Waar heb je op ingezet?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar gewoon een funcombo

Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 25 september 2013 18:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, ik ben bij die wedstrijd aanwezig

Ja dat weet ik niet meer.'quote:

Goal was overigens van Seuntjens, NAC zet nu wel veel druk. Paar corners, Smitshoek komt goed weg.quote:

Vooral in Engeland bedoel je, dat is niet raar als je 38 wedstrijden in de PL/Championship wint en ook nog een League Cup en FA Cup hebt, dan komen die met een C-elftal op de proppen.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:32 schreef hafcfan het volgende:
Jammer weer geen verrassingenJe ziet het in het buiteland veel vaker dat 3e divisie clubjes winnen van de hoogste clubs. Vooral in Frankrijk.

Ik bedoel helemaal geen Engeland.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vooral in Engeland bedoel je, dat is niet raar als je 38 wedstrijden in de PL/Championship wint en ook nog een League Cup en FA Cup hebt, dan komen die met een C-elftal op de proppen.

Smitshoek zojuist met een goede aanval, maar een corner. Kwam niet veel uit. Bijna 1-3, schot net naast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |