Die maakt hij telkens zelf als hij ze stalt in een paardentrailer ergens in een bos.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:23 schreef DeHangui het volgende:
Ja, staat patent op. Foto's zijn eigendom van de fotograaf. De foto's die hij stuurt, zijn die door hem zelf gemaakt of de fotograaf?
quote:
Dat wil hij dus perse niet, daarom vind ik het ook zo vreemd...quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vind t maar raar. Wie weet wat hij met die beesten uitspookt. En hij kan best een fotootje sturen of laten zien als jij belooft er verder niks mee te doen, toch..?
Ik begin zo'n vermoeden te krijgen.quote:
Ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en die beesten maar klagen over pijn in de rug, arme dingen
Haha nee, ''Jaap'' heet geen Carlo M.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:29 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[Upd] Britt woest op dik wijf op pony
Jaap heet niet toevallig Carlo M in het eggie?:D
dan doet hij schimmige zaakjes met die beesten en zou ik ze geen seconde langer uitlenen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:28 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat wil hij dus perse niet, daarom vind ik het ook zo vreemd...
Dat doe ik ook niet weer, ik wacht eerst even af tot morgen totdat ik ze weer krijg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan doet hij schimmige zaakjes met die beesten en zou ik ze geen seconde langer uitlenen.
dat had je eerder moeten doen. Je mag imo wel iets terugverwachten voor het uitlenen van die beesten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:32 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet weer, ik wacht eerst even af tot morgen totdat ik ze weer krijg.
Dat krijg ik ook...quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat had je eerder moeten doen. Je mag imo wel iets terugverwachten voor het uitlenen van die beesten.
Die hebben vast de tijd van hun levenquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:41 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Het zijn 2 hengsten. Waarom is dit relevant?
Ze hebben vast een doorgezakte rug.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:32 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet weer, ik wacht eerst even af tot morgen totdat ik ze weer krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |