Alle cijfers al terug?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef zwerty het volgende:
Stond het hele jaar afgerond een 7 en nu een 6
Alleen NL nogquote:
en dat in 4 vwo? jemigquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
Alleen NL nogen die ging t beste van de repweek, was gewoon 'moeilijke' woordjes spellen
A: alluminium
B: aluminium
schrijf het juiste antwoord op
b tochquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
Alleen NL nogen die ging t beste van de repweek, was gewoon 'moeilijke' woordjes spellen
Waarom krijg ik bij Nederlands niet zulke toetsenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
tis A tog? :Squote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
aluminum!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
Is ook voor het eerst dat ik dit kreegquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom krijg ik bij Nederlands niet zulke toetsen
Je gaat wel over dus?
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en dat in 4 vwo? jemig
hoewel 90% dat fout zal spellen, ik lees op facebook ook constant "diplomauitrijking"stelletje debielen
quote:
Ik dacht serieus dat het A was voor een paar secondenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
Wat is het dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en dat in 4 vwo? jemig
hoewel 90% dat fout zal spellen, ik lees op facebook ook constant "diplomauitrijking"stelletje debielen
vraag dan ook niet zulke vragenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij emogift mij te vaak!! kan je niet gewoon antwoorden!?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
vraag dan ook niet zulke vragen
JA weet ik veel wat een mod allemaal wel niet kan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
vraag dan ook niet zulke vragen
hij stuurde een foto en ik zag dat dit topic open stondquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
JA weet ik veel wat een mod allemaal wel niet kan?
Hoe weet je anders dat hij lurkt
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hij stuurde een foto en ik zag dat dit topic open stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |