Waaaaar gaaat het over? Want de.nick die xcachet zou doen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook gelezen jaWat een vreselijk nutteloze discussie zeg
Oh ja maar is niet echt een discussie. Is gewoon een misverstand , kan je niet echt beargumenteren enzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging toch of het jouw zusje was of niet?
Geen idee, maar ik hou m`n mond alweerquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waaaaar gaaat het over? Want de.nick die xcachet zou doen?
Nou ehh. AB dacht dat ik mijn zusje wou doen, en ze dacht dat ze mijn zusje op mijn TC zag. Maar ik heb helemaal geen zusje, en ik vond mijn nichtje leuk. Maar ik zei toen, Ik ben drNick niet, want hij had wel zijn zusje op de cam. Maar zij kwam toen ermee dat DrNick jou leuk vond en daarom niet zijn zusje leuk vond ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waaaaar gaaat het over? Want de.nick die xcachet zou doen?
Eh, nee zeg naar gewoon.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hou m`n mond alweervoor er onverstandige dingen uitkomen :")
Nee gaat niet over jouquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eh, nee zeg naar gewoon.
Haters gonna hate
God wat een ingewikkelde shit. Waar is adora?!quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh. AB dacht dat ik mijn zusje wou doen, en ze dacht dat ze mijn zusje op mijn TC zag. Maar ik heb helemaal geen zusje, en ik vond mijn nichtje leuk. Maar ik zei toen, Ik ben drNick niet, want hij had wel zijn zusje op de cam. Maar zij kwam toen ermee dat DrNick jou leuk vond en daarom niet zijn zusje leuk vond ofzo
wtf echtquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh. AB dacht dat ik mijn zusje wou doen, en ze dacht dat ze mijn zusje op mijn TC zag. Maar ik heb helemaal geen zusje, en ik vond mijn nichtje leuk. Maar ik zei toen, Ik ben drNick niet, want hij had wel zijn zusje op de cam. Maar zij kwam toen ermee dat DrNick jou leuk vond en daarom niet zijn zusje leuk vond ofzo
Slapen, die moet er vroeg uit!quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
God wat een ingewikkelde shit. Waar is adora?!
laat zienquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sherlock xcachet. Jij praat over mij boef.
Ik kwam er in voor. Dus roddel. Dus onware informatie. Over mijn account op fok. Dus mijn status gaat omlaag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Slapen, die moet er vroeg uit!
Maar eigenlijk heb je er dus nauwelijks iets mee te maken, en was het helemaal niet belangrijk, dus roddelen zou ik het niet noemen, en zeker niet over jou, maar over Drnick dan.
Ja, omdat DrNick jou wil doen, gaat jouw status omlaag...quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kwam er in voor. Dus roddel. Dus onware informatie. Over mijn account op fok. Dus mijn status gaat omlaag.
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beschrijf een seksroman tussen mij en xcachet.
Dat is toch geen roddel?quote:
Heeft ie niet gezegd. En ik denk ook niet dat dat zo is. Dus lul niet of kom met bronnenquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, omdat DrNick jou wil doen, gaat jouw status omlaag...
Okay nog erger dan. Dat er een roddel rond gaat dat DrNick jou wil doen, daardoor gaat jouw status omlaag... ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeft ie niet gezegd. En ik denk ook niet dat dat zo is. Dus lul niet of kom met bronnen
boeienquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay nog erger dan. Dat er een roddel rond gaat dat DrNick jou wil doen, daardoor gaat jouw status omlaag... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |