Zeker wel een transactie, want het product is verzonden/aangekomen maar blijkt FAKE te zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:25 schreef Khadgar het volgende:
Geld terug gehad = geen transactie = geen feedback.
Wat denk je zelf? Mits inderdaad een artikel gekregen welke niet voldeed aan de omschrijving, dan zeker een negatieve recensie achterlaten...quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:22 schreef Chandler het volgende:
maar nu vraag ik mij af, moet ik hiervoor gewoon een negatieve feedback achterlaten?
In dit geval staat er 32GB op het kaartje maar past er niet meer op dan 4gb... dus fake... maar goed, sommige mensen zeggen dan als je een refund krijgt toch nog goede feedback uit te delen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Mits inderdaad een artikel gekregen welke niet voldeed aan de omschrijving, dan zeker een negatieve recensie achterlaten...
Maar wel even kijken of jij niet diegene bent die "in de fout gegaan is" door niet goed gelezen te hebben...
Helaas dus echt niet, want heb er meerdere besteld en meerdere fake geleverd gekregen..quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef Innisdemon het volgende:
eer fake, maar gewoon verkeerd artikel. Productiefout.
Jezes, als je alternatieve uitleggen niet aan wilt nemen, waarom post je dan in hemelsnaam. Ga ergens anders lopen janken over dit soort aankopen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef Chandler het volgende:
[..]
Helaas dus echt niet, want heb er meerdere besteld en meerdere fake geleverd gekregen..
oh en moedwillig 32gb aanbieden als er maar 4 van werkt?
Hihi, nee van jou wil ik inderdaad niets meer aannemen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:35 schreef Innisdemon het volgende:
Jezes, als je alternatieve uitleggen niet aan wilt nemen, waarom post je dan in hemelsnaam. Ga ergens anders lopen janken over dit soort aankopen.
stakker.
Duidelijk!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:52 schreef The_stranger het volgende:
Waarom zou je bij een snelle teruggave van je geld een positieve recensie achterlaten? Ja, hij heeft me bedonderd (je stelt immers dat het fake producten betreft), maar toen ik hem ermee confronteerde was hij snel met geld terug geven dus ik raad deze verkoper aan iedereen aan?
Maar het is wel wat apart dat hij het geld dan zo snel teruggeeft, als hij moedwillig de boel wilde bedonderen. Er zijn niet veel oplichters die het geld binnen een paar uur terugstorten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:52 schreef The_stranger het volgende:
Waarom zou je bij een snelle teruggave van je geld een positieve recensie achterlaten? Ja, hij heeft me bedonderd (je stelt immers dat het fake producten betreft), maar toen ik hem ermee confronteerde was hij snel met geld terug geven dus ik raad deze verkoper aan iedereen aan?
Misschien snap ik niets van ebay, maar waarom neutraal en niet (zwaar) negatief?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:01 schreef Beelzebufo het volgende:
Bij opzettelijke nep maar geld terug: neutrale feedback en één ster voor de nauwkeurigheid van de omschrijving.
Nooit positieve feedback achterlaten bij mensen die fakes verkopen.Verkopers met positieve feedback vallen minder snel op bij andere kopers. Daarmee houd je het dus in stand dat andere kopers bij hem kopen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:43 schreef RicDan het volgende:
Communicatie met de verkoper 5 sterren, snelheid van de verzending.. ook een aantal sterretjes en object omschrijving 1 ster. En dan zou ik zeggen dat de oplossing (geld terug), neutraal of positief waard is.
Omdat je zaak is opgelost. Je blijft niet met een (financieel) nadeel achter.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:11 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Misschien snap ik niets van ebay, maar waarom neutraal en niet (zwaar) negatief?
[...]
waarom dan een neutrale beoordeling?
Opgelost? Je hebt een oplichter betrapt en hij hoopt door zo snel mogelijk het geld terug te geven geen verdere problemen te krijgen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:13 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Omdat je zaak is opgelost. Je blijft niet met een (financieel) nadeel achter.
Ja dat zou ideale zijn. Je kan ook mij een DM sturen met de verkoper en dan zal ik er voor zorgen dat er actie ondernomen wordt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:42 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Opgelost? Je hebt een oplichter betrapt en hij hoopt door zo snel mogelijk het geld terug te geven geen verdere problemen te krijgen.
Door beter dan negatieve reviews achter te laten behoed je anderen mensen niet er ook in te trappen. Melden bij EBAY zelf zou eigenlijk ook moeten...
Bij de buren op GoT was er laatst iemand die vroeg of hij het aanbod van 10 euro voor een positieve review van een duidelijke oplichter moest accepteren...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:04 schreef RPG het volgende:
[..]
Veel kopers vergeten dat zij vaak niet de enige zijn die de dupe zijn. Als veel meer kopers slechte feedback zouden geven is het ook voor eBay zelf sneller duidelijker dat het gebeurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |