HAha, ik snap um, mijn hoofd!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:24 schreef Crimyclown het volgende:
Er zit een hele grote boven je schouders.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iedereen heeft ze en aan alles wat nieuw is op je lichaam moet je wennen. Gewoon normaal dus en niets om je zorgen over te maken.
van wie ben jij de kloon?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:25 schreef My-little-pwny het volgende:
Vraag aan je huisarts of hij/zij roaccutane wil voorschrijven.
Niet te hard lachen anders knappen ze open.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HAha, ik snap um, mijn hoofd!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar jokes on joe, mijn hoofd is helemaal geen puist!!!![]()
![]()
![]()
Nooit van gehoord, maar ik vind mijn huisarts eng!quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:25 schreef My-little-pwny het volgende:
Vraag aan je huisarts of hij/zij roaccutane wil voorschrijven.
Heb je haar gedaan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Waarschijnlijk een soa die je van je moeder geërfd hebt. Gewoon uitzitten die rit.
Verder: je moeder.
Ja eigenlijk heb je nu een soa van je zusje. Ik heb n van haar geëerd en doorgegeven aan je moeder, zoals het een man met principes betaamd.quote:
Het is een sterke kuur (pillen) die tegen puistjes werken. En dat moet je prioriteiten stellen. Of 1 keer naar je enge huisarts of puistjes nog een aantal jaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar ik vind mijn huisarts eng!
Raar. Want een SOA van je moeder krijg je toch van geboorte. En het is wel raar dat je dan die SOA krijgt van mijn (jongere) zusje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:32 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heb je nu een soa van je zusje. Ik heb n van haar geëerd en doorgegeven aan je moeder, zoals het een man met principes betaamd.
Ik kies dat 2e.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:32 schreef My-little-pwny het volgende:
[..]
Het is een sterke kuur (pillen) die tegen puistjes werken. En dat moet je prioriteiten stellen. Of 1 keer naar je enge huisarts of puistjes nog een aantal jaar.
Veel mensen hebben wel een mooie, gladde huid. Denk dat die zelden last hebben van puistjes of andere gekke bultjes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Iedereen heeft ze en aan alles wat nieuw is op je lichaam moet je wennen. Gewoon normaal dus en niets om je zorgen over te maken.
In de pubertijd bedoel ik. En genoeg pubers die crèmes gebruiken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:35 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Veel mensen hebben wel een mooie, gladde huid. Denk dat die zelden last hebben van puistjes of andere gekke bultjes.
ik niet en ook nooit gehadquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
heb nooit last gehad van puisten maar gisteren had ik er een ontdekt op mijn bil!
heb hem eruit geduwd en er kwam een vieze witte brei uit
Heb ik ook wel eens, als er wat wits uitkomt is het altijd wel fijn, maar nu heb ik dat dus niet op mijn gezichtquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
heb nooit last gehad van puisten maar gisteren had ik er een ontdekt op mijn bil!
heb hem eruit geduwd en er kwam een vieze witte brei uit
En het was nog niet klaar op he tlaatste kwam er gele brokken uit met slijm en het stonk heel hardquote:
Succes, die ga je nog veel vaker terugzienquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En het was nog niet klaar op he tlaatste kwam er gele brokken uit met slijm en het stonk heel hard
Gelukkig vond de puist niet in de buurt van mijn anus plaats maar wel meer aan de binnenkant. 20cm van mijn kniquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Succes, die ga je nog veel vaker terugzien
https://www.patient1.nl/encyclopedie/haarnestcyste
Ah, dan hejje mazzelquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gelukkig vond de puist niet in de buurt van mijn anus plaats maar wel meer aan de binnenkant. 20cm van mijn kni
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |