YOTOMOTO?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
YO TO
[..]
Omdat ik een film aan het kijken wasEn over het algemeen vind ik het gezelschap op de wat latere uurtjes leuker
Duidelijk en fair enoughquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
YO TO
[..]
Omdat ik een film aan het kijken wasEn over het algemeen vind ik het gezelschap op de wat latere uurtjes leuker
Alles goed?quote:
Zelfde geld voor mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:17 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat ga'k nu kijkenAdios los Amigos.
Moe maar ik mag niet klagen eigenlijk. Nog 7 werkdagen en dan ben ik 6,5 weken vrij.quote:
Netjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moe maar ik mag niet klagen eigenlijk. Nog 7 werkdagen en dan ben ik 6,5 weken vrij.
Hoe is het met jou?
Ja, ik ben van 15 juli tot 29 augustus in NLquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NetjesKom je weer naar Nederland toe?
Ja goed hoor
Leuk leuk. Ga je nog wat bijzonders doen als je in Nederland bent?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben van 15 juli tot 29 augustus in NL
Huh?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef Toto69 het volgende:
Bovenaan op google staan bij het intypen van een vrij normale term
Ik
google maar eens opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog geen heel concrete plannen. Paar vrienden bezoeken en misschien 4 of 5 mensen van het forumquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk leuk. Ga je nog wat bijzonders doen als je in Nederland bent?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
google maar eens opDas jouw boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog geen heel concrete plannen. Paar vrienden bezoeken en misschien 4 of 5 mensen van het forum
Netjes tochquote:
Weet je ook hoeveel hij verkocht is al?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach best leuk op zichjammer dat ik het krantenartikel KWIJT ben
AOJAPAJOE
Engel, Karina, Nikkie86, D. DaMart en Koen66 (die laatste 4 zijn misschien)quote:
Ken ik allemaal nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Engel, Karina, Nikkie86, D. DaMart en Koen66 (die laatste 4 zijn misschien)
2quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je ook hoeveel hij verkocht is al?
Ooit krijg ik mijn 1ste boek af,
ooit__
Hm. ach, het is al wat dat je hem hebt uitgegeven moet je maar denken..quote:
Ja ik kan hem aanmelden bij het centrale boekenhuis maar dat kost 50 euro...quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. ach, het is al wat dat je hem hebt uitgegeven moet je maar denken..
Wat dat betreft ben ik dan wel weer ambitieus
Ja dat wilde ik je nog zeggenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik kan hem aanmelden bij het centrale boekenhuis maar dat kost 50 euro...
Dan komt ie ook op bol.com e.d. maar goed
Voornamelijk KSCquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken ik allemaal nietBehalve Karina
van welke sc is dat?
Waar/wanneerquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik je nog zeggenBol had een hele goeie actie met een of andere organisatie voor young writers. moet je maar ff zoeken. en volgens mij was dat gratis.
Jij had een boek hè, wordt die van jou ook op bol.com verkocht?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik kan hem aanmelden bij het centrale boekenhuis maar dat kost 50 euro...
Dan komt ie ook op bol.com e.d. maar goed
Nee, dat wil ik dus ooit nog gaan regelenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jij had een boek hè, wordt die van jou ook op bol.com verkocht?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet me er verdomme ook gewoon even toezetten, geen gezeur gewoon gaan schrijven verdomme
Want opzich was het onderwerp wel goed toch?quote:
Worden je boeken veel verkocht?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik dus ooit nog gaan regelen
Hij wordt wel verkocht op www.boekenbestellen.nl
Mensen die (kunnen) schrijven vind ik wel interessantquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet me er verdomme ook gewoon even toezetten, geen gezeur gewoon gaan schrijven verdomme
wil je eerste hoofdstuk lezen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen die (kunnen) schrijven vind ik wel interessant
Een boek.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:37 schreef chapel24 het volgende:
Ik heb nog een cadeaubon van 20eu van bol.com wat zal ik eens gaan kopen
jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want opzich was het onderwerp wel goed toch?
nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |