Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
3 euro per uur?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk boeit het me niet als ik ontslagen word, ik vind wel ergens anders een beter betaalde baan. Ik heb niks aan 120 euro na meer dan 40u werken, is het niet waard.
2.90quote:
Zou je denken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:03 schreef Studeur het volgende:
maar ze gaan toch echt wel mrken dat de vulling niet zo vlot erin gaat en dat jij er niet bent?
Ze merken dat ik er niet ben, maar dat is niet erg (ivm in de war over of ik nou dinsdag of woensdag ben ingeroosterd), dus iemand anders gaat mijn vakken vullen. Maar degene die uitbetaald ziet dat ik ben ingeklokt, dus word gewoon betaald. Slim he?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:03 schreef Studeur het volgende:
maar ze gaan toch echt wel mrken dat de vulling niet zo vlot erin gaat en dat jij er niet bent?
haha mooi dat ja, ik werk volgende week 40 uur en dan heb ik al 240 euroquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:01 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk boeit het me niet als ik ontslagen word, ik vind wel ergens anders een beter betaalde baan. Ik heb niks aan 120 euro na meer dan 40u werken, is het niet waard.
Wil je het echt weten?quote:
Gun mij een bietje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik verdien meer als ik ga zitten schijten, dan jij als je een paar uur werkt.
Ik vat jouw logica echt niet, sorry hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ze merken dat ik er niet ben, maar dat is niet erg (ivm in de war over of ik nou dinsdag of woensdag ben ingeroosterd), dus iemand anders gaat mijn vakken vullen. Maar degene die uitbetaald ziet dat ik ben ingeklokt, dus word gewoon betaald. Slim he?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haha mooi dat ja, ik werk volgende week 40 uur en dan heb ik al 240 euroSkere minimumlonen wel.
de plus is niet de AH dus zal wel wat makkelijker gaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vat jouw logica echt niet, sorry hoor
Plus is allemaal een eigen bedrijf, dus er is geen hoofdkantoor die alles zegt tegen ze en alles in de gaten houd (behalve de basis dingen), de AH word helemaal aangestuurd door het hoofdkantoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
de plus is niet de AH dus zal wel wat makkelijker gaan
Ja maar alsnog, als hij is ingeklokt en zijn deel van de vulling word niet gedaan dan is ie toch foetsie firedquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
de plus is niet de AH dus zal wel wat makkelijker gaan
Ik zeg wel dat ik er achter kwam dat ik eigenlijk dinsdag had moeten werken toen ik mijn naamplaatje ging halen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar alsnog, als hij is ingeklokt en zijn deel van de vulling word niet gedaan dan is ie toch foetsie fired
lijkt mij ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar alsnog, als hij is ingeklokt en zijn deel van de vulling word niet gedaan dan is ie toch foetsie fired
bruto = netto voor mij want werk minder dan 12 uur per week (all-in loon). gaat 20 cent per maand naar de belastingdienst ofzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bruto dan toch? Ik verdien 5,55 netto
Ik heb een 9 uurs contract, hoewel ik bijna altijd boven de 9 uur zit, maar dan zou dat toch ook voor mij moeten gelden puur door dat contract?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
lijkt mij ook![]()
maarja kan ie een beter betaald baantje gaan zoeken
[..]
bruto = netto voor mij want werk minder dan 12 uur per week (all-in loon). gaat 20 cent per maand naar de belastingdienst ofzo.
Dit. Het gaat er meer om dat ik het gewoon niet die paar tientjes waard vind.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
lijkt mij ook![]()
maarja kan ie een beter betaald baantje gaan zoeken
True, maar het was dan ook een alpha.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
toen ik het speelde was er een heeeele hoop mee mis.
Nee, het idee was bruutquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
True, maar het was dan ook een alpha.Met het idee van het spel zelf is niet zoveel mis toch?
hm lijkt me wel ja. maar miss omdat jij ouder bent moet je meer afdragenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb een 9 uurs contract, hoewel ik bijna altijd boven de 9 uur zit, maar dan zou dat toch ook voor mij moeten gelden puur door dat contract?
dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
hm lijkt me wel ja. maar miss omdat jij ouder bent moet je meer afdragen
Ik begon bij deze appie toen ik nog 18 was dus dat kan het niet zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
hm lijkt me wel ja. maar miss omdat jij ouder bent moet je meer afdragen
uHKJFHDHFKJDSJFJKDSFdsfdsgfsdgsdfgFDSDSAFDSFquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik begon bij deze appie toen ik nog 18 was dus dat kan het niet zijn.
Ik wacht gewoon tot de stand-alone helemaal klaar is.quote:
Niet die versie die van ze geript was?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:19 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot de stand-alone helemaal klaar is.
Waz met jouquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
uHKJFHDHFKJDSJFJKDSFdsfdsgfsdgsdfgFDSDSAFDSF
quote:Netjes! Je hebt Vaseline ingehaald!
Seks.quote:
Nu zit ik op het randje van te laat om terug te gaanquote:
Elke keer roep ik IK STOP NU MET DAT HOERENKUTSPELquote:
Dat begin alleen alquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die is top.
Deze is ook wel baas. Zowel de clip als het nummer.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:24 schreef Typisch het volgende:
Unf ik vind je een beetje agressief overkomen de laatste tijd, heel de tijd schelden enzo. Zo ken ik je niet en ik vind het eng.
einde bericht
Welke?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet die versie die van ze geript was?
hahahaha, dat heb ik ook zovaak, zo van ja ff op start drukken en dan weglopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverdomme het level erna is met tijd en ik zit gewoon rustig te fokken
Ik had zwaar veel medelijden met die gast.quote:
Of nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik had zwaar veel medelijden met die gast.
Mooie clip en mooi nummer.
heb geen laptop meer, en telefonisch fokken is irritant. Gr grquote:
Kaput?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
heb geen laptop meer, en telefonisch fokken is irritant. Gr gr
ja. Ik dacht eerst dat het de oplader was maar waarschijnlijk niet. Maarja... Pieten rokenquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ja. Ik dacht eerst dat het de oplader was maar waarschijnlijk niet. Maarja... Pieten roken
Minderquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
heb geen laptop meer, en telefonisch fokken is irritant. Gr gr
serieus, ga naar je werkquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Jij bent echt een baas.
In Utrecht was je wel goed skaffa, of niet?![]()
Goed skaffa is een understatementquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:42 schreef Unscrewed het volgende:
Waarom dan?quote:
Had je je zonnebril af?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:43 schreef Unscrewed het volgende:
Had ik nou in de auto nog steeds mijn zonnebril op?
Ja. Maar ik weet het niet meer, was goed stoned en merkte helemaal die zonnebril niet meer.quote:
quote:
Omdat dit slap watjes gedoe is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom dan?
Hou je niet meer van mij?
Ik ben een slap watje.quote:
Dat liedquote:
nee man voelde er niks vanquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:42 schreef Unscrewed het volgende:
quote:
quote:
Nee, \(/\./\)/ hier kan ik niks mee.quote:
Lesbo'squote:Op woensdag 3 juli 2013 17:55 schreef Onorgineel het volgende:
¸¸.•*¨*•*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` hommos
Ik een gast met zijn handen omhoog en een cummende pikquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie een neukend stelletje en een cummende pik.
lekker boeiend, zit ook rustig in m'n kamer te smoken als hier iemand komtquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ok, top. Zou vanavond ook nog de kans hebben om te smoken.
Maar nu komt het bezoek hier i.p.v. dat mijn ouders erheen gaan. Godverdomme.
Hier kan dat echt nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lekker boeiend, zit ook rustig in m'n kamer te smoken als hier iemand komt
Mijn ouders. Maar die zouden dus weggaan. En nu ineens niet meerquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hoezo, waardeert het bezoek dat niet of je ouders?
Of uit je raam hangen dat ze het niet merken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn ouders. Maar die zouden dus weggaan. En nu ineens niet meer.
Raam aan straatkant, ouders praten regelmatig met burenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of uit je raam hangen dat ze het niet merken?Mits je altijd vet rode ogen krijgt natuurlijk
Klotequote:Op woensdag 3 juli 2013 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Raam aan straatkant, ouders praten regelmatig met buren.
Die zouden het zeker zien en dan ook wel zeggen dus.
hoiquote:
Ik heb nog steeds niet gezegd wat er op mijn naamplaatje staatquote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet gezegd wat er op mijn naamplaatje staat
Volgens mij zei ik het wel.. zoek maar terugquote:
Niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik het wel.. zoek maar terug
quote:
Shitquote:
Hoi Shit, ik ben Nijn.quote:
Godverquote:
Maar hoi nijnquote:
narcquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Naald in je arm vieze heroinejunk die je bent
Ik hoop het maar dat het echt toevallig was. Beschamend zulke dingen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik klikte random en kwam daar op uit, no stalks![]()
.
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hoop het maar dat het echt toevallig was. Beschamend zulke dingen.
Nu alleen nog gras.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. Ach, 2005, toen at ik gras en zand, of zo
.
Toevallig zaterdag nogquote:
Watquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik at gras na het wietje omdat ik maar twee hijsjes mocht.
Ik weet niet. Ik vond het stom en toen ging ik gras eten, of zoquote:
wacht wat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vond het stom en toen ging ik gras eten, of zo.
Whuuuuut?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vond het stom en toen ging ik gras eten, of zo.
Meid.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
Omg omg, zonder het door te hebben, al drie keer achter elkaar. LUMENAZI!
[ afbeelding ]
Verveling is niet goed voor me okquote:
Ga nou je wierie roken in die bos dan ja tochquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verveling is niet goed voor me ok.
Geen zin meer. Moet dadelijk misschien nog op en neer naar stationquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga nou je wierie roken in die bos dan ja toch
Oh, geen idee eigenlijkquote:
the door, find itquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, geen idee eigenlijk.
Niet bijster veel omdat ik niet kan halen.
Meid.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zit nu Beschuldigd te kijken met een meisje dat op dezelfde school zat en met wie ik ook weleens praatte, als je ze dan een rol ziet spelen komt het zo ongeloofwaardig over omdat ik weet wie ze echt is
/liefdagboek.
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook echt die bril erbij, lekker skrillex
Zo jammerquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:31 schreef Moira. het volgende:
Zigeuners die bij iets van 40 euro vragen hoe veel het kost als er 50% vanaf gaat![]()
Meid.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:31 schreef Moira. het volgende:
Heremetietjes.
Moest eigenlijk van 18:00 tot 20:00 werken, dat werd dus van 15:30 tot 21:00
Echt schijtdruk man, rijen tot aan midden in de winkel (en de winkel is grooooot)En mensen met 20/30 dingen op één bon
Alles handmatig opprijzen en dan weer handmatig de nieuwe korting eraf
Duurt tyfus lang
Zigeuners die bij iets van 40 euro vragen hoe veel het kost als er 50% vanaf gaat![]()
Mja, heb het weer overleefd
Stond er ook nog eens vanaf 20:00 een onwijs lekkere man op me te wachten, arme jongen heeft meer dan een uur buiten gestaan
Nu aan de wijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet wel een paar posts die je kan maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:36 schreef Onorgineel het volgende:
Kan ik niet een ban regelen tot vrijdagmiddag op aanvraag?
Tot vrijdagmiddag, hequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weet wel een paar posts die je kan maken.
Ja serieusquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meid.Jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Huiswerk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:36 schreef Onorgineel het volgende:
Kan ik niet een ban regelen tot vrijdagmiddag op aanvraag?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:53 schreef Moira. het volgende:
Nou eigenlijk ben ik daar best nieuwsgierig naar
Alle stoners kennen elkaar inmiddels wel, weten dingen van elkaar enzo.
Maar van jou weet ik eigenlijk niks, trippy_trippy
Dus gewoon een paar kennismakingsvragen
Hoe oud ben je?
Hoe vaak blow je?
Wat is je favoriete wiet?
Welke omgeving woon je?
Wat voor studie/werk doe je?
Wat is je favoriete stonervoer?
Hoe zie je eruit?
Hoe ruikt je poep?
Gister was ik gewoon FOK!loos en het was gelijk een goede dag voor het topicquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:55 schreef Murdera het volgende:
Gister was eigenlijk best een goede dag voor dit topic.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gister was ik gewoon FOK!loos en het was gelijk een goede dag voor het topic
ZONDER MIJ WAS DIT HELE TOPIC ER NIET GEWEEST JA?!?!?!?!![]()
Ondankbare hond![]()
Beetje dimme he of ik sla je weer op je reet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gister was ik gewoon FOK!loos en het was gelijk een goede dag voor het topic
ZONDER MIJ WAS DIT HELE TOPIC ER NIET GEWEEST JA?!?!?!?!![]()
Ondankbare hond![]()
Ga jij dr nou ook nog aanmoedigen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje dimme he of ik sla je weer op je reet.
Ik geef geen neuk jwzquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje dimme he of ik sla je weer op je reet.
Maar dan nog harder, dit was nirt volle krachtquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk jwzVond wel lekker
Aandacht van Vas![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dan nog harder, dit was nirt volle kracht
Nu ben ik ook hard geworden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee echt die afdruk kan zelfs mono dan nog zien 's avonds als ie d'r doggy neemt jwz.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dan nog harder, dit was nirt volle kracht
quote:
Maar... mijn sarang is zo veel voor jouquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
jelly dat ik hard werd van vas haar vuige taal en niet van jouw rare aziatische woorden?
Ik ken echt maar een paar woorden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar... mijn sarang is zo veel voor jou
Tering, die jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken echt maar een paar woorden.
Zoals kuchi.
kan niet op tc ben jwoww aan het kijken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Allemaal gezemmel over tc vanmiddag, kom ik er nu op is er niemand
Volgens mij is die chick echt psychoquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoals kuchi.
Dat wijf is echt raar man. past wel bij jouquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoals kuchi.
chicks die niet psycho zijn maken mij zelden hard. True story.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij is die chick echt psycho
ZO KEN IK ER NOG EENquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat wijf is echt raar man. past wel bij jou
Nog een keer bazen TC dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Allemaal gezemmel over tc vanmiddag, kom ik er nu op is er niemand
Weet je waarom het gisteren zon bazen tc was?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog een keer bazen TC dan?
Ik ben aan de wijnWijn is altijd goed
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
chicks die niet psycho zijn maken mij zelden hard. True story.
Pls, ik ben echt niet zoquote:
omdat ik er niet was zekerquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je waarom het gisteren zon bazen tc was?
wat kijk ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoals kuchi.
hoef je geen gras te eten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
Hell yes. Twee sigaretten gehosseld. Heb ik gewoon drie joints binnenkort.
tering.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
beetje gaar, 2 werkdagen van 15 uur ongeveer achter elkaar
Ja, ik werk niet voor gratis hequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
tering.verdient wel goed dan of niet?>
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:53 schreef Moira. het volgende:
Hoe oud ben je?
Hoe vaak blow je?
Wat is je favoriete wiet?
Welke omgeving woon je?
Wat voor studie/werk doe je?
Wat is je favoriete stonervoer?
Hoe zie je eruit?
Hoe ruikt je poep?
Mooi vierkant hoofd, wel lastig op de fiets met tegenwind of niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]![]()
ik ben 22, blow wekelijks(nja is meer dagelijks geworden ahaha) voorkeur gaat naar haze soorten, maar met skunk maak je me ook blij, sowieso maak je me blij met een J maak nie echt uit welke wiet. Woon in zeeland aan de kust en hou enorm veel van alle soorten brownies (pot brownies) hehe
ik zie er zo'n beetje uit:
[ afbeelding ]
en me kak ruikt naar wortel[purree
hoppaquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:22 schreef OllieWilliams het volgende:
Nu echt al behoorlijk naar de kankr
k heb wat toch gaatjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mooi vierkant hoofd, wel lastig op de fiets met tegenwind of niet?
wat vind je wel kunnen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even serieus he, dit vind ik dus echt niet kunnen.
thanksquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:21 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]![]()
ik ben 22, blow wekelijks(nja is meer dagelijks geworden ahaha) voorkeur gaat naar haze soorten, maar met skunk maak je me ook blij, sowieso maak je me blij met een J maak nie echt uit welke wiet. Woon in zeeland aan de kust en hou enorm veel van alle soorten brownies (pot brownies) hehe
ik zie er zo'n beetje uit:
[ afbeelding ]
en me kak ruikt naar wortel[purree
Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef Moira. het volgende:
kom je niet gezellig tc doen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:42 schreef OllieWilliams het volgende:
Gaan nog clubje pakken:') hele dag lopen smoken en zuipw, komt opeens vriend met zakje pilletjes aan:p
nicequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 juli 2013 21:46 schreef Moira. het volgende:
Krullie, bak je voor de volgende meet ook weer van die goddelijk lekkere cupcakes?
[/quoteU
Als ik geld/tijd over heb
veel plezier, space ze manquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:42 schreef OllieWilliams het volgende:
Gaan nog clubje pakken:') hele dag lopen smoken en zuipw, komt opeens vriend met zakje pilletjes aan:p
welke pilletjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:42 schreef OllieWilliams het volgende:
jij?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:47 schreef krullenbolletje het volgende:
Nog niet eens 11 uur en al dronken
Sowiesoquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
nice
je komt wel op de mono-meet eind augustus/begin september toch?
Hoe gaat het hosselen? :pquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
kom je niet gezellig tc doen?
hoewel ik pilletjes ook niet zou afslaan
ben aan het hosselen voor pilletjes nu want mono is 2 weken vrij
leuk, heb wel 2 festivals rond die tijd maar k zie de datum etc nog wel verschijnen hier hahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:40 schreef Moira. het volgende:
Komt allen op de tinychat trouwens
http://tinychat.com/FOKnachtbagger
Overigens zou Mono eind augustus/begin september weer een BBQ meet houden bij zijn ouders thuis in Lelystad.
Sowieso zijn alle stoners daar wel voor uitgenodigd, dus denk dat dat de volgende meet wordt
Gehosseld? Heb je geen money?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
Hell yes. Twee sigaretten gehosseld. Heb ik gewoon drie joints binnenkort.
Jawel. Maar heel pakje kopen is zonde.quote:
Heb nu ook een pakje sigaretten omdat de sigarenwinkel etc al dicht waren en ze alleen gore shag hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel. Maar heel pakje kopen is zonde.
Wa boeit dat, pil is pil jeweetz, pilletje met een beetje speed erin whahah ;Pquote:
Omdat ik van mensen hier ook opeens hoor over groene androids.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Wa boeit dat, pil is pil jeweetz, pilletje met een beetje speed erin whahah ;P
Mja eigenlijk maakt dat geen zak uitquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat ik van mensen hier ook opeens hoor over groene androids.ben benieuwd.
uiteraardquote:
ik voel jequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:47 schreef krullenbolletje het volgende:
Nog niet eens 11 uur en al dronken
nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mja eigenlijk maakt dat geen zak uit
afwachten he hihi, mijn pillenmaatje gaat alleen donderdag 2 weken op vakantie en danz ijn mono's vrije weken dus voorbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |