Ach, wat heet gezond. Bourbon is niet gezond, maar wel lekker. Heleen ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:24 schreef Hexagon het volgende:
Heleen heeft duidelijk professionele hulp nodig. Zulks gedrag is gewoon niet gezond.
Och dat geld ook wel voor Sarah Palin of Laurence Stassen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ach, wat heet gezond. Bourbon is niet gezond, maar wel lekker. Heleen ook.
Het blijft giswerk. En vrouw en kinderen een keer benaderen is niet hetzelfde als stalken en net zo effectief.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:09 schreef Disana het volgende:
Mij lijkt het juist wel waarschijnlijk. Het is immers de meest effectieve manier om iemand rechtstreeks in het hart te raken.
Misschien houden ze haar daarom wel liever in de cel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:38 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of er nu meer goedverdienende mannen rondom de PvdA New York een beetje zenuwachtig worden nu Heleen onder het vergrootglas ligt.
Maar wat krijg je nu voor zoiets in de VS vraag ik me af?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien houden ze haar daarom wel liever in de cel.
Nou google het dan. Wij weten het ook niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar wat krijg je nu voor zoiets in de VS vraag ik me af?
Ik denk dat het een boete + werkstraf zal worden dus dat ze binnenkort weer vrij rondloopt. Of verkijk ik me erop?
Ben je getrouwd? Dat schijnt wel een voorwaarde voor deze 2de viool te zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef Nielsch het volgende:
Ik zat zo eens te denken hè. Als we op FOK! nou een inzamelingsactie gaan beginnen om haar borg bij elkaar te krijgen, zou ze dan uit dank ook onze ballen willen likken in haar New Yorkse appartement?
Check!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Ben je getrouwd? Dat schijnt wel een voorwaarde voor deze 2de viool te zijn.
Mja, wat is dan eigenlijk 'stalken'? Duizend e-mails in twee jaar tijd, dat is grofweg anderhalf mailtje per dag, en dan ga ik er even vanuit dat haar vriend (ex-vriend) dagelijks honderden e-mails ontving, dus waar gaat het dan eigenlijk over? Gewoon: af en toe een aardig kattenbelletje van Heleen, soms met wat stimulerend beeldmateriaalquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef hexje het volgende:
Er zijn vijf aanklachten tegen Heleen Mees, de docent aan New York University die is gearresteerd in New York vanwege het stalken van topeconoom Willem Buiter. Eise Pulles van de RTL Nieuws-redactie in New York heeft de documenten ingezien.
Mees wordt drie keer van stalking beschuldigd en twee keer van intimidatie, blijkt uit de aanklacht. "In de rechtbankdocumenten staat dat ze haar ex honderden mails stuurde vanaf het moment dat hij vroeg te stoppen", zegt Pulles.
Mees (44) zou in twee jaar tijd - tussen 1 juli 2011 en maandag, toen Mees werd gearresteerd - 1000 e-mails naar Buiter (63) hebben geschreven. Ze zou een relatie met de Brits-Nederlandse econoom hebben gehad, maar toen dat misliep, zou ze geobsedeerd zijn geraakt.
Seksuele toespelingen
Volgens rechtbankdocumenten stuurde Mees e-mails met seksuele toespelingen en foto's van zichzelf, foto's van naakte vrouwen en dode vogels. Ook schreef ze dat ze hoopte 'dat zijn vliegtuig uit de lucht zou vallen'. Ze zou ook de vrouw en kinderen hebben lastig gevallen. Over de inhoud van die e-mails staat niks in de rechtbankstukken.
Mees is gisteren voorgeleid en zit nog vast in een vrouwengevangenis op het beruchte Rikers Island. Pas na het betalen van 5000 dollar borg wordt ze vrijgelaten. Morgen moet ze weer voor de rechter verschijnen. De rechter heeft Mees een contactverbod opgelegd. Ze mag geen contact opnemen met Buiter en zijn familie.
Bron:http://www.rtlnieuws.nl/n(...)en-tegen-heleen-mees
Voelt dat fijn ja, als je ballen worden gelikt?quote:
Mees wordt drie keer van stalking beschuldigd en twee keer van intimidatie, blijkt uit de aanklacht. "In de rechtbankdocumenten staat dat ze haar ex honderden mails stuurde vanaf het moment dat hij vroeg te stoppen", zegt Pulles.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Mja, wat is dan eigenlijk 'stalken'? Duizend e-mails in twee jaar tijd, dat is grofweg anderhalf mailtje per dag, en dan ga ik er even vanuit dat haar vriend (ex-vriend) dagelijks honderden e-mails ontving, dus waar gaat het dan eigenlijk over? Gewoon: af en toe een aardig kattenbelletje van Heleen, soms met wat stimulerend beeldmateriaal![]()
Mijn theorie: de vrouw van Buiter heeft dit hele mediacircus op haar geweten. Zij vond de mailtjes van Heleen niet leuk. En daarom heeft zij de zaak aangezwengeld.
Er zijn zoveel mensen die ik anderhalf mailtje per dag stuur
Ja, maar toch blijf ik kieskeurig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef hexje het volgende:
Voelt dat fijn ja, als je ballen worden gelikt?
Nee, eigenlijk vind ik dat heel vervelend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Voelt dat fijn ja, als je ballen worden gelikt?
Ik heb eens zitten zoekenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Nou google het dan. Wij weten het ook niet.
Volgens de Volkskrant vroeg hij - Buiter, dus - haar begin februari om daarmee te stoppen; dat is een halfjaar geleden. Honderden mails, zijn dat er 102 (zeg: anderhalve mail per dag) of 999? Dat zijn wel de details waar het om gaat, lijkt me.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Mees wordt drie keer van stalking beschuldigd en twee keer van intimidatie, blijkt uit de aanklacht. "In de rechtbankdocumenten staat dat ze haar ex honderden mails stuurde vanaf het moment dat hij vroeg te stoppen", zegt Pulles.
Bedankt voor het zoeken! Ben echt benieuwd waar haar advocaat mee gaat komen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb eens zitten zoeken
Stalken in de staat New York wordt in graden van ernst opgedeeld
http://www.safehorizon.or(...)stalking-laws-5.html
Laten we er vanuit gaan dat Mees beperkt is gebleven tot de fourth degree (de lichtste)
http://www.newyorkcrimina(...)e-fourth-degree.html
Bij de 4e graad zou ze mogelijk tot 90 dagen de bak in moeten.
Afhankelijk van de mogelijke overvolle cellen bestaat er een kans dat ze helemaal niet de bak in hoeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij de 4e graad zou ze mogelijk tot 90 dagen de bak in moeten.
Het is de 2de keer dat een getrouwde man middels een juridische weg haar verzoekt te stoppen. Dat lijkt mij niet normaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Volgens de Volkskrant vroeg hij - Buiter, dus - haar begin februari om daarmee te stoppen; dat is een halfjaar geleden. Honderden mails, zijn dat er 102 (zeg: anderhalve mail per dag) of 999? Dat zijn wel de details waar het om gaat, lijkt me.
Daarbij: 'Twee keer intimidatie' slaat op het mailtje waarin ze hoopt dat zijn vliegtuig uit de lucht valt, en op de dode-vogels-foto, lijkt me. Nou, nou... het valt allemaal wel mee, lijkt me zo. Ik heb sterk het idee dat hier iemand (Mees) wordt gekielhaald.
Redelijke kans dat het op een plea bargain uitloopt, in dit geval.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Bedankt voor het zoeken! Ben echt benieuwd waar haar advocaat mee gaat komen.
Dan zal het dus wel een werkstraf + boete wordenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Afhankelijk van de mogelijke overvolle cellen bestaat er een kans dat ze helemaal niet de bak in hoeft.
Denk ook niet dat zij de bak in moet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Afhankelijk van de mogelijke overvolle cellen bestaat er een kans dat ze helemaal niet de bak in hoeft.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef DS4 het volgende:
Zou de DA gevoelig zijn voor het likken aan zijn ballen?
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Het is de 2de keer dat een getrouwde man middels een juridische weg haar verzoekt te stoppen. Dat lijkt mij niet normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |