Je quote jezelf nog even voor de zekerheid ofzo??quote:
Lees de onderstaande post, maar nee, ik wilde het editen eigenlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je quote jezelf nog even voor de zekerheid ofzo??
Bovenstaande bedoel jequote:Op donderdag 4 juli 2013 03:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lees de onderstaande post, maar nee, ik wilde het editen eigenlijk
Jij loopt liever in een tent rond met alleen maar mannen, fijn dat je van een "sausagefest" houdt..quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:01 schreef practics het volgende:
[..]
Als ik lekker wil lopen pilsen, wil ik helemaal geen vrouw in de buurt hebben![]()
Dat is pas gay
Nee, hij wil dan ff geen vrouwengezeik, maar met de mannen de hort opquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jij loopt liever in een tent rond met alleen maar mannen, fijn dat je van een "sausagefest" houdt..
Nee ik pils wel graag met vrouwen in de buurt, maar niet een vrouw die mijn sleutels/beurs bij zich houd voor mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jij loopt liever in een tent rond met alleen maar mannen, fijn dat je van een "sausagefest" houdt..
Ja onderstaand op de gequote tekst en bovenstaand op de post die ik typequote:
Truste Pirate Jackquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja onderstaand op de gequote tekst en bovenstaand op de post die ik type
Maargoed ik ga pitten, trusten dushi xoxox
+..alcoholmisbruikende ongewassen stinkende zak. Soms heb je van die figuren in de snikhete trein zitten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hemd, wifebeater,e ga niet haten met je ecto lichaam vriend
Nee een dikzak is geen ecto...quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is een "ecto-lichaam"? Ongetraind ofzo?
Beetje sneu..quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handtasje meegenomen?
Ah, ok.. Dank!quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:09 schreef practics het volgende:
[..]
Nee een dikzak is geen ecto...
Ecto is gewoon mager ventje die eigenlijk uitgemergeld is. Maar vaak word het al misbruikt bij "normale" mensen. (Vooral door stumperts die mooi weer trainers zijn)
Dat ding op de foto is mi geen handtasje..quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon gay. Mannen dragen geen handtasjes bij zich.
dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ding op de foto is mi geen handtasje..
Met dat ding is ze vast en zeker niet op weg naar de sportclub.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ding op de foto is mi geen handtasje..
Waarom ben je zo jelly.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Met dat ding is ze vast en zeker niet op weg naar de sportclub.
"Ze"? En dan nog is het geen handtasjequote:Op donderdag 4 juli 2013 03:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
why not? Omdat jij tussen 6 rundekoppen traint op het platte land? Die op hun traktor aankomen zetten?quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
"Ze" inderdaad, een kerel die met zo'n handtasje rondloopt verdient imo de titel "kerel"/"man" niet. Dat is gewoon een ordinaire -wellicht nog niet uit de kast zijnde- homo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Ze"? En dan nog is het geen handtasje
Dat ligt dan wel tussen je oren vriend..quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
"Ze" inderdaad, een kerel die met zo'n handtasje rondloopt verdient imo de titel "kerel"/"man" niet. Dat is gewoon een ordinaire -wellicht nog niet uit de kast zijnde- homo.
Niks mis mee, overigens. Laten we daar duidelijk over zijn, maar mannelijk is het niet.
balhaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
"Ze" inderdaad, een kerel die met zo'n handtasje rondloopt verdient imo de titel "kerel"/"man" niet. Dat is gewoon een ordinaire -wellicht nog niet uit de kast zijnde- homo.
Niks mis mee, overigens. Laten we daar duidelijk over zijn, maar mannelijk is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |