De vorige Emir van Qatar, inderdaad. Zijn naam staat bovenaan het document.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef aerdt het volgende:
[..]
Dit is een document dat een journalist had gevonden in de MB HQ in Cairo. Dit zijn bedragen die betaald zijn door een vroegere PM van Qatar (althans, dat word beweerd)
Ik denk het niet, de VS steunde Mursi en de rebellen in Syrië, die weer gesteund werden door Mursi. Obama zal wel flink balen nu. Dat ze maar snel weer wat geld overmaken, misschien krijgen ze dan weer wat steun van de nieuwe regering.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef Confetti het volgende:
Zitten de Amerikanen hier gewoon niet achter?
Het Egyptische leger draait puur op Amerikaans geld en die willen echt wel wat zeggenschap voor al die miljarden.
Obama trekt aan de touwtjes.
Nou wie straks nog kritiek op het leger gaat leveren verdient een pakslaag....quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat was zijn punt niet. Hij had het over mogelijk terechte kritiek op het leger in de toekomst.
De vraag is hoe betrouwbaar is dit document.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Oud plaatje waarschijnlijk, maar een MB-pipo zijn betaalt wel lekker:
[ afbeelding ]
Bron.
Geen idee of het echt is.
Nou nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:24 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Nou wie straks nog kritiek op het leger gaat leveren verdient een pakslaag....
Het Egyptische leger krijgt de Amerikaanse hulp niet in centjes maar in materieel. De regering krijgt volgens mij wel echte centjes.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef Confetti het volgende:
Zitten de Amerikanen hier gewoon niet achter?
Het Egyptische leger draait puur op Amerikaans geld en die willen echt wel wat zeggenschap voor al die miljarden.
Obama trekt aan de touwtjes.
Berichten over 2 doden in Mersa Matruh...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:04 schreef Drifter__ het volgende:
Er worden al confrontaties gemeld. In Mersa Matruh heeft het leger al met scherp geschoten.
Hoe was dit zonder ingrijpen van het leger afgelopen? Lijkt me dat leger hier juist probeert om een burgeroorlog te voorkomen..?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef Hierro het volgende:
Het leger heeft hoe dan ook zijn grip op het land verstevigd en dat is een zorgelijke ontwikkeling.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:24 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
De vraag is hoe betrouwbaar is dit document.
Tja, twee arabische partijen en die gebruiken dan engels als onderlinge taal terwijl het datumstempel in het duits is? Ik heb mijn twijfels.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:24 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
De vraag is hoe betrouwbaar is dit document.
lol, iddquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
[..]
Tja, twee arabische partijen en die gebruiken dan engels als onderlinge taal terwijl het datumstempel in het duits is? Ik heb mijn twijfels.
Zegt de man die met Iran en Hezbollah samenwerkt. Puur voor de westerse beeldvorming dus. Wat dat betreft wel slim.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef Meki het volgende:
Syrische president: klap voor politieke islam
De Syrische president Bashar Assad heeft zich uitgesproken over de politieke onrust in Egypte. Hij ziet het als een klap voor de "politieke islam", meldt Reuters.
Punt is dat daaraan een prijskaartje hangt. Het Egyptische leger is zo corrupt als de pest. Het leger heeft al een flinke vinger in de pap als het gaat om de economie en met deze zet zullen ze ongetwijfeld hun politieke macht uitbreiden. Ik zou in ieder geval niet rekenen op de goodwill van het Egyptische leger.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Hoe was dit zonder ingrijpen van het leger afgelopen? Lijkt me dat leger hier juist probeert om een burgeroorlog te voorkomen..?
En dit voorkomt een burgeroorlog op welke manier? De Morsi aanhangers en Moslimbroeders zullen hier inderdaad ook heel tevreden mee zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Hoe was dit zonder ingrijpen van het leger afgelopen? Lijkt me dat leger hier juist probeert om een burgeroorlog te voorkomen..?
twitter:AJELive twitterde op woensdag 03-07-2013 om 22:57:26Mohamed #Morsi's presidential Facebook page quotes him saying he rejects army statement as 'military coup' | http://t.co/SbhdmMUOPO reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |