Het is geen handtasje, puntquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
"Ze" inderdaad, een kerel die met zo'n handtasje rondloopt verdient imo de titel "kerel"/"man" niet. Dat is gewoon een ordinaire -wellicht nog niet uit de kast zijnde- homo.
Niks mis mee, overigens. Laten we daar duidelijk over zijn, maar mannelijk is het niet.
V-hals vind ik niets, maar deze gozer heeft in ieder geval nog borsthaar. In ieder geval nog iets mannelijksquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:58 schreef titta1992 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat ik niet mooi vind
Denk dat de meeste fokkers het gewoon niet kunnen dragen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:21 schreef practics het volgende:
Niet verwacht dat zoveel mannen nog tegen v-halzen waren, je ziet het toch vrij veel...
jelly=jaloersquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ik wil een verklarende woordenlijst nu (voor oudjes zoals ik)
Dankquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:25 schreef roislecxe het volgende:
Dit topic doet me plotseling denken aan dates, trapgaten en stofzuigers. Geen idee waarom... maar zo'n V-halsje kan ermee te maken hebben
Ik vind dit niet mooiquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:26 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Hemd is veel mooier; knopen los als je je blote bast wil tonen.
Nou moet ik zeggen, ik kijk Tosh.O, en die draagt nu ook zo'n dingetje. Beetje moeilijk inschatten of die op mannetjes of vrouwtjes valt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:26 schreef practics het volgende:
[..]![]()
Nee nee, V-hals is vrij serieus.. al was het wel die tamme feeks die me op dit topic idee bracht omdat ze v-hals niks vond.
Niks mis met V-halzen voor mannen.. Als ze maar niet te laag of te hoog zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen, ik kijk Tosh.O, en die draagt nu ook zo'n dingetje. Beetje moeilijk inschatten of die op mannetjes of vrouwtjes valt.
Ik vind het iig maar niks. En ik heb niet alles helemaal gelezen, maar ik denk dat je meer tegenstanders dan voorstanders ervan hebt
Maar ieder zijn ding. Doe mij maar een strak wielrenbroekje en een net te kort wit hemd waar mn vetrol onderuit komt als ik mn krat bier van de appie naar huis sleep.
denk dat die wel mooi is als je een litteken op je borstkas heb zitten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet hoor![]()
Tweede V-hals in de OP vind ik ook too much.. Is meer "kijk mijn lijf eens" dan kleding
Als je tepelpiercings er maar niet zichtbaar door worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:33 schreef mmPRTSR het volgende:
Hoe zit het met tattooz op de borst die zichtbaar worden, go or nogo ? (met het dragen van de verdomdmooie-halz.)
Ik heb het niet zo op tattoos, maar dat is persoonlijk.. Moet iedereen zelf weten..quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:33 schreef mmPRTSR het volgende:
Hoe zit het met tattooz op de borst die zichtbaar worden, go or nogo ? (met het dragen van de verdomdmooie-halz.)
ligt aan het soort tattoo, kijk een tribal of origineel tattoo kunst, kan prima. Iets persoonlijks zou ik lekker niet doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:33 schreef mmPRTSR het volgende:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:37 schreef practics het volgende:
[..]
ligt aan het soort tattoo, kijk een tribal of origineel tattoo kunst, kan prima. Iets persoonlijks zou ik lekker niet doen.
Maar goed loop ook beetje met dat probleem wil graag tattoo op de borst, maar niet te koop lopen met mijn tattoo aangezien persoonlijk. Dus V-hals gaat dan probleem opleveren. Of dus redelijk algemene tattoo nemen of v hals niet meer zo diep
op fok ja. Als ik buiten in de boze wereld om mij heen kijk zie ik vrij veel mannen er wel gewoon mee lopen. Ook in winkels is het ruim te koop.. Denk dat gros van Fok gewoon niet de doelgroep is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen, ik kijk Tosh.O, en die draagt nu ook zo'n dingetje. Beetje moeilijk inschatten of die op mannetjes of vrouwtjes valt.
Ik vind het iig maar niks. En ik heb niet alles helemaal gelezen, maar ik denk dat je meer tegenstanders dan voorstanders ervan hebt
Maar ieder zijn ding. Doe mij maar een strak wielrenbroekje en een net te kort wit hemd waar mn vetrol onderuit komt als ik mn krat bier van de appie naar huis sleep.
Moet zeggen dat ik juist tribal niks vind, iedereen loopt er tegenwoordig mee op de schouder, arm, borst, rug , been weet ik veel waar!quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:37 schreef practics het volgende:
[..]
ligt aan het soort tattoo, kijk een tribal of origineel tattoo kunst, kan prima. Iets persoonlijks zou ik lekker niet doen.
Maar goed loop ook beetje met dat probleem wil graag tattoo op de borst, maar niet te koop lopen met mijn tattoo aangezien persoonlijk. Dus V-hals gaat dan probleem opleveren. Of dus redelijk algemene tattoo nemen of v hals niet meer zo diep
Voornamelijk omdat voor het gros van Fok de buitenwereld alleen maar kent omdat ze het een keer gegoogeld hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:40 schreef practics het volgende:
[..]
op fok ja. Als ik buiten in de boze wereld om mij heen kijk zie ik vrij veel mannen er wel gewoon mee lopen. Ook in winkels is het ruim te koop.. Denk dat gros van Fok gewoon niet de doelgroep is.
Neem je sterrenbeeld als die tenminste een beetje leuk isquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:42 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik juist tribal niks vind, iedereen loopt er tegenwoordig mee op de schouder, arm, borst, rug , been weet ik veel waar!
Een bepaalde tekst of een bepaald ontwerp is toch helemaal niet zo erg dat tevoorschijn komt ?
Tribal zijn een trend van jaren geleden toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:42 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik juist tribal niks vind, iedereen loopt er tegenwoordig mee op de schouder, arm, borst, rug , been weet ik veel waar!
Een bepaalde tekst of een bepaald ontwerp is toch helemaal niet zo erg dat tevoorschijn komt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |