Je hebt er zelf meer last van dan ik hoor. Ik wist niet dat het met kleine letters zou moeten trouwensquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vwo mag met kleine letters![]()
sorry ik ben erg...
Zolang hij zelf maar geen fout maakt want dan gaan we twijfelen aan die 10quote:
Ik weet het, ik ben gewoon een taalpuristquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt er zelf meer last van dan ik hoor. Ik wist niet dat het met kleine letters zou moeten trouwens![]()
![]()
ik maak nooid vauten hoor!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang hij zelf maar geen fout maakt want dan gaan we twijfelen aan die 10
Ze hebben op het forum een functie voor mensen zoals jij, spellchecker noemen ze het voor zover ik weetquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben gewoon een taalpurist
Behold, the king has arrived.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vwo mag met kleine letters![]()
sorry ik ben erg...
knufolquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef nodig het volgende:
[..]
is ie altijd al geweest
en ik ben altijd het slachtoffer xd xd
Grammar nazi noem je zo iemandquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze hebben op het forum een functie voor mensen zoals jij, spellchecker noemen ze het voor zover ik weet
Ik zal dat soort termen nooit gebruikenquote:
Haha ja kloptquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze hebben op het forum een functie voor mensen zoals jij, spellchecker noemen ze het voor zover ik weet
Een mens naar mijn hartquote:
sorryquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef nodig het volgende:
[..]
boefje![]()
Het was een goeie aflevering hoor![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |