Roosje op je enkel, ik hoor het al.quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:01 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal me hier niet uitlaten wat ik momenteel heb, mensen verklaren me dan namelijk voor gek
Supermanlogo op de armquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Roosje op je enkel, ik hoor het al.
ahahahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Roosje op je enkel, ik hoor het al.
Een barcode onder je voet. Ik ga net zo lang raden tot het goed isquote:
Hoi mw Whisk.quote:
Nou ja, valt reuze mee.quote:
Heb er geen foto van. Het is een harttribal met daarin YNWA en de naam van mijn moeder en haar geboortedatum.quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:01 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Hoe verwerk je dat in een tribal?
Pics?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoi mw Whisk.
[..]
Nou ja, valt reuze mee.
[..]
Heb er geen foto van. Het is een harttribal met daarin YNWA en de naam van mijn moeder en haar geboortedatum.
[ afbeelding ]
Dit was de basis.
Yes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Wat is YNWA? You Never Walk Alone?
Nicequote:Op donderdag 4 juli 2013 04:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoi mw Whisk.
[..]
Nou ja, valt reuze mee.
[..]
Heb er geen foto van. Het is een harttribal met daarin YNWA en de naam van mijn moeder en haar geboortedatum.
[ afbeelding ]
Dit was de basis.
Laat ik je maar uit het lijden verlossen en mezelf weer door velen gek laten verklaren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een barcode onder je voet. Ik ga net zo lang raden tot het goed is
Of 'made in Holland'
quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:07 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Laat ik je maar uit het lijden verlossen en mezelf weer door velen gek laten verklaren.
Het is op mijn linkerarm het feyenoord logo met 2 handen eronder die het logo bij wijze van spreken dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]En nu komt er een tweede? Ajax aan de andere kant?
Of draai mijn nick om en neem die op de andere kantquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]En nu komt er een tweede? Ajax aan de andere kant?
Die (doorgestreepte) afkorting ga ik maar niet radenquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nice
Sowieso elke vorm, kleur of afmeting die iemand neemt waarbij het voor zichzelf een bepaalde waarde heeft is altijd goed.
Maar goed dat ik van mijn ma niet BFFWJNMKHSSSVVJ en dan alle namen van mn vriendjes en vriendinnetjes eronder mocht laten zetten op mn rug toen ik 13 was
Alweer bedanktquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Of draai mijn nick om en neem die op de andere kant
Edit: jezelf quoten
editedit: ja ik klikte mis.
Goed idee daar kan die in het grootquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:10 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Alweer bedanktmaar nee, mijn rug is nu aan de beurt
Nou en? Ik heb 12 jaar een Feyenoordsticker op de voordeur gehad.. Met dank aan de vorige bewoner.. Heb ik lekker laten zittenquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:07 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Laat ik je maar uit het lijden verlossen en mezelf weer door velen gek laten verklaren.
Het is op mijn linkerarm het feyenoord logo met 2 handen eronder die het logo bij wijze van spreken dragen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goed idee daar kan die in het groot
Wat wel dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:11 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]![]()
Noooo, mijn rug zal maar 1 onderwerp bevatten en dat zal geen voetbalclub zijn
Een tattoo van een krat bier is ook wel gaaf op je rug op ware grootte en 3dquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:11 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]![]()
Noooo, mijn rug zal maar 1 onderwerp bevatten en dat zal geen voetbalclub zijn
Er zijn velen die je voor gek verklaren als je een feyenoord logo laat tatoeëren, vooral de haters.quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou en? Ik heb 12 jaar een Feyenoordsticker op de voordeur gehad.. Met dank aan de vorige bewoner.. Heb ik lekker laten zitten
Enigszins begrijpelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:11 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Er zijn velen die je voor gek verklaren als je een feyenoord logo laat tatoeëren, vooral de haters.
Godver ik blijf mezelf quotenquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Enigszins begrijpelijk
Ik heb dan ook bar weinig met voetbal dus dat zal het zijn.
Edit: Het is nog niet zo erg als die kneus die AZ kampioen 2010/2011 ofzo tattoeerde toen ze excelsior even onderschatten in de laatste wedstrijd XD
Das wel een mooie uitdrukkingquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:14 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
'Memento Vivere'.
"Remember to live"
Als tegenhanger van "Memento mori"? Of om iets speciaals?quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:14 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
'Memento Vivere'.
"Remember to live"
Het is inderdaad de tegenhanger van memento mori, het word ook wel eens in verband gebracht met 'cape diem'. Ik vind het persoonlijk een prachtige zin met een zeer waardevolle betekenis. We hebben maar 1 leven en die moeten we goed gebruiken ook!quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als tegenhanger van "Memento mori"? Of om iets speciaals?
CaRpe Diem..quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:16 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Het is inderdaad de tegenhanger van memento mori, het word ook wel eens in verband gebracht met 'cape diem'. Ik vind het persoonlijk een prachtige zin met een zeer waardevolle betekenis. We hebben maar 1 leven en die moeten we goed gebruiken ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |