De meeste sites met voorbeschouwingen zaten op dit punt toch aardig naast.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:44 schreef Sethje het volgende:
off-day, niet gegokt op de vlakke sprinters en dat werden ze dus wel....
Ja maar het profiel van de etappe gaf daar ook wel aanleiding toe natuurlijk, ik had die laatste klim wel zwaarder verwacht. Ik gokte op sagan/degenkolb/hagen/gilbert etcquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De meeste sites met voorbeschouwingen zaten op dit punt toch aardig naast.
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar ik twijfelde toch een beetje omdat een aantal jaren terug er ook soortgelijke etappe te vinden was die ook uitdraaide op een massasprint.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:47 schreef Sethje het volgende:
Ja maar het profiel van de etappe gaf daar ook wel aanleiding toe natuurlijk, ik had die laatste klim wel zwaarder verwacht. Ik gokte op sagan/degenkolb/hagen/gilbert etc
True.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar ik twijfelde toch een beetje omdat een aantal jaren terug er ook soortgelijke etappe te vinden was die ook uitdraaide op een massasprint.
Ik niet, ik had Cavendish en Greipel wel, maar EBH weer niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:47 schreef Sethje het volgende:
Ja maar het profiel van de etappe gaf daar ook wel aanleiding toe natuurlijk, ik had die laatste klim wel zwaarder verwacht. Ik gokte op sagan/degenkolb/hagen/gilbert etc
Ik twijfel, het hangt er heel erg vanaf hoe hard er over die colletjes gereden gaat worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wie voor morgen te kiezen? Wel een dag waarin je het verschil kunt maken.
Gewoon massasprint.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wie voor morgen te kiezen? Wel een dag waarin je het verschil kunt maken.
Had al zoiets voorzien alleen Sagan en EBH van de sprinters genomen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:28 schreef Aguero het volgende:
Vrijwel mijn hele ploeg in het tweede peleton.
Ik heb gelukkig nog Sagan en EBH. Zit Rojas trouwens bij Sagan en co?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:28 schreef Aguero het volgende:
Die heb ik gelukkig ook ja, Rojas zit volgens mij bij Cavendish.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog Sagan en EBH. Zit Rojas trouwens bij Sagan en co?
Ik zit ook vol op massasprintquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:28 schreef Aguero het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |