Ohwjee. Verder uitmelken.quote:Joey Spaans, beter bekend als Matsoe Matsoe uit Oh Oh Cherso, krijgt een eigen datingshow bij RTL 5. Dat blijkt uit een kandidatenoproep van de tv-zender. Matsoe Matsoe treedt in de voetsporen van Tony ‘Sterretje’ Wyczynski, die ook een datingshow bij RTL 5 had. “Joey heeft de ware nog steeds niet gevonden. Maar daar kan verandering in komen! Ben jij het ideale meisje voor Matsoe, geef je dan nu op en wie weet breng jij straks het hart van onze Haagse held op hol!“, aldus de zender.
Het is de tweede tv-klus voor Matsoe Matsoe in korte tijd. De afgelopen maanden was hij te zien als een van de hoofdfiguren in de realitysoap Jokertje’s Jawoord.
Robert ‘Jokertje’ Minderhoud werkt momenteel aan een nieuwe realitysoap over zijn studieavontuur in de Verenigde Staten.
Vond ik ook welquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:14 schreef viseenoptie het volgende:
Jokertjes ja woord wel lekker vond wegkijken
hij is ook gewoon echt niet knap en aantrekkelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:56 schreef Krullie. het volgende:
Welk normaal meisje valt nou op zo'n type als matsoematsoe? Hij neukt zelfs hoeren, gadverdamme, goedkoop en kansloos type. Zelfde voor sterretje. Ik vraag mij echt af wie nou met zulke mannen willen gaan en waarom.
Dames die graag op tv willen. Dames die doormiddel van mee doen en/of winnen ook op bekendheid/eigen programma's/bezoekjes aan life and coocking/wikipediapagina hopen. Meestal dames die model/danseres/zangeres/presentatrice willen worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:56 schreef Krullie. het volgende:
Ik vraag mij echt af wie nou met zulke mannen willen gaan en waarom.
Ik vind m wel grappig. Hij neemt zichzelf en de mensheid niet al te serieus en dat mag ik wel. Echt lelijk a la sterretje is hij ook niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hij is ook gewoon echt niet knap en aantrekkelijk
Hij is handtastelijk tegenover chicks (als in: agressie), neukt prostituees, doet niets anders dan zuipen en de meest achterlijke dingen zeggen. Inderdaad, erg te doen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind m wel grappig. Hij neemt zichzelf en de mensheid niet al te serieus en dat mag ik wel. Echt lelijk a la sterretje is hij ook niet.
Mijn type is het niet, maar van de hele club is hij nog het best te doen.
Edit: woofer zegt iets vergelijkbaars
Ik zei "van die club nog het best te doen". Niet "erg te doen". Nuanceverschilletje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:02 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Hij is handtastelijk tegenover chicks (als in: agressie), neukt prostituees, doet niets anders dan zuipen en de meest achterlijke dingen zeggen. Inderdaad, erg te doen.
Jokertje, dat is de enige die te doen is.
Ja de brave huismus. Zo hebben vrouwen het wel erg makkelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:02 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Hij is handtastelijk tegenover chicks (als in: agressie), neukt prostituees, doet niets anders dan zuipen en de meest achterlijke dingen zeggen. Inderdaad, erg te doen.
Jokertje, dat is de enige die te doen is.
QFT.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Matsoe Matsoe![]()
Lelijk én dom
Ik vind hem ook niet agressief overkomen maar toch lijkt hij me van het type licht ontvlambaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:51 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind hem echt totaal geen agressieve uitstraling hebben eigenlijk..wel een domme/simpele kerel, maar agressief?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |