Voelt dat fijn ja, als je ballen worden gelikt?quote:
Mees wordt drie keer van stalking beschuldigd en twee keer van intimidatie, blijkt uit de aanklacht. "In de rechtbankdocumenten staat dat ze haar ex honderden mails stuurde vanaf het moment dat hij vroeg te stoppen", zegt Pulles.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Mja, wat is dan eigenlijk 'stalken'? Duizend e-mails in twee jaar tijd, dat is grofweg anderhalf mailtje per dag, en dan ga ik er even vanuit dat haar vriend (ex-vriend) dagelijks honderden e-mails ontving, dus waar gaat het dan eigenlijk over? Gewoon: af en toe een aardig kattenbelletje van Heleen, soms met wat stimulerend beeldmateriaal![]()
Mijn theorie: de vrouw van Buiter heeft dit hele mediacircus op haar geweten. Zij vond de mailtjes van Heleen niet leuk. En daarom heeft zij de zaak aangezwengeld.
Er zijn zoveel mensen die ik anderhalf mailtje per dag stuur
Ja, maar toch blijf ik kieskeurig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef hexje het volgende:
Voelt dat fijn ja, als je ballen worden gelikt?
Nee, eigenlijk vind ik dat heel vervelend.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Voelt dat fijn ja, als je ballen worden gelikt?
Ik heb eens zitten zoekenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Nou google het dan. Wij weten het ook niet.
Volgens de Volkskrant vroeg hij - Buiter, dus - haar begin februari om daarmee te stoppen; dat is een halfjaar geleden. Honderden mails, zijn dat er 102 (zeg: anderhalve mail per dag) of 999? Dat zijn wel de details waar het om gaat, lijkt me.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Mees wordt drie keer van stalking beschuldigd en twee keer van intimidatie, blijkt uit de aanklacht. "In de rechtbankdocumenten staat dat ze haar ex honderden mails stuurde vanaf het moment dat hij vroeg te stoppen", zegt Pulles.
Bedankt voor het zoeken! Ben echt benieuwd waar haar advocaat mee gaat komen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb eens zitten zoeken
Stalken in de staat New York wordt in graden van ernst opgedeeld
http://www.safehorizon.or(...)stalking-laws-5.html
Laten we er vanuit gaan dat Mees beperkt is gebleven tot de fourth degree (de lichtste)
http://www.newyorkcrimina(...)e-fourth-degree.html
Bij de 4e graad zou ze mogelijk tot 90 dagen de bak in moeten.
Afhankelijk van de mogelijke overvolle cellen bestaat er een kans dat ze helemaal niet de bak in hoeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij de 4e graad zou ze mogelijk tot 90 dagen de bak in moeten.
Het is de 2de keer dat een getrouwde man middels een juridische weg haar verzoekt te stoppen. Dat lijkt mij niet normaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Volgens de Volkskrant vroeg hij - Buiter, dus - haar begin februari om daarmee te stoppen; dat is een halfjaar geleden. Honderden mails, zijn dat er 102 (zeg: anderhalve mail per dag) of 999? Dat zijn wel de details waar het om gaat, lijkt me.
Daarbij: 'Twee keer intimidatie' slaat op het mailtje waarin ze hoopt dat zijn vliegtuig uit de lucht valt, en op de dode-vogels-foto, lijkt me. Nou, nou... het valt allemaal wel mee, lijkt me zo. Ik heb sterk het idee dat hier iemand (Mees) wordt gekielhaald.
Redelijke kans dat het op een plea bargain uitloopt, in dit geval.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Bedankt voor het zoeken! Ben echt benieuwd waar haar advocaat mee gaat komen.
Dan zal het dus wel een werkstraf + boete wordenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Afhankelijk van de mogelijke overvolle cellen bestaat er een kans dat ze helemaal niet de bak in hoeft.
Denk ook niet dat zij de bak in moet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Afhankelijk van de mogelijke overvolle cellen bestaat er een kans dat ze helemaal niet de bak in hoeft.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef DS4 het volgende:
Zou de DA gevoelig zijn voor het likken aan zijn ballen?
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Het is de 2de keer dat een getrouwde man middels een juridische weg haar verzoekt te stoppen. Dat lijkt mij niet normaal.
Aan de andere kant weet je natuurlijk van te voren dat je een getrouwde man vrijwel nooit gaat veroveren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt![]()
Maar ja: twee getrouwde mannen... daar kun je ook een vorm van powerfeminisme in zien, als je het vanuit Heleen bekijktZij laat zich niet door het doucheputje wegspoelen, om het zo maar te zeggen. Dan ben je bij Heleen aan het verkeerde adres. Zij heeft geen boodschap aan het gejammer van haar vrienden als de grond ze te heet onder de voeten wordt. Ik denk dat we een beetje in die richting moeten denken, met Heleen
Toch zijn er tich die hier weer intrappen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Aan de andere kant weet je natuurlijk van te voren dat je een getrouwde man vrijwel nooit gaat veroveren.
Ja... nee... maar we proberen de zaak even vanuit Heleen te beschouwen. En zij vindt ongetwijfeld dat een man, getrouwd of niet, verantwoordelijk is voor zijn eigen daden. Dus: als hij zijn vrouw wil bedriegen, moet hij dat vooral doen. Heleen zal hem niet tegenhouden. Hij is een vrij man, met een eigen wil en genoeg verstand om te weten wat hij doet. Als hij dan achteraf gaat jammeren en snikken (en dat is hier vast gebeurd), heeft Heleen daar gewoon niet zoveel geduld mee. Dat was niet de afspraak. Het was een relatie tussen twee volwassen mensen, zo bekijkt zij dat, en dus wrijft zij hem dat (per mail, of per honderden mails) onder de neusquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Aan de andere kant weet je natuurlijk van te voren dat je een getrouwde man vrijwel nooit gaat veroveren.
.......oke.....Je bent familie van Heleen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja... nee... maar we proberen de zaak even vanuit Heleen te beschouwen. En zij vindt ongetwijfeld dat een man, getrouwd of niet, verantwoordelijk is voor zijn eigen daden. Dus: als hij zijn vrouw wil bedriegen, moet hij dat vooral doen. Heleen zal hem niet tegenhouden. Hij is een vrij man, met een eigen wil en genoeg verstand om te weten wat hij doet. Als hij dan achteraf gaat jammeren en snikken (en dat is hier vast gebeurd), heeft Heleen daar gewoon niet zoveel geduld mee. Dat was niet de afspraak. Het was een relatie tussen twee volwassen mensen, zo bekijkt zij dat, en dus wrijft zij hem dat (per mail, of per honderden mails) onder de neus![]()
Ik begin het helemaal te snappen
Een zielsverwant, sinds enkele minutenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef hexje het volgende:
[..]
.......oke.....Je bent familie van Heleen?
Willem Buiter is natuurlijk gewoon een eikel. Maar dan nog. Die verantwoordelijkheid geld voor Heleen zelf ook natuurlijk. Ze weet dat het risico van aanleggen met een getrouwde man is dat je de tweede viool blijft spelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja... nee... maar we proberen de zaak even vanuit Heleen te beschouwen. En zij vindt ongetwijfeld dat een man, getrouwd of niet, verantwoordelijk is voor zijn eigen daden. Dus: als hij zijn vrouw wil bedriegen, moet hij dat vooral doen. Heleen zal hem niet tegenhouden. Hij is een vrij man, met een eigen wil en genoeg verstand om te weten wat hij doet. Als hij dan achteraf gaat jammeren en snikken (en dat is hier vast gebeurd), heeft Heleen daar gewoon niet zoveel geduld mee. Dat was niet de afspraak. Het was een relatie tussen twee volwassen mensen, zo bekijkt zij dat, en dus wrijft zij hem dat (per mail, of per honderden mails) onder de neus![]()
Ik begin het helemaal te snappen
We weten niet of hij een eikel is. We weten niet wat voor afspraken hij met zijn vrouw heeft over relaties met anderen tijdens hun huwelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Willem Buiter is natuurlijk gewoon een eikel. Maar dan nog. Die verantwoordelijkheid geld voor Heleen zelf ook natuurlijk. Ze weet dat het risico van aanleggen met een getrouwde man is dat je de tweede viool blijft spelen.
Nee oke, als Willempie van vrouwlief elders zijn plezier mag halen dan valt het mee. Maar laat ik er vanuit gaat dat ze niet zo ruimdenkend is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef hexje het volgende:
[..]
We weten niet of hij een eikel is. We weten niet wat voor afspraken hij met zijn vrouw heeft over relaties met anderen tijdens hun huwelijk.
Laten we er even vanuitgaan dat hij idd een eikel is.... dan neemt niet weg dat er nog steeds geen reden voor Heleen is zijn vrouw en kinderen te mailen, en dat te blijven doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef hexje het volgende:
[..]
We weten niet of hij een eikel is. We weten niet wat voor afspraken hij met zijn vrouw heeft over relaties met anderen tijdens hun huwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |