Algemene taalkennis heet dat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Daar stoor zelfs ik me aan
ja, ik had zn stem wel zwaarder ingeschatquote:
quote:
Van een VWO leerling heb ik inderdaad wel andere verwachtingen dan van de gemiddelde Nederlanderquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Algemene taalkennis heet dat.
Ik verwacht van een vwo-leerling (vierde klas bijvoorbeeld) niet dat hij of zij het woord "intrigerend" nog fout spelt.
In Spanje schrijven ze dat met kleine letterquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:13 schreef Toto69 het volgende:
TT is overigens ook fouthet is Nederlands.
Ik ben nooit goed geweest in talen eigenlijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is als enigste nog wel te doen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja, ik had zn stem wel zwaarder ingeschat
Samequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nooit goed geweest in talen eigenlijk
Ik ben meer een jongen van de cijfers
Enigste?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is als enigste nog wel te doen
jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:15 schreef nodig het volgende:
[..]keek je voor het eerst
![]()
Wat vond je van het programma
vwo mag met kleine lettersquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van een VWO leerling heb ik inderdaad wel andere verwachtingen dan van de gemiddelde Nederlander
Engels vind ik ook moeilijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Same
Alleen kijk&luister toetsen van Engels rock ik altijd
Je hebt er zelf meer last van dan ik hoor. Ik wist niet dat het met kleine letters zou moeten trouwensquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vwo mag met kleine letters![]()
sorry ik ben erg...
Zolang hij zelf maar geen fout maakt want dan gaan we twijfelen aan die 10quote:
Ik weet het, ik ben gewoon een taalpuristquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt er zelf meer last van dan ik hoor. Ik wist niet dat het met kleine letters zou moeten trouwens![]()
![]()
ik maak nooid vauten hoor!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang hij zelf maar geen fout maakt want dan gaan we twijfelen aan die 10
Ze hebben op het forum een functie voor mensen zoals jij, spellchecker noemen ze het voor zover ik weetquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben gewoon een taalpurist
Behold, the king has arrived.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vwo mag met kleine letters![]()
sorry ik ben erg...
knufolquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef nodig het volgende:
[..]
is ie altijd al geweest
en ik ben altijd het slachtoffer xd xd
Grammar nazi noem je zo iemandquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze hebben op het forum een functie voor mensen zoals jij, spellchecker noemen ze het voor zover ik weet
Ik zal dat soort termen nooit gebruikenquote:
Haha ja kloptquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze hebben op het forum een functie voor mensen zoals jij, spellchecker noemen ze het voor zover ik weet
Een mens naar mijn hartquote:
sorryquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef nodig het volgende:
[..]
boefje![]()
Het was een goeie aflevering hoor![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |