOK!ertjes en andersoortige lieden die dit drama op de voet volgen op het internet. Samen zullen wij de Kwade Genius een lesje leren! #YOLO.
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:59:26 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128833820
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:55 schreef Tingo het volgende:

Ik denk dat hij heeft z'n benen kwijtgeraakt lang geleden.
En jij denkt ook echt dat dat onopgemerkt blijft? Dat mensen die hem al beenloos kenden, hun mond daarover niet opentrekken? Of heeft er zich al een oude kennis hierover gemeld op dat clueless-forum? Of denk je dat iedereen in zijn huidige en vroeger omgeving is afgekocht dan wel wordt geïntimideerd?

Ik ben heel benieuwd!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:02:04 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128833909
quote:
5s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

En jij denkt ook echt dat dat onopgemerkt blijft? Dat mensen die hem al beenloos kenden, hun mond daarover niet opentrekken? Of heeft er zich al een oude kennis hierover gemeld op dat clueless-forum? Of denk je dat iedereen in zijn huidige en vroeger omgeving is afgekocht dan wel wordt geïntimideerd?

Ik ben heel benieuwd!
we hebben dat wl eens uitgerekend paar topics terug komen uit op een miljoenen/miljarden plaatje..
en wat was hte doel......

ow wacht er is geen doel, de aanslag was een false flag zonder... Nut.?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:05:37 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128834018
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef theguyver het volgende:

we hebben dat wl eens uitgerekend paar topics terug komen uit op een miljoenen/miljarden plaatje..
en wat was hte doel......

ow wacht er is geen doel, de aanslag was een false flag zonder... Nut.?
Nee, dankzij deze false flag zijn er nu nog meer mensen scared shitless van de islam. Of zoiets.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:11:29 #117
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128834209
quote:
9s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dankzij deze false flag zijn er nu nog meer mensen scared shitless van de islam. Of zoiets.
ow... was 9/11 nog niet genoeg?

en Londen hoort er dan ook bij en alles kost miljarden natuurlijk, en nu is iedereen bang voor islam... en dat was het..

bedoel ik ben bang voor haaien .. komt door jaws en eigen ervaring..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:14:16 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128834305
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:11 schreef theguyver het volgende:

bedoel ik ben bang voor haaien .. komt door jaws en eigen ervaring..
Ik ben dankzij Jaws ook bang voor haaien. Gelukkig niet uit eigen ervaring. Alhoewel mijn ervaring me leert dat ik zelfs in haaienpaniek kan raken in een Hollandsch meertje. Als ik die Jaws-tune in mijn hoofd krijg, zie ik die haaien al vol vaart richting mijn tenen zwemmen. Heel realistisch wordt dat dan. En dan weet ik niet hoe snel ik aan de kant moeten komen :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:21:45 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128834522
quote:
9s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben dankzij Jaws ook bang voor haaien. Gelukkig niet uit eigen ervaring. Alhoewel mijn ervaring me leert dat ik zelfs in haaienpaniek kan raken in een Hollandsch meertje. Als ik die Jaws-tune in mijn hoofd krijg, zie ik die haaien al vol vaart richting mijn tenen zwemmen. Heel realistisch wordt dat dan. En dan weet ik niet hoe snel ik aan de kant moeten komen :') .
Kroatie 5 jaar terug was aan snorkelen en kwam zo'n beest recht op mij af ..
ik denk dat het een blauwe haai was van ongeveer een meter of 2
Schrok me de vinketeringtyfus.. en was zo'n 30 a 40mtr van de kant... echt ik was binnen no time de zee uit ..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:24:29 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128834622
Oh mèn! Ik had echt een hartverzakking gehad!
Maar ... hoe weet jij zo zeker dat het een haai was? Misschien was het wel een als haai vermomde goudvis. Die jouw angst voor haaien moet aanwakkeren. Gewoon omdat het Westen tegen haaien is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:27:51 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128834759
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:24 schreef Copycat het volgende:
Oh mèn! Ik had echt een hartverzakking gehad!
Maar ... hoe weet jij zo zeker dat het een haai was? Misschien was het wel een als haai vermomde goudvis. Die jouw angst voor haaien moet aanwakkeren. Gewoon omdat het Westen tegen haaien is.
_O_ _O- :D
verrek had ook gewoon FBI logo aan de zijkant van de haai moeten zien! ( duh )

water is super helder was met schepnet, zeeegels aan vangen ,Koraten zijn er dol op.
en deze kwam vanachter een rotspartij, denk afstand 3 meter was...
ik schrok zo.. dat ik niet meer wist wat boven of onder was, had paar dagen daarvoor zelfde ervaren met octopus.. maar een Haai, Sweet jezus.. nog steeds nachtmerries van,..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 14:36:39 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_128835106
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

_O_ _O- :D
verrek had ook gewoon FBI logo aan de zijkant van de haai moeten zien! ( duh )

water is super helder was met schepnet, zeeegels aan vangen ,Koraten zijn er dol op.
en deze kwam vanachter een rotspartij, denk afstand 3 meter was...
ik schrok zo.. dat ik niet meer wist wat boven of onder was, had paar dagen daarvoor zelfde ervaren met octopus.. maar een Haai, Sweet jezus.. nog steeds nachtmerries van,..
Nog een geluk dat die haai je benen er niet afgehapt heeft, want niemand had je geloofd. Ze zouden denken dat je daar theatrical lag te bloeden :X
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:20:07 #123
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128836737
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nog een geluk dat die haai je benen er niet afgehapt heeft, want niemand had je geloofd. Ze zouden denken dat je daar theatrical lag te bloeden :X
dat, en dan was de achterliggende gedachten de jacht op haaien uit te breiden, zodat de haaienvisticks goedkoper werden!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 15:21:29 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_128836785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

dat, en dan was de achterliggende gedachten de jacht op haaien uit te breiden, zodat de haaienvisticks goedkoper werden!
Die haaienwet er rap doorheen drukken idd :Y
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:25:55 #125
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_128842745

Tsarnaef werd aangespoord door de rechter de woorden ' not guilty' uit te spreken.

Jeugdvrienden waren verbaast dat hij sprak met een zwaar russisch accent, zij hebben hem gekend en nooit had hij een accent.

Verder gaf Tsarnaef een verwaasde aanblik, leek hij ongeiteresseerd in de rechterlijke procedure, leek afwezig te zijn. En hij had een slordig voorkomen.

Zelfs de journaliste gaf toe dat in haar ervaring dit één van de meest vreemde situaties was die ze had meegemaakt voor een verdachte in een terrorisme zaak.
pi_128843026
quote:
5s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

En jij denkt ook echt dat dat onopgemerkt blijft? Dat mensen die hem al beenloos kenden, hun mond daarover niet opentrekken? Of heeft er zich al een oude kennis hierover gemeld op dat clueless-forum? Of denk je dat iedereen in zijn huidige en vroeger omgeving is afgekocht dan wel wordt geïntimideerd?

Ik ben heel benieuwd!
Heeft hij wel echte vrienden en kennissen van z'n verleden?
Denk je dat z'n echte naam Jeff Bauman is?
En als iemand zegt dat hij/zij 'Bauman' kent en belt CNN om dat door te geven denk je dat CNN gaat dat verhaal melden ?
Wat zal jij doen als je zoiets weet ? Wie ga je bellen met dat informatie? Gaan mensen je geloven?
"Ik ken Jeff Bauman zonder benen 10 jaar terug". Denk je dat iemand gaat je serieus nemen of dat er is geen mogelijkheid dat je komt zelf in 'n gevaarlijk of enge situatie?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_128843220
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heeft hij wel echte vrienden en kennissen van z'n verleden?
Denk je dat z'n echte naam Jeff Bauman is?
En als iemand zegt dat hij/zij 'Bauman' kent en belt CNN om dat door te geven denk je dat CNN gaat dat verhaal melden ?
Wat zal jij doen als je zoiets weet ? Wie ga je bellen met dat informatie? Gaan mensen je geloven?
"Ik ken Jeff Bauman zonder benen 10 jaar terug". Denk je dat iemand gaat je serieus nemen of dat er is geen mogelijkheid dat je komt zelf in 'n gevaarlijk of enge situatie?
Jezus.
★★★
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:41:44 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128843236
Ik heb vrienden bij de MSM die zouden smullen van dat soort informatie. Verder weet ik wel de wegen binnen de media. Is niet zo moeilijk ook. En ja, ik denk dat als je iemand tien jaar geleden al zonder benen kende en dat kunt bewijzen met bijvoorbeeld schoolfoto's, de media daar warm voor lopen. En nee, ik ben niet bang dat ik dan in een enge situatie terechtkom.
Ik weet niet hoe sociaal jij bent, maar ik weet echt nog wel wie ik tien jaar terug kende ... En of die personen benen hadden. Ik herken die mensen ook nog steeds.

En tenslotte: waarom zou dit zijn echte naam niet zijn? Zie je zelf niet in dat je overal vraagtekens zet, omwille van de vraagtekens maar zonder enige logische grond?
Kom eens met concrete bewijzen waaruit blijkt dat hij al lang beenloos was. Het blijft bij zwartgallige innuendo, nergens op gestoeld, behalve op bange onderbuikjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128843253
quote:
9s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Jezus.
Als het komt op CNN dat God bestaat - dan is het wel de waarheid eh?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:42:43 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128843265
In vergelijkingen ben je ook al zo goed.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128843304
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als het komt op CNN dat God bestaat - dan is het wel de waarheid eh?
Nee. Pas als Infowars na nader onderzoek tot dezelfde conclusie komt.
★★★
pi_128843381
quote:
9s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nee. Pas als Infowars na nader onderzoek tot dezelfde conclusie komt.
Infowars is ook meestal bs.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:48:56 #133
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_128843446
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heeft hij wel echte vrienden en kennissen van z'n verleden?
Denk je dat z'n echte naam Jeff Bauman is?
En als iemand zegt dat hij/zij 'Bauman' kent en belt CNN om dat door te geven denk je dat CNN gaat dat verhaal melden ?
Wat zal jij doen als je zoiets weet ? Wie ga je bellen met dat informatie? Gaan mensen je geloven?
"Ik ken Jeff Bauman zonder benen 10 jaar terug". Denk je dat iemand gaat je serieus nemen of dat er is geen mogelijkheid dat je komt zelf in 'n gevaarlijk of enge situatie?
Ik lees hier vooral smoesjes om maar niks te hoeven doen. Aarts- en aartslui die complotters. Stelletje toetsenbordhelden. :') Grote bek, kleine hartjes. Geef mij maar Edward Snowden.
pi_128843519
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:41 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vrienden bij de MSM die zouden smullen van dat soort informatie. Verder weet ik wel de wegen binnen de media. Is niet zo moeilijk ook. En ja, ik denk dat als je iemand tien jaar geleden al zonder benen kende en dat kunt bewijzen met bijvoorbeeld schoolfoto's, de media daar warm voor lopen. En nee, ik ben niet bang dat ik dan in een enge situatie terechtkom.
Ik weet niet hoe sociaal jij bent, maar ik weet echt nog wel wie ik tien jaar terug kende ... En of die personen benen hadden. Ik herken die mensen ook nog steeds.

En tenslotte: waarom zou dit zijn echte naam niet zijn? Zie je zelf niet in dat je overal vraagtekens zet, omwille van de vraagtekens maar zonder enige logische grond?
Kom eens met concrete bewijzen waaruit blijkt dat hij al lang beenloos was. Het blijft bij zwartgallige innuendo, nergens op gestoeld, behalve op bange onderbuikjes.
Tuurlijk zijn er goede journalisten die willen graag schrijven over bepaalde onderwerpen en willen echt 'n scoop krijgen - maar als ze ooit de kans krijgen is 'n heel andere verhaal.
Anything that doesn't follow the script simply doesn't get past the editor.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_128843551
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik lees hier vooral smoesjes om maar niks te hoeven doen. Aarts- en aartslui die complotters. Stelletje toetsenbordhelden. :') Grote bek, kleine hartjes. Geef mij maar Edward Snowden.
Edward Snowden :)
En jij zegt dat ik ben 'n fantasist? :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:55:34 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128843625
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:51 schreef Tingo het volgende:

Tuurlijk zijn er goede journalisten die willen graag schrijven over bepaalde onderwerpen en willen echt 'n scoop krijgen - maar als ze ooit de kans krijgen is 'n heel andere verhaal.
Anything that doesn't follow the script simply doesn't get past the editor.
Jij laat hierbij weer duidelijk zien totaal niet te weten waarover je praat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 11 juli 2013 @ 18:57:22 #137
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_128843672
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Edward Snowden :)
En jij zegt dat ik ben 'n fantasist? :)
Ja. Je bent op een extreem laagdrempelige manier mentaal aan het masturberen. Wat jij en je complottervriendjes doen lijkt erg op wat aanhangers van The Secret en libertariers doen.
pi_128843810
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:57 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja. Je bent op een extreem laagdrempelige manier mentaal aan het masturberen. Wat jij en je complottervriendjes doen lijkt erg op wat aanhangers van The Secret en libertariers doen.
Ik weet niet - ik weet niks over The Secret - ik heb alleen die naam gehoord.Is t niet iets als 'make-yourself-into-a wonderful-person/new age' onzin?
Libertariers - Tea party en zo?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_128843815
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij laat hierbij weer duidelijk zien totaal niet te weten waarover je praat.
Oh.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_128843998
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij laat hierbij weer duidelijk zien totaal niet te weten waarover je praat.
Dus jij weet zeker dat er zijn journalisten die mogen schrijven precies wat ze willen,maak niet uit hoe controversiele het is - en ze krijgen hun stuk op t voorpagina die volgende dag.
En jij weet wel wat je erover praat?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:11:27 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128844119
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:08 schreef Tingo het volgende:

Dus jij weet zeker dat er zijn journalisten die mogen schrijven precies wat ze willen,maak niet uit hoe conroversiele het is - en ze krijgen hun stuk op t voorpagina die volgende dag.
En jij weet wel wat je erover praat?
Het moet natuurlijk wel op meer gestoeld zijn dan op vage sitejes met Photoshops vol pijlen en cirkeltjes. Dus nee, dit complottheorietje komt nooit door de selectie. behalve misschien als 'bizar item'. Maar ja, als er een controversieel item is wat met serieuze bronnen hardgemaakt of aannemelijk gemaakt kan worden? Op zeker dat de actualiteitenrubrieken over elkaar heen buitelen om die primeur te hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128844646
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij laat hierbij weer duidelijk zien totaal niet te weten waarover je praat.
Helemaal gelijk!

Maar wat anders, wat doe jij hier? Ik las pas ergens dat je niet BNW waardig bent omdat je de telegraaf zou lezen. :P
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:30:57 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128844701
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
Helemaal gelijk!

Maar wat anders, wat doe jij hier? Ik las pas ergens dat je niet BNW waardig bent omdat je de telegraaf zou lezen. :P
Lees ik De Telegraaf? Of heb je het over dat boek over de geschiedenis van De Telegraaf wat ik in mijn kast heb staan?

Ik heb een NRC-Next abonnement. Net zo fout-MSM.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128844756
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lees ik De Telegraaf? Of heb je het over dat boek over de geschiedenis van De Telegraaf wat ik in mijn kast heb staan?

Ik heb een NRC-Next abonnement. Net zo fout-MSM.
Maakt mij niks uit hoor maar dat zag ik voorbij komen, 2 weken terug ofzo, in een NWS topic. Ongeveer zoals ik het nu schreef. ;) (gericht aan jou)
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:37:12 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128844879
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:33 schreef Blaadjes het volgende:

Maakt mij niks uit hoor maar dat zag ik voorbij komen, 2 weken terug ofzo, in een NWS topic. Ongeveer zoals ik het nu schreef. ;) (gericht aan jou)
Ja, dat ging inderdaad om dat boek dat ik in de kast heb staan. Was volgens mij een KLB-topic over De Telegraaf en daar kwam dat boek ter sprake. Interessant boek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:38:44 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128844913
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128845228
quote:
En deze:

NWS / Moeder Annas doet aangifte van moord

was even zoeken maar toch gevonden ;)
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:49:39 #148
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_128845241
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet niet - ik weet niks over The Secret - ik heb alleen die naam gehoord.Is t niet iets als 'make-yourself-into-a wonderful-person/new age' onzin?
Libertariers - Tea party en zo?
De overeenkomst is dat ze alle drie de wereld reduceren tot een paar uitstert simpele axioma's en zo de wereld en de dingen die er in gebeuren op laagdrempelige wijze weten te duiden. Het zijn oppervlakkige denksystemen voor mensen die te dom of te lui zijn om zich wat meer genuanceerdere en realistischere filosofieen eigen te maken. Resultaat is een kleuterschets van de werkelijkheid, zoals jij hier keer op keer demonstreert.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:51:22 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128845296
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:48 schreef Blaadjes het volgende:

En deze:

NWS / Moeder Annas doet aangifte van moord

was even zoeken maar toch gevonden ;)
Oh, een tribalwaus-claim.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128845528
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, een tribalwaus-claim.
:Y

Tribal waus :D

Nooit geweest, wel zo waus als de paus en zo knijter als z'n mijter maar tribalwaus nooit. ;(
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:20:25 #151
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_128854728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Infowars is ook meestal bs.
In jouw ogen is alles bullshit... Tenzij het om jouw eigen irrationele, onlogische, niet met feiten onderbouwde hersenspinsels gaat.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 07:47:07 #152
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128860660
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:20 schreef Dlocks het volgende:

[..]

In jouw ogen is alles bullshit... Tenzij het om jouw eigen irrationele, onlogische, niet met feiten onderbouwde hersenspinsels gaat.
nee niet alles, vergelijkingen met andere situaties niet.
want dat boeit m niet en verdiept hij zich niet in.
Andere aanslagen, niet op umericaanse bodem etc.

wel raar dat er hier mee personen dan Tingo alleen aanwezig waren, maar die hoor of zie je niet misschien ff op vakantie?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 10:41:54 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_128863535
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 07:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

nee niet alles, vergelijkingen met andere situaties niet.
want dat boeit m niet en verdiept hij zich niet in.
Andere aanslagen, niet op umericaanse bodem etc.


wel raar dat er hier mee personen dan Tingo alleen aanwezig waren, maar die hoor of zie je niet misschien ff op vakantie?
Dat is het vreemde idd, de dingen die in andere landen gebeuren boeien niet.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:01:57 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128864083
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is het vreemde idd, de dingen die in andere landen gebeuren boeien niet.
precies als je met een vergelijkbare aanlsag of zelfs ergere aanslag komt aan zetten in een ander land dan kan dat gewoon niet.
vergelijk sommige ammerikaanse gebeurtenissen maar met aanslagen en gebeurtenissen in Nederland. of midden oosten of andere europese landen.

het boeit ze niet en ze WILLEN ook niet in verdiepen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:04:11 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128864150
De ironie dat juist deze complotters de USA alle macht toebedelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:09:27 #156
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_128864317
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 07:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

nee niet alles, vergelijkingen met andere situaties niet.
want dat boeit m niet en verdiept hij zich niet in.
Andere aanslagen, niet op umericaanse bodem etc.

wel raar dat er hier mee personen dan Tingo alleen aanwezig waren, maar die hoor of zie je niet misschien ff op vakantie?
18 delen een trolgroep die graag zien dat BNW NWS word is niet zo boeiend :') dat jij alles voor iedereen invult ook niet , als ik dat wil lezen ben ik vanaf pagina 1 ook al op de hoogte .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:22:58 #157
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128864722
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:09 schreef Summers het volgende:

[..]

18 delen een trolgroep die graag zien dat BNW NWS word is niet zo boeiend :') dat jij alles voor iedereen invult ook niet , als ik dat wil lezen ben ik vanaf pagina 1 ook al op de hoogte .
Nee, een theorie is inderdaad aannemelijk als er inderdaad twijfel bestaat.
Zie 9/11 zie JFK en de farmaceutische industrie Het Ronde huis.
veel onduidelijkheid en veel duidelijke bronnen.
Dit is gewoon te onzinnig, en gekke is over de dingen waar wel onduidelijkheid over bestaat word verder niet inhoudelijk op in gegaan ;) zoals de man die in een verhoorkamer is doodgeschoten

en ik ga in discussie, over hoe wat wanneer financieel onmogelijk, ik denk er wat meer over na dat als een theorie is hoe het uitgevoerd zou moeten worden.

jullie geven alleen aan .... kan niet.. en als ik daar op in haak.. is het niet goed.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:29:52 #158
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_128864950
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee, een theorie is inderdaad aannemelijk als er inderdaad twijfel bestaat.
Zie 9/11 zie JFK en de farmaceutische industrie Het Ronde huis.
veel onduidelijkheid en veel duidelijke bronnen.
Dit is gewoon te onzinnig, en gekke is over de dingen waar wel onduidelijkheid over bestaat word verder niet inhoudelijk op in gegaan ;) zoals de man die in een verhoorkamer is doodgeschoten
je vind het blijkbaar nog interessant na 19 delen dus veel plezier nog , ik houd niet van voetbal maar ik ben iig nog nooit naar een voetbalforum geweest om ze te overtuigen dat tennis beter is en hoe dom ze wel niet zijn om naar een bal te staren . DAT is het verschil tussen jehovadrang of niet , Leven en laten leven . Succes met die les .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:33:00 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128865027
Kun je op de reacties op deze foutieve claim ingaan?
Je was opeens weg ...

BNW / Bom Boston deel 18 Hoe is het met de slachtoffers?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:36:46 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128865156
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:29 schreef Summers het volgende:

[..]

je vind het blijkbaar nog interessant na 19 delen dus veel plezier nog , ik houd niet van voetbal maar ik ben iig nog nooit naar een voetbalforum geweest om ze te overtuigen dat tennis beter is en hoe dom ze wel niet zijn om naar een bal te staren . DAT is het verschil tussen jehovadrang of niet , Leven en laten leven . Succes met die les .
Het is niet om jullie af te vallen, maar ik ben gewoon benieuwd over het hoe of wat er achter.
Een false flag heeft een doel, en er zijn er ook verscheidene geweest in het verleden.
En natuurlijk zijn er ook tegenwoordig aanslagen en gebeurtenissen wat zich afspelen wat misschien vreemd over komt, maar zodra er echt daadwerkelijk inhoudelijk op in gegaan word.
dan word er niet op gereageerd, dat... is erg jammer want, kijk naar een 9/11 er zijn dingen gebeurt die nog steeds zorgen voor veel vraag tekens en word ook goed uitgezocht met en door professionals.
en dat komt al heel anders over.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_128867695
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:20 schreef Dlocks het volgende:

[..]

In jouw ogen is alles bullshit... Tenzij het om jouw eigen irrationele, onlogische, niet met feiten onderbouwde hersenspinsels gaat.
Niet zo.
Ik heb links gepost dat legt t allemaal uit.
Waarom moet ik nou alles uitleggen.
Als je niet die links goed gelezen of goed verstaan is dat jouwe probleem.
Ik geef informatie door en natuurlijk mag je denken of geloven wat je wil.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_128867774
Je hebt geen een link gepost die iets uitlegt.
Conscience do cost.
pi_128867801
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het is niet om jullie af te vallen, maar ik ben gewoon benieuwd over het hoe of wat er achter.
Een false flag heeft een doel, en er zijn er ook verscheidene geweest in het verleden.
En natuurlijk zijn er ook tegenwoordig aanslagen en gebeurtenissen wat zich afspelen wat misschien vreemd over komt, maar zodra er echt daadwerkelijk inhoudelijk op in gegaan word.
dan word er niet op gereageerd, dat... is erg jammer want, kijk naar een 9/11 er zijn dingen gebeurt die nog steeds zorgen voor veel vraag tekens en word ook goed uitgezocht met en door professionals.
en dat komt al heel anders over.
Neem wat meer tijd om die links beter te lezen dan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_128867845
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:56 schreef ems. het volgende:
Je hebt geen een link gepost die iets uitlegt.
Ik heb clues forum links gepost meerdere keren.
Als je begrijp het niet of kunnen bepaalde dinges niet zien is dat jouwe probleem.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_128867899
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb clues forum links gepost meerdere keren.
Geeneen die wat uitlegt. Je hebt alleen maar links gepost die beweringen maken zonder onderbouwing.
quote:
Als je begrijp het niet of kunnen bepaalde dinges niet zien is dat jouwe probleem.
Als ik begrijp het wel.
Conscience do cost.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 13:01:18 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128867914
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb clues forum links gepost meerdere keren.
Als je begrijp het niet of kunnen bepaalde dinges niet zien is dat jouwe probleem.
alleen pagina 1.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_128974839
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 13:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

alleen pagina 1.
En wat komt na pagina 1 ?

Pagina 2.
enz.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 15 juli 2013 @ 16:57:54 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128975010
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

En wat komt na pagina 1 ?

Pagina 2.
enz.
jij komt met minuscul stukje uitleg en je verwacht van ons dat we meer dan 1700 berichten door gaan lezen ?
zo kan ik het ook.
het tegen bewijs vind je op www.wikipedia.nl begin maar bij pagina 1
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_128975661
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

jij komt met minuscul stukje uitleg en je verwacht van ons dat we meer dan 1700 berichten door gaan lezen ?
zo kan ik het ook.
het tegen bewijs vind je op www.wikipedia.nl begin maar bij pagina 1
Het is maar een thread over Boston - zoveel lezen is het niet....maarja- het ligt eraan hoeveel je wil weten over t Boston gedoe.
Als je de thread leest dan misschien hoeft je niemand te vragen om alles uit te leggen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 15 juli 2013 @ 17:58:49 #170
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_128976611
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het is maar een thread over Boston - zoveel lezen is het niet....maarja- het ligt eraan hoeveel je wil weten over t Boston gedoe.
Als je de thread leest dan misschien hoeft je niemand te vragen om alles uit te leggen.
Er wordt je helemaal niet gevraagd om alles uit te leggen. Er werd je gevraagd naar bewijs dat Jeff Bauman zijn benen al kwijt was voorafgaand aan de aanslagen in Boston.
pi_128976654
quote:
12s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik geloof ook dat het echt is, hoor. Tingo is degene die alles en iedereen in dezen wantrouwt. Omdat ... euh, ja, waarom eigenlijk?
Wat heeft het de autoriteiten opgeleverd?
Wat dacht je van algehele opinie verslechtering jegens tja, noem er eens een paar.
“When there is no desire, all things are at peace.”
  maandag 15 juli 2013 @ 18:05:43 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128976814
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:00 schreef Opnieuw-energie het volgende:

Wat dacht je van algehele opinie verslechtering jegens tja, noem er eens een paar.
Door deze aanslag? I doubt it. Ten zeerste. Daarvoor is het toch echt te marginaal. Met alle respect voor de slachtoffers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 15 juli 2013 @ 18:06:02 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128976821
En welkom ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128977663
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:00 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Wat dacht je van algehele opinie verslechtering jegens tja, noem er eens een paar.
Jegens mensen die bommen af laten gaan midden in de stad? Daar hadden we in de eerste plaats al niet zo'n hoge pet van op, als ik het me goed kan herinneren.
Conscience do cost.
pi_128978387
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Door deze aanslag? I doubt it. Ten zeerste. Daarvoor is het toch echt te marginaal. Met alle respect voor de slachtoffers.
Ik denk dat je toch een beetje het effect van terreur onderschat, zeker omdat het zo willekeurig is en weer door een bepaalde ideologie of door mensen die er uitzien als mensen die dergelijk ideologieën zouden kunnen dragen.

Het zijn toch echt effecten die je niet zomaar naast je neer kunt leggen. Dat wel doen is behoorlijk naïef denk ik, dit kruipt steeds dieper in mensen en misschien zelfs onbewust.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_128978487
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:35 schreef ems. het volgende:

[..]

Jegens mensen die bommen af laten gaan midden in de stad? Daar hadden we in de eerste plaats al niet zo'n hoge pet van op, als ik het me goed kan herinneren.
Dat begrijp ik, maar dit heeft zeker psychologische effecten op mensen, welke denk ik veel dieper gaat dan voor de daders alleen. Dat is gelijk ook het effect namelijk algemeen afkeer of wantrouwen, en die zorgt weer voor een steeds verdere polarisatie.
“When there is no desire, all things are at peace.”
  maandag 15 juli 2013 @ 19:06:01 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128978550
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:01 schreef Opnieuw-energie het volgende:

Ik denk dat je toch een beetje het effect van terreur onderschat, zeker omdat het zo willekeurig is en weer door een bepaalde ideologie of door mensen die er uitzien als mensen die dergelijk ideologieën zouden kunnen dragen.

Het zijn toch echt effecten die je niet zomaar naast je neer kunt leggen. Dat wel doen is behoorlijk naïef denk ik, dit kruipt steeds dieper in mensen en misschien zelfs onbewust.
En ik denk op mijn beurt dat jij deze terreurdaad overschat. En met name het effect ervan op de doorsnee burger.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128978598
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

En ik denk op mijn beurt dat jij deze terreurdaad overschat. En met name het effect ervan op de doorsnee burger.
Dat kan, maar ik denk het niet. Verdere discussie is dan niet nodig.
“When there is no desire, all things are at peace.”
  maandag 15 juli 2013 @ 19:09:17 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128978676
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:07 schreef Opnieuw-energie het volgende:

Dat kan, maar ik denk het niet. Verdere discussie is dan niet nodig.
Maar denk jij dat deze aanslag een false flag is?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 15 juli 2013 @ 19:09:43 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_128978691
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:07 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Dat kan, maar ik denk het niet. Verdere discussie is dan niet nodig.
Dit is natuurlijk wel een discussieforum he .

En welkom :)
pi_128978743
quote:
5s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar denk jij dat deze aanslag een false flag is?
Daar ga ik mij niet over uitlaten, dat kan ik niet beoordelen. Maar in principe is alles mogelijk, maar laat ik gewoon maar eens uitgaan van de 'normale' gang van zaken en het dus niet zien als false flag.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_128978807
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel een discussieforum he .

En welkom :)
Dankje :)

Ik heb inmiddels al heel wat discussies gezien en gevoerd, en meestal blijft de oorspronkelijke mening behouden bij de deelnemers. Dan wordt het duelleren met woorden en daar heb ik meestal geen zin in (meer)
“When there is no desire, all things are at peace.”
  Moderator maandag 15 juli 2013 @ 19:18:48 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_128978987
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:13 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Dankje :)

Ik heb inmiddels al heel wat discussies gezien en gevoerd, en meestal blijft de oorspronkelijke mening behouden bij de deelnemers. Dan wordt het duelleren met woorden en daar heb ik meestal geen zin in (meer)
Veel meningen zijn in steen gebeiteld idd, maar toch is er soms best wel discussie.
pi_128979325
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:04 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar dit heeft zeker psychologische effecten op mensen, welke denk ik veel dieper gaat dan voor de daders alleen. Dat is gelijk ook het effect namelijk algemeen afkeer of wantrouwen, en die zorgt weer voor een steeds verdere polarisatie.
Dat ben ik met je eens, maar kortzichtigheid van mensen is iets van alle tijden. Mensen die Tsjetsjenen (dat was het toch :? ) gaan haten omdat 2 die 2 idioten toevallig die achtergrond hebben vinden anders toch wel manieren om hun beperktheid te botvieren.

Dat is dan ook eerder een probleem van de mensen, daar zit weinig conspiracy achter.
Conscience do cost.
pi_128979533
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:30 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar kortzichtigheid van mensen is iets van alle tijden. Mensen die Tsjetsjenen (dat was het toch :? ) gaan haten omdat 2 die 2 idioten toevallig die achtergrond hebben vinden anders toch wel manieren om hun beperktheid te botvieren.

Dat is dan ook eerder een probleem van de mensen, daar zit weinig conspiracy achter.
Dat is waar, er is geen cure for stupidity. :P
“When there is no desire, all things are at peace.”
  dinsdag 16 juli 2013 @ 03:45:50 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_128995074
tingo jij dolde op een paar dingen in het forum waar je me continu naar pagina 1 naar toe stuurde, ben topic redelijk doorgenomen 1700 post is veel daar vraag ik continu of je iets specifieker kan zijn in dat gene wat jij gelooft.
enige wat ik tot nu toe heb vernomen is.
alles is in scene gezed, en dat vind ik heel erg knap maar,
als jij of een van die personen een goeie theorie heeft, brand los.
en dan geen verwijzingen naar een 1700 posts tellend forum.
als je gewoon een voorbeeldje kan geven ben ik al blij, zonder door de mensen op dat forum bewerkte foto's bijvoorbeeld..

een theorie, over hoe het dan wel gegaan zou zijn en wie er volgens jou achter zit ..
brand maar los.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_129008433
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 03:45 schreef theguyver het volgende:
een theorie, over hoe het dan wel gegaan zou zijn en wie er volgens jou achter zit ..
brand maar los.
Ik heb al genoeg uitgelegde.
Hoe zou ik weet wie achter zit?

http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1602&start=1140

Er is ook 'n 'interview' met Bauman and Cowboy Hat Hero....maar ze zijn 'in-frame' samen maar een keer en er is iets raar met de hele 5minuten afspraakje.

[ Bericht 22% gewijzigd door Tingo op 16-07-2013 15:47:55 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 16 juli 2013 @ 16:08:45 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129009513
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb al genoeg uitgelegde.
Hoe zou ik weet wie achter zit?

http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1602&start=1140

Er is ook 'n 'interview' met Bauman and Cowboy Hat Hero....maar ze zijn 'in-frame' samen maar een keer en er is iets raar met de hele 5minuten afspraakje.
Nee je hebt helemaal niks uitgelegd, dat is het m nou juist.

ik zal ff voorbeeld geven van andere topics.
9/11,
theorie: meerdere scenario's. van explosieven geen vliegtuien etc.
Daders: de regering zelf.
gevolg: aanval irak afghanistan
reden: Olie, laten verdwijnen van geld, geheimen in WTC 7 en pentagon, geld vangen schade claim wtc
http://nl.wikipedia.org/w(...)op_11_september_2001
verschillende motieven en allemaal met inhoud en een eventueel doel wat er mee te bereiken.

moord JFK.
theorie: meerdere, meerdere schutters, Lee harvey oswald laten opdraaien voor moord, etc
daders: Lee Harvey Oswald, regering , Maffia, CIA, etc
gevolg: nieuwe president, Vietnam oorlog, buitenland beleid etc,
reden: Vietnam oorlog, Maffi avrij spel etc,
http://en.wikipedia.org/w(...)_conspiracy_theories
ontzettend veel scenario's met verschillende doeleinden.

Bom aanslag boston.
theorie: Fake flag, anders?
daders: .....?
gevolg: geen
Reden: geen

En bedankt ik zal straks ff vanaf dat stuk gaan lezen en de filmpjes kijken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 17 juli 2013 @ 03:30:58 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129033533
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 15:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb al genoeg uitgelegde.
Hoe zou ik weet wie achter zit?

http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1602&start=1140

Er is ook 'n 'interview' met Bauman and Cowboy Hat Hero....maar ze zijn 'in-frame' samen maar een keer en er is iets raar met de hele 5minuten afspraakje.
en wat is het rare?

ff voor de andere mensen het betreffende filmpje
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 17 juli 2013 @ 13:10:57 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_129041062
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 03:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

en wat is het rare?

ff voor de andere mensen het betreffende filmpje
Dit filmpje maakt veel duidelijk. Dag false flag en vicsims :W
pi_129041176
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 13:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit filmpje maakt veel duidelijk. Dag false flag en vicsims :W
Voor jou wel dan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 17 juli 2013 @ 13:16:29 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129041268
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 13:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor jou wel dan.
ik wacht nog steeds op de vraag...
wat is het rare er aan?
want... ik zie 2 personen geregeld in beeld met elkaar praten over hun ervaring.. tijdens die dag.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 17 juli 2013 @ 13:17:24 #193
249559 crew  Lavenderr
pi_129041301
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 13:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor jou wel dan.
Voor jou niet dan? Wat klopt er volgens jou niet hieraan? Ben ik echt benieuwd naar.
pi_129052634
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik wacht nog steeds op de vraag...
wat is het rare er aan?
want... ik zie 2 personen geregeld in beeld met elkaar praten over hun ervaring.. tijdens die dag.
Ik zie 2 personen heel eventjes in beeld. Van die 5mins durende video is er heel weinig van de gasten samen.Beide lijkt me niet overtuigende.
Waarom moet ik nou dit geloven naar al die rare fotos,rare witness statements en verhaaltjes die klopt gewoon niet?
Ik geloof er geen reet van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 17 juli 2013 @ 17:58:38 #195
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_129052838
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 17:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zie 2 personen heel eventjes in beeld. Van die 5mins durende video is er heel weinig van de gasten samen.Beide lijkt me niet overtuigende.
Waarom moet ik nou dit geloven naar al die rare fotos,rare witness statements en verhaaltjes die klopt gewoon niet?
Ik geloof er geen reet van.
Je zegt helemaal niets inhoudelijks. Je bent mantra's aan het uitkramen, alsof je jezelf steeds van je eigen gelijk dient te overtuigen. het verschilt niets met religiegekkies die hun geloof belijden.
  woensdag 17 juli 2013 @ 18:19:18 #196
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129053445
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 17:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zie 2 personen heel eventjes in beeld. Van die 5mins durende video is er heel weinig van de gasten samen.Beide lijkt me niet overtuigende.
Waarom moet ik nou dit geloven naar al die rare fotos,rare witness statements en verhaaltjes die klopt gewoon niet?
Ik geloof er geen reet van.
en als ze een uur samen in beeld zijn wel?
staar ff een uur naar plaatje hieronder dan..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 17 juli 2013 @ 19:25:41 #197
249559 crew  Lavenderr
pi_129055776
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 17:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zie 2 personen heel eventjes in beeld. Van die 5mins durende video is er heel weinig van de gasten samen.Beide lijkt me niet overtuigende.
Waarom moet ik nou dit geloven naar al die rare fotos,rare witness statements en verhaaltjes die klopt gewoon niet?
Ik geloof er geen reet van.
Hoe lang moeten ze samen in beeld zijn voor jij er van overtuigd bent? Al is het 1 seconde, dan is het toch genoeg?
  woensdag 17 juli 2013 @ 20:25:08 #198
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_129058147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe lang moeten ze samen in beeld zijn voor jij er van overtuigd bent? Al is het 1 seconde, dan is het toch genoeg?
Als ze 30 minuten non stop in beeld zouden zijn zou je weer het argument *kuch* horen dat ze te lang in beeld zijn, teveel aandacht krijgen en dat dit verdacht is en dus niet klopt.

@Tingo: volgens jou zijn dit acteurs en is het filmpje dus in scene gezet. Het is dus een bewuste keuze om ze niet 30 minuten non stop in beeld te brengen. Wat denk jij waarom de mensen die dit filmpje in scene hebben gezet ervoor gekozen hebben om ze niet non stop 30 minuten in beeld te brengen? Ze hebben het immers volledig zelf kunnen invullen. Waarom zouden ze niet gekozen hebben voor 5 minuten, 10 minuten etc.? Wat zou de beweegreden kunnen zijn?

Want de mensen die dit allemaal -inclusief de false flag- uitgedacht en uitgevoerd hebben zullen daar uiteraard heel goed over nagedacht hebben.

Je zal wel iets antwoorden als: Weet ik niet, is gewoon verdacht. Het klopt niet. :')

Jij zal hoe dan ook ongeacht de nieuwe bewijzen koste wat het kost vast blijven houden aan jouw vooraf (of eigenlijk 'enkele minuten' na de bomaanslag) ingenomen standpunt.

--edit---
Doe ik het toch. Reageren op Tingo. Terwijl het overduidelijk is dat het kansloos is om verder met hem in discussie te gaan. :P
pi_129073775
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 17:58 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je zegt helemaal niets inhoudelijks. Je bent mantra's aan het uitkramen, alsof je jezelf steeds van je eigen gelijk dient te overtuigen. het verschilt niets met religiegekkies die hun geloof belijden.
Ik lees wat,ik kijk naar wat en dan vorm ik 'n mening over - net als meeste mensen op deze forum.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:40:31 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_129073975
ik wacht nog steeds op iemand die de volgende vakjes in vult.

Bom aanslag boston.
theorie: Fake flag, anders?
daders: ......?
gevolg: ......?
Reden: ......?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:14:12 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129074684
Niet echt een handige actie van Rolling Stone:

quote:
n Amerika is veel kritiek op poptijdschrift Rolling Stone Magazine, dat op de cover van het komende nummer een foto van de verdachte van de bomaanslag in Boston plaatst. Want wat doet een terreurverdachte op de cover waar al sinds de oprichting in 1967 iconische foto's verschijnen van de grootste popsterren?

Rolling Stone Magazine zegt met een onderzoeksjournalistiek verhaal te komen waarin nieuwe feiten over de verdachte aan het licht komen. Op de editie die 3 augustus verschijnt staat het verhaal aangekondigd als 'The Bomber. How a popular, promising student was failed by his family, fell into radical Islam and became a monster.'

De afgelopen twee maanden dook journaliste Janet Reitman in het verleden van de verdachte. Ze zou onder andere ontdekt hebben dat Tsarnajev tegen een studiegenoot had gezegd dat aanslagen als die van 11 september te rechtvaardigen zijn. En het was uiteindelijk een oude worstelleraar die Tsarnajev ervan overtuigde zichzelf over te geven aan de politie, zo staat te lezen op de site van Rolling Stone. Het blad heeft het verhaal vandaag op de website gepubliceerd, voorzien van een uitleg.

Indringend portret
Maar dat het wringt is duidelijk. Een indringende portret van de 19-jarige verdachte Dzjochar Tsarnajev - dat overigens al vaker werd gebruikt in verschillende andere publicaties - naast de aankondiging van een Jay-Z-recensie en een reportage met countryzanger Willie Nelson.

De facebookpagina van het muziekblad ontving na de online publicatie van de cover duizenden reacties van woedende lezers. 'Walgelijk', 'smakeloos' en 'iedereen zou RS moeten boycotten' staat er veelvuldig te lezen.

Een portret op de cover van Rolling Stone wordt gezien als bevestiging van de sterrenstatus. Zo sierde Mick Jagger bijna dertig keer de voorpagina en stonden recenter Adele en Justin Bieber op de voorpagina.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 10:18:31 #202
249559 crew  Lavenderr
pi_129074807
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:14 schreef Copycat het volgende:
Niet echt een handige actie van Rolling Stone:

[..]

[ afbeelding ]
Zonde. Doet afbreuk aan hun geweldige reputatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')