quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, tot nu toe kunnen we het altijd met elkaar bespreken, en zoeken we samen naar oplossingen. Dat is dan soms ook de gulden middenweg. (In mijn geval; als hij geen (vrijwilligers)werk wil doen in een ander land, prima, maar als ik dan straks zelf meer geld kan verdienen dan nu en wat leuks tegen kom, ben ik misschien een paar maanden (eens in de zoveel jaar) even weg.) En die gulden middenweg zoeken we natuurlijk steeds op omdat we elkaar niet kwijt willen.![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:29 schreef Toekito het volgende:
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHH diploma nu echt thuis op tafel.
Nu gauw naar bed. Tot vannacht![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:29 schreef Toekito het volgende:
Gefeli!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:29 schreef Toekito het volgende:
Wil je dat wel even voor je houden tegenover alle werkers hierquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:12 schreef Qwea het volgende:
Bohhh. Ik zit op de dijk met m'n appel en flesje water ( ben 1,5u aan het fietsen) in de schaduw, het is HEERLIJK
War bedoel je precies?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:21 schreef Ynske het volgende:
Veel plezier Q!
@nip, ik denk dat je het jezelf veel te moeilijk maakt. die wilde haren waar jij het over hebt, zitten volgens mij niet in t lichamelijke gedeelte. ik zou als ik jou was in je handen klappen en je over de rest heenzetten. ga stappen, heb lol, geniet en pin je nu niet vast op wat je nog niet gedaan hebt.
leef, maar ga geen grenzen opzoekenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
War bedoel je precies?gewoon tijdens relatie?
lekker hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:12 schreef Qwea het volgende:
Bohhh. Ik zit op de dijk met m'n appel en flesje water ( ben 1,5u aan het fietsen) in de schaduw, het is HEERLIJK
geniet ervanquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:12 schreef Qwea het volgende:
*klapklap*quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:21 schreef Ynske het volgende:
Veel plezier Q!
@nip, ik denk dat je het jezelf veel te moeilijk maakt. die wilde haren waar jij het over hebt, zitten volgens mij niet in t lichamelijke gedeelte. ik zou als ik jou was in je handen klappen en je over de rest heenzetten. ga stappen, heb lol, geniet en pin je nu niet vast op wat je nog niet gedaan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |