Kind van Curaçaoquote:
Hoezo over drie jaar, en wat ga je daar doen dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:26 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Kind van Curaçao
Al is mijn papiamento niet echt goed, haha.
Over 3 jaar terug
Dan heb ik mn diploma, paraveterinair, en ga ik terug naar m'n vader.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoezo over drie jaar, en wat ga je daar doen dan?
Hoe lang ben je al hier?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:36 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Beetje moeilijke periode achter de rug, en mis mn warme eiland
9 jaar, en ga het steeds meer missen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al hier?
Ik ken veel mensen die al heel lang hier zijn, die in het begin Aruba misten en terugwilden, maar op een gegeven moment toch besloten hier te willen blijven. Dan waren ze daar op vakantie geweest en dachten ze, ja leuk, maar wat moet ik daar?
Ben benieuwd hoe je het vindt daar dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:45 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
9 jaar, en ga het steeds meer missen.
Mn vader zit er al 25 jaar, en is ook niet met ons meegegaan toen hij en mijn moeder uit elkaar gingen.
Wil al jaren terug, maar ga pas als ik klaar ben met school.
Gaat helemaal goed komen hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je het vindt daar dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |