Straks een frituur in je aars.quote:
ik zal de frituur is in jou gooienquote:
Een huis hebbenquote:
Heb je geen doos met kranten gekregen?quote:
Neequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je geen doos met kranten gekregen?
Nou dan heb ik je niet opgelichtquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
Wel tof dat je meteen een account met Aldo hebt gemaakt
Weet ik, ga ik morgen maar eens doen ofzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou dan heb ik je niet opgelicht
Je moet zelf nog wel een PSN account aanmaken voor het Online gebeuren
Oke!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik, ga ik morgen maar eens doen ofzo
Op een forum tegen mezelf praten.quote:
Niceequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Goed goed, net weer rijles gehad![]()
Met jou?
quote:
Jij werkt hele dagenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:33 schreef nodig het volgende:
[..]
NiceeIk heb lekker gewerkt
![]()
Het is al woensdag![]()
Minder goed voor je reputatiequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op een forum tegen mezelf praten.
Helaas doe ik het niet in het echt, maar ik heb gehoord dat in je zelf praten goed is voor je concentratie.
ik heb eerst alle saved data gewist, en ben nu doelloos aan het rondrijdenquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij werkt hele dagen![]()
Je vergeet zeker bijna dat het vakantie is
Beep Beepquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb eerst alle saved data gewist, en ben nu doelloos aan het rondrijden
Ik heb toch geen goede reputatiequote:
Internetreputatie xd xdquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoe kan je een reputatie hebben als je niet buiten de deur komt
Waar sta je om bekend dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb toch geen goede reputatie![]()
Kan niet erger
En dat is leuk omdat ik alles kan maken wat ik wil !
Beep beep mothafockaquote:
Kom jij niet buiten de deur?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoe kan je een reputatie hebben als je niet buiten de deur komt
Je kan ook gewoon af en toe werken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:35 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Nee joh ik snap nu ook de uitspraak van mijn collega van vorig jaar die zei dat werken voor hem vakantie is![]()
Mijn werk is gewoon leukAls ik niet was gaan werken was ik wss fulltime aan het fokken gegaan ofzo
Wat is jouw baan?!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:35 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Nee joh ik snap nu ook de uitspraak van mijn collega van vorig jaar die zei dat werken voor hem vakantie is![]()
Mijn werk is gewoon leukAls ik niet was gaan werken was ik wss fulltime aan het fokken gegaan ofzo
Vandaag nog nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kom jij niet buiten de deur?
Ik ben gewoon vandaag nog naar mijn oma gegaan om haar internet te fixen!
Oh ja misschien leuk om te weten, maar ik heb de Jupiler League ook in FIFA13 gezet als een modquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb eerst alle saved data gewist, en ben nu doelloos aan het rondrijden
wat is daar mis meequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon af en toe werken?
Jij werkt gewoon elke dag
Superboerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh ja misschien leuk om te weten, maar ik heb de Jupiler League ook in FIFA13 gezet als een mod
Kun je mooi met excelsior/sparta
Ga dan gewoon elke dag naar de supermarkt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Vandaag nog niet
Gisteren wel buiten de deur geweest
Geheime redenen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat ik helaas om geheime redenen niet leuk vinden :/
hmmm, doe je echt alleen maar afwassenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Na een paar uur werken heb ik het wel weer gezien, maar dat zal bij jou wel anders zijn dan
Dan ga ik weer eten kopen en ik heb ook geen geld meerquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga dan gewoon elke dag naar de supermarkt.
Ik voel me dan vaak productiever, al is er naar toe gaan moeilijker dan uit bed komen.
:/
wat zijn je geheime (quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ohja, niet iedereen krijgt geld van ouders als hij naar de supermarkt gaat, vergeten, sorryquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:39 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan ga ik weer eten kopen en ik heb ook geen geld meer
Ik werk is sinds kort en het is alleen afwassen jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:39 schreef nodig het volgende:
[..]
hmmm, doe je echt alleen maar afwassenHoelang werk je er al?
Soms valt er best wat geld te sprokkelen bij mijn ouders maar elke dag, neequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ohja, niet iedereen krijgt geld van ouders als hij naar de supermarkt gaat, vergeten, sorry
dan zijn je handen als natte koek?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik werk is sinds kort en het is alleen afwassen ja![]()
Als je dat 6/7 uur achter elkaar doet ...
Nee, zo raar is het nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:40 schreef nodig het volgende:
[..]
why?
ik verwacht nu zodadelijk dat spatie met een fetish voor vaatwasmachines komt ofzo
Maar als je gewoon elke dag 1 product kooptquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Soms valt er best wat geld te sprokkelen bij mijn ouders maar elke dag, nee
M&M's > smartiesquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:41 schreef Rezania het volgende:
Ik heb Smarties, beste verjaardagscadeau ooit.
dan it gets boring ik weet hetquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik werk is sinds kort en het is alleen afwassen ja![]()
Als je dat 6/7 uur achter elkaar doet ...
nou vertel op als het niet raar is hoeft het ook geen geheim te zijn :squote:Op woensdag 3 juli 2013 18:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, zo raar is het niet
Maar het is geheim en ook geheim waarom! En het is ook geheim waarom het geheim is dat het geheim is!
Energy is ongezondquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als je gewoon elke dag 1 product koopt
Blikje energy ofzo als je dat lekker vind ofzo.
Bruine ook, oftewel die met alleen chocolade.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan alleen die M&M's met gepofte rijst.
ai chillquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij ons iets voor uitgevonden:
[ afbeelding ]
Machine inpakken / machine uitpakken
gewoon rekken doorschuiven toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij ons iets voor uitgevonden:
[ afbeelding ]
Machine inpakken / machine uitpakken
Misschien dat ik het ooit in dm vertel :/quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:43 schreef nodig het volgende:
[..]
nou vertel op als het niet raar is hoeft het ook geen geheim te zijn :s
waar gaat het geheim overquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien dat ik het ooit in dm vertel :/
Het is gewoon een grote lopende band waar je alles op zetquote:
Ja, ik drink het ook niet hoor, maar misschien vond je dat wel lekker.quote:
doe het niet onverwachts anders val ik misschien flauwquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien dat ik het ooit in dm vertel :/
We hebben hier fruit genoeg liggenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik drink het ook niet hoor, maar misschien vond je dat wel lekker.
Hmm anders elke dag wat fruit, en dat is misschien duur. Maar omdat het gezond is betalen je ouders het misschien.
wut.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is gewoon een grote lopende band waar je alles op zet![]()
Meer hoef je niet te doen, afdrogen hoeft zelfs niet
Waarom nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er is toch wel 1 product dat je elke dag kan halen ofzo!!!?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
We hebben hier fruit genoeg liggen
Nee, dan hebben wij het beter voor elkaarquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:45 schreef nodig het volgende:
[..]
wut.
dan is het bij ons minder luxe. wij moeten het in een rek pakken en dan doorschuiven en daarna afdrogen. Ik droog meestal liever afVieze afwas
![]()
Nee dat zouden alleen vette dingen zijn, gezonde dingen hebben we al thuisquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er is toch wel 1 product dat je elke dag kan halen ofzo!!!?
wrm zeg je dan dat je een geheim hebt, nu gaan we er naar vragen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er is toch wel 1 product dat je elke dag kan halen ofzo!!!?
Okay dan weet ik het niet hoor :/quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee dat zouden alleen vette dingen zijn, gezonde dingen hebben we al thuis
Moet je nog wel voorspoelen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, dan hebben wij het beter voor elkaar![]()
2 'afwassers'. Iemand pakt in, de andere pakt alles uit![]()
Gaat veel sneller
Nee joh, daar heb je juist Smarties voor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bruine ook, oftewel die met alleen chocolade.
Nou ehh, dat was mijn argument om niet in de horeca te willen werken :/quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:46 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
wrm zeg je dan dat je een geheim hebt, nu gaan we er naar vragen.
Ik vertel toch ook niet dat ik naakfoto's van Etsu heb
Dat zie ik mijzelf niet doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay dan weet ik het niet hoor :/
Anders ga je zomaar gewoon hardlopen ofzo.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, daar heb je juist Smarties voor.
Maar zo'n raar geheim kan het toch niet zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh, dat was mijn argument om niet in de horeca te willen werken :/
Maar misschien had ik niet moeten zeggen dat het geheim was . Sorry.
Is het ook niet denk ik, maar het is wel geheimwaardig!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar zo'n raar geheim kan het toch niet zijn
Zoietsquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet, ben je te lui? Durf je niet zo over straat?
Waaromquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is het ook niet denk ik, maar het is wel geheimwaardig!
Voor de draad ermee!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is het ook niet denk ik, maar het is wel geheimwaardig!
Maar dat doet bij ons de machine allemaal?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
bij ons welAlleen desertborden en taartschoteltjes en kopjes koffie enzo kunnen er meteen in
quote:
Houd op met vragen naar mijn geheim! Sorry dat ik jullie nieuwsgierig gemaakt te hebben, maar zo bijzonder is het niet!quote:
Schaam je je ervoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Houd op met vragen naar mijn geheim! Sorry dat ik jullie nieuwsgierig gemaakt te hebben, maar zo bijzonder is het niet!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh ja misschien leuk om te weten, maar ik heb de Jupiler League ook in FIFA13 gezet als een mod
Kun je mooi met excelsior/sparta
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:55 schreef msacras het volgende:
Dat was de diploma uitreiking. Nu lekkah uit eten
het water uit dit zwembad en dat elke minuutquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar dat doet bij ons de machine allemaal?
Er werd mij vertelt dat er 500 liter water per minuut doorheen wordt gejaagd
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet jij trouwens hoe het zit met out of reach? mijn tv is zwart en 576p ofzo, en hij doet het niet
smakelijk etenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:55 schreef msacras het volgende:
ik heb een ps3 wat is uw vraag held aldoquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet jij trouwens hoe het zit met out of reach? mijn tv is zwart en 576p ofzo, en hij doet het niet
Geniet ervan! * SgtPorkbeans Proost met msacras op het feit dat ze een diploma hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:55 schreef msacras het volgende:
Dan kan ik mijn vuurdoop krijgen in TCquote:
Oh dus daarom geven ze wiskunde op schoolquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
[..]
het water uit dit zwembad en dat elke minuutik heb er geen verstand van maar 500 liter is wel heul veel
![]()
Leidingwater kost ongeveer 1,35 euro per duizend liter water.
ongeveer 70 cent per minuut dat is ruim geschat 50 euro per uur? Kan toch niet uit
[ afbeelding ]
Vuurdoop?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn vuurdoop krijgen in TC
Ja, maar niet met z'n 2equote:Op woensdag 3 juli 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wanneer jij zegt:
Kom naar tc/jngjng
maak er 40 euro per uur van dat komt wss meer in de buurtquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dus daarom geven ze wiskunde op school
Je weet wel, voor de 1e keer TC zeg maarquote:
Jooooooo, ben erquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan blijf je gewoon in de room wachten tot andere komen
Heb je een camquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je weet wel, voor de 1e keer TC zeg maar
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:02 schreef msacras het volgende:
[..]
bij La Cubanita. En nee ben nu even bij een vriendin, die makeup aan t doen is haha
Ik heb geen diploma haha, maar dat terzijdequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geniet ervan! * SgtPorkbeans Proost met msacras op het feit dat ze een diploma hebben
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wou naar m'n PS3 toe lopen om te kijken waar het aan zou kunnen liggen, en halverwege besefte ik dat m'n PS3 nu aan de andere kant van het land staat![]()
Eh, misschien moet je ff kijken bij de beeldinstellingen op de PS3
Of misschien een topic openen in GAM of DIG
Onbeperkt tapas voor 17,50quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]![]()
Wat gaan jullie eten dan? Wat ga je bestellen
Jaquote:
Nee jij moet je PS3 inspelenquote:
Ehh. haal even weg, dat is privé!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:06 schreef Toto69 het volgende:
spatieloos: hoe weet jij mijn geheim!!
[7:05 PM] lmi: mac drive :p
[7:06 PM] nietspatieloosmaariemandanders: hoe zorg ik dat je het niet onthult?!
[7:06 PM] nietspatieloosmaariemandanders: ik zou er zelfs voor pijpen! En ik ben geen homo!
[7:06 PM] geheimonthull
ehhhhh
Ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, en dan verwacht je dat ik daar mijn geheim vertel?
quote:
Had ik vandaag met bestteen ofzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja doe een andere tinychat want alleen deze werkt niet
Welke browser gebruik jij?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had ik vandaag met bestteen ofzo.
Probeer eens ander browser.
heb je camquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:13 schreef d4v1d het volgende:
Wie zitten er allemaal in TC? misschien kom ik eens langs.. Of willen jullie mij niet?
Er is geen eigenaar, dat is het rare :/ het is een public.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb er nu drie geprobeerd
De eigenaar heeft mij gewoon gebant
Goed ideequote:Op woensdag 3 juli 2013 19:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er is geen eigenaar, dat is het rare :/ het is een public.
Maar we kunnen allemaal naar een andere tc gaan.
Ik ga al naar tc/jngjng2quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb er nu drie geprobeerd
De eigenaar heeft mij gewoon gebant
wasquote:
Ga naar /jngscquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
en als ik uit jngjng ben kan je daar dan wel heen?
Spontaan? ..quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Ik doe niet aan voetbal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:37 schreef nodig het volgende:
sopmateriaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leugens. Ik PM's van jou uit 2011quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leugens. Ik PM's van jou uit 2011
in RockWerchterquote:
DrNick?quote:
quote:
quote:
oh mooiquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet amper wie dat is om even eerlijk te zijn
komt wel terug, hij is nu op vakantiequote:
Is het daar drukquote:
goed dat je het zegt die dingen moet ik ook binnekort weer inleveren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet nog mn boeken bij elkaar rapen, morgen inleveren zeg maar
Ik kan m'n webcam niet vinden als ik om me heen kijk.. En Ik heb een kamer van anderhalve bij 4 meter, dus die is voorgoed kwijt gok ikquote:
Je kan ook zonder webcamquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan m'n webcam niet vinden als ik om me heen kijk.. En Ik heb een kamer van anderhalve bij 4 meter, dus die is voorgoed kwijt gok ik
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:01 schreef nodig het volgende:
kutzooi brief voor machtiging hogeschool vanochtend vergeten
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:26 schreef d4v1d het volgende:
2.997 B/s - 1.631 kB van 10,6 MB, 52 minuten resterend
Bedankt voor de informatie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef SGYENZO het volgende:
Gvd net klaargekomen en nu heb ik hoofdpijn.
Gewoon even gaan liggen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef SGYENZO het volgende:
wtfquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:30 schreef SGYENZO het volgende:
dat zet je hier toch niet neerquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat zet je hier toch niet neer
daarentegen past het wel bij het niveau van de laatste tijd hier
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat zet je hier toch niet neer
daarentegen past het wel bij het niveau van de laatste tijd hier
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Makkelijk travestiet zijn