Ja, ik had het dus een tweede keer geprobeerd gisteren maar toen schoot het weer in mijn hoofd. Bedanktquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef JamesBont het volgende:
Kan de eerste paar keer gebeuren, je had hier al eerder een post over, gaf je aan dat het je eerste keer is. Geen zorgen, gaat wel voorbij na een paar keer. Forceer het niet te veel, wacht eventueel een paar dagen voor je het weer probeert.
Vraagje, zou het evt kunnen liggen aan dat ik heel snel ga?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef JamesBont het volgende:
Kan de eerste paar keer gebeuren, je had hier al eerder een post over, gaf je aan dat het je eerste keer is. Geen zorgen, gaat wel voorbij na een paar keer. Forceer het niet te veel, wacht eventueel een paar dagen voor je het weer probeert.
Nee, totaal niet in de familie, heb ik ook niet. Bij andere inspanning ook nergens last van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:37 schreef vdotKoen het volgende:
Benign orgasmic headache zou een goede verklaring zijn. Komt vaak in een periodes voor. Je schrijft migraine: heb je ook migraine, of komt dat in de familie voor? Dat zie je vaker bij dit beeld. Net als hoofdpijn bij (andere) inspanning.
Bespreek het met je huisarts.
Beide zijn erg onwaarschijnlijk, maar meer dan voldoende reden om het met je huisarts te bespreken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:11 schreef SGYENZO het volgende:
Ik ben dus zeg maar bang dat ik nooit meer kan aftrekken, of dat ik hersenbloeding krijg oid
Nee dat is awkwardquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:12 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Beide is erg onwaarschijnlijk, maar meer dan voldoende reden om het met je huisarts te bespreken.
En wat bedoel je dan met periodes?quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:37 schreef dotKoen het volgende:
Benign orgasmic headache zou een goede verklaring zijn. Komt vaak in een periodes voor. Je schrijft migraine: heb je ook migraine, of komt dat in de familie voor? Dat zie je vaker bij dit beeld. Net als hoofdpijn bij (andere) inspanning.
Bespreek het met je huisarts.
ik heb exact hetzelfde gehad deed echt zoveel pijn dat ik de fap missie moest afblazen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef SGYENZO het volgende:
Als ik mijn orgasme bereik krijg ik opeens barstende koppijn. Waardoor komt dit?
Zou een paar dagen rusten werken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb exact hetzelfde gehad deed echt zoveel pijn dat ik de fap missie moest afblazen...
bij mij was het een beknelde zenuw in de nek en na wat fysio was het verdwenen
als je hetzelfde hebt als ik... en ik heb dat idee omdat het exact klinkt als wat ik had nee, je zult ermee naar de dokter moeten en dan krijg je (als de dokter hetzelfde denkt) een verwijzing naar fysio. zo erg is het toch niet om dit tegen een dokter te zeggenquote:
liggend werkt echt prima.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:47 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als je hetzelfde hebt als ik... en ik heb dat idee omdat het exact klinkt als wat ik had nee, je zult ermee naar de dokter moeten en dan krijg je (als de dokter hetzelfde denkt) een verwijzing naar fysio. zo erg is het toch niet om dit tegen een dokter te zeggen
geweldig maar dat is een workarround geen oplossing. jezus ga gewoon even naar de dokter zeg dat je enorme hoofdpijn krijgt als je opgewonden bent en tada paar keer fysio en het is overquote:
Jaa.. Maar daar schaam ik me en mijn ouders komen er toch wel achter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:59 schreef mp07 het volgende:
Ga naar huisarts.. die stuurt je door naar fysio!
zowiezo... maar hij hoeft niet eens te zeggen dat het bij het rukken is alleen als hij opgewonden is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef GoeieGriebels het volgende:
Inderdaad, ga naar de huisarts. Bijna iedereen masturbeert en hier is niks gênant aan.
nee je dokter heeft beroepsgeheimquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:03 schreef SGYENZO het volgende:
Jaa.. Maar daar schaam ik me en mijn ouders komen er toch wel achter.
De dokter heeft geheimhoudingsplicht, tegen je ouders kun je zeggen dat je voor je hoofdpijn gaat, dat is geen leugen en er is geen verdere uitleg nodig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:03 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Jaa.. Maar daar schaam ik me en mijn ouders komen er toch wel achter.
nyaaa.. Liggend gaat t toch goed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:05 schreef GoeieGriebels het volgende:
[..]
De dokter heeft geheimhoudingsplicht, tegen je ouders kun je zeggen dat je voor je hoofdpijn gaat, dat is geen leugen en er is geen verdere uitleg nodig.
Ja, het is privé (je hoeft het met niemand te delen als je dat niet wil), maar nee, je hoeft je niet te schamen. Dit is waar dokters voor zijn.Ik zou het zo doen.
totdat je een meisje krijgt.. het gaat echt niet vanzelf over en het kan uiteraard ook erger worden. jeetjje bel de dokter en maak een afspraak zeg tegen je ouders dat je hoofdpijn kreeg van bepaalde beweging (verzin wat diep bukken of whatever) en dat je bij dokter bent geweest en dat die je naar fysio heeft gestuurd omdat er een zenuw knel zitquote:
dat is toch pas over een paar jaar, dan kijk ik of ik het nog heb. Dan maak ik weer een topic nya :3quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
totdat je een meisje krijgt.. het gaat echt niet vanzelf over en het kan uiteraard ook erger worden. jeetjje bel de dokter en maak een afspraak zeg tegen je ouders dat je hoofdpijn kreeg van bepaalde beweging (verzin wat diep bukken of whatever) en dat je bij dokter bent geweest en dat die je naar fysio heeft gestuurd omdat er een zenuw knel zit
Vaak hebben mensen die aan benign orgasmic headache ('goedaardige hoofdpijn bij het klaarkomen', ook wel benign coital headache genoemd) lijden een bepaalde periode klachten met hoofdpijn tijdens en na het klaarkomen. Dan kan het weer een paar maanden over zijn, waarna het weer terug komt.quote:
zomaar weggegaan? T is namelijk uitermate irritant dat ik moet liggen want dan komt al mn sperma op me.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:45 schreef ZodiaX het volgende:
Ik heb het een paar keer gehad in mijn leven, ik geloof als ik het me goed kan herrineren was het op erg warme dagen in mijn pubertijd.
Niet de eerste paar keer, maar later dan dat.
Erg warm weer, aftrekken, dan bij orgasme ineens flinke stekende koppijn, wat langzaam weer weg trekt.
Heb het een paar keer gehad en niet achter elkaar, nu al zeker 10+ jaren niet meer gehad.
Ja ik moest dan ook wel een poosje liggen ja, maar heb je geen tissues of desnoods een sok of zo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:17 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
zomaar weggegaan? T is namelijk uitermate irritant dat ik moet liggen want dan komt al mn sperma op me.
dat wel maar t vloeit zo zacht dat t in de war met mijn schaamhaar (tmiquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:19 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Ja ik moest dan ook wel een poosje liggen ja, maar heb je geen tissues of desnoods een sok of zo?
Anyway, bij mij is het maar iets van 4 of 5 keer gebeurd van wat ik me herinner.
GOEDAARDIG??quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:23 schreef dotKoen het volgende:
Overigens zou ik niet weten welke zenuw er in de knel moet zitten, ik denk dat er hier sprake was van een huisarts cq. fysiotherapeut met een grote fantasie. Wat TS beschrijft is een duidelijk hoofdpijnsyndroom.
[..]
Vaak hebben mensen die aan benign orgasmic headache ('goedaardige hoofdpijn bij het klaarkomen', ook wel benign coital headache genoemd) lijden een bepaalde periode klachten met hoofdpijn tijdens en na het klaarkomen. Dan kan het weer een paar maanden over zijn, waarna het weer terug komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |