dan kijk ik wel goedquote:

jaquote:

krabs dwingt me :Squote:Op woensdag 3 juli 2013 23:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Voel je niet gedwongen door mijLekker doen wat je zelf leuk vind

vindt*quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Voel je niet gedwongen door mijLekker doen wat je zelf leuk vind

Hé wil je daar even mee ophouden dankjewelquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach je hoeft toch helemaal geen komma's te gebruiken in een zin joh je kan prima aan een stuk door lezen zoals je nu ook doet want die interpunctie slaat toch maar nergens op hé aldus al die puberale nickelson figuurtjes

Hé komma wil komma daar komma even komma mee komma ophouden komma dankjewel puntquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hé wil je daar even mee ophouden dankjewel

quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hé wil je daar even mee ophouden dankjewel

En nu gebruik je weer dat ding.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
jasinds jij zeurde daarover, moet ik dat wel

sorry babe xx gr grquote:

We hebben allemaal wel onze afwijkingenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef nodig het volgende:
Het lijkt mij een best zwaar leven om alle taalfouten te zien en daar om gaan stressen en verslaafd te zijn aan FOK!

Komma aan het eind van de zin dankjewelquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hé komma wil komma daar komma even komma mee komma ophouden komma dankjewel punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |