quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef Nadine26 het volgende:
[..]![]()
Voor mij ook.
Maar hé, wij hebben hem nooit gesprokenAls dat wel zo was, wilden wij misschien ook wel een kind met hem adopteren en likken aan bepaalde lichaamsdelen
Nee mevrouw Buiter moet zich niet gaan verlagen tot het niveau van Heleen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Willem en Heleen
[ afbeelding ]
Hopelijk gaat de vrouw van Willem niet dit doen met Heleen
[ afbeelding ]
Hahaha, nee, zijn hele gezicht is op elkaar gekropt ofzo, lelijke vent en overbejaard. Daar kan geen enkel praatje tegenop.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef Nadine26 het volgende:
[..]![]()
Voor mij ook.
Maar hé, wij hebben hem nooit gesprokenAls dat wel zo was, wilden wij misschien ook wel een kind met hem adopteren en likken aan bepaalde lichaamsdelen
Daarom is het zo vermakelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:27 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Hahaha, nee, zijn hele gezicht is op elkaar gekropt ofzo, lelijke vent en overbejaard. Daar kan geen enkel praatje tegenop.![]()
En dit is dan een feministe: 'hoe moet ik het goedmaken? Moet ik je ballen likken?'
Tja hij is lid van de PvdA en heeft een tijd in New York vertoeft dus onmogelijk is het niet eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou een zekere Ad M zich door Mees hebben laten melken denk je?
Ja, mooi is het wel. Maar ook wel kut voor haar dat het nu in de media wordt gegooid met de inhoud van de mails.quote:
Is hij ook slim?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja hij is lid van de PvdA en heeft een tijd in New York vertoeft dus onmogelijk is het niet eens.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:25 schreef hexje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mmmm Nadine26 geef mij 1 likje aan mijn zoutige oude mannen ballen.
Hij ziet er wel een beetje walgelijk uit, qua uitstraling ook, vind ik. Zij kan wel beter krijgen want voor een oude vrouw ziet ze er wel okè uit en ze is verder wel leuk volgens mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:32 schreef Nadine26 het volgende:
[..]![]()
Ik val niet op bankiers met een drankneus
Overigens na nog meer research dat ie pas in 1998 getrouwd is met zijn huidige vrouw.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:35 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Hij ziet er wel een beetje walgelijk uit, qua uitstraling ook, vind ik. Zij kan wel beter krijgen want voor een oude vrouw ziet ze er wel okè uit en ze is verder wel leuk volgens mij.
Volgens mij zijn de kinderen geadopteerd. Dat verklaard dan weer Heleens opmerking over adopteren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Overigens na nog meer research dat ie pas in 1998 getrouwd is met zijn huidige vrouw.
http://www.willembuiter.com/personal.htm
Mogelijk zijn die kinderen dus nog van een eerdere vrouw van hem.
Zo eentje moet je snoeihard geven. Gewoon echt straffen, spanking, zonder aankondiging in de..... enz.quote:
Ja, of het sloeg op de koolmees. Dode koolmees als symbool voor wat Buiter verliest. Ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:14 schreef hexje het volgende:
[..]
Die vogel.![]()
Snap nu wel een beetje de dode vogels.
Moet ze wel de zweep hanteren...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja hij is lid van de PvdA en heeft een tijd in New York vertoeft dus onmogelijk is het niet eens.
Strauss Kahn zou ze ook wel gedaan hebben denk ik. Bij P&W zat ze in geuren en kleuren over sperma te vertellen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:17 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook..
En verder heeft Mees kennelijk een zwak voor zulk soort mannen, en is 'liefde' voor haar een machtsspelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |