Dan ga je deze leuk vinden, dit is mijn andere zomerse paartjequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Pipo de clown belde, hij wil zijn schoenen terug
Somsquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
heet je chris, kom je uit apeldoorn en ben je 24?
Swekquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan ga je deze leuk vinden, dit is mijn andere zomerse paartje
[ afbeelding ]
Red bull geeft je schoenen vleugelsquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan ga je deze leuk vinden, dit is mijn andere zomerse paartje
[ afbeelding ]
Hahaha leuk verzonnen, maar neequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
heet je chris, kom je uit apeldoorn en ben je 24?
dan snap ik 'chapel24'
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:48 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ging net naar mijn oma, omdat haar rare tablet raar deed en geen internet meer had.
Toen ik internet had gefixt en ze naar startpagina.nl ging kwam er ineens een notification met:
Fantastisch
u heeft 450¤ gewonnen, klik hier.
Ofzo. Eerst dacht ik, wtf?!!?!
En toen lachte ik me dood, en me oma vroeg waarom ik lachte
Helemaal niks, ik was zwaar inspiratieloos dus keek in mn kamer rond, zag een boekje van een engelse kapel (ofwel chapel) liggen, en 24 was een random nummer omdat het anders zo saai wasquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja die heeft dat dus net gerepareerd
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:48 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik was zwaar inspiratieloos dus keek in mn kamer rond, zag een boekje van een engelse kapel (ofwel chapel) liggen, en 24 was een random nummer omdat het anders zo saai was
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond
Houdoequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond
Picsquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
mijn god wat ziet mn bossie er weer goed uit
Sowieso, waarom ben je met een fiets op het strand?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja die heeft dat dus net gerepareerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik wil ookquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Komt ie dan!swekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Komt ie dan!Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Jatochquote:
quote:
dan zou ik dingen moeten googlen die niks met mijn sekusaliteit te maken hebbenquote:
gaat ie neit vrolijk van worden, want hommoquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NEIT!!!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat ie neit vrolijk van worden, want hommo
sofquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:11 schreef supersof het volgende:
THEY SAID I AIN'T OLD ENOUGH BUT I'LL BE YOUNG AND ACTIN UP
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:11 schreef supersof het volgende:
THEY SAID I AIN'T OLD ENOUGH BUT I'LL BE YOUNG AND ACTIN UP
Ja verdomme zeg, ben je mooi klaar mee danquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat ie neit vrolijk van worden, want hommo
Greenhouse Effect 2quote:
oh maar ik ben je dankbaarquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja verdomme zeg, ben je mooi klaar mee dan
yupquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Greenhouse Effect 2
Shout out to Justin Bieber
Chris Brown, what up?
Oh dat liedje van gisteren in TC, is dat de echte Justin Bieber en Chris Brown ?
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je foto van mijn piemel via dm?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan zou ik dingen moeten googlen die niks met mijn sekusaliteit te maken hebben
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat plezieren doet etsu maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Ik zei "vermaak mij", niet 'plezier mij'.
plezieren is toch ook vermaken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Ik zei "vermaak mij", niet 'plezier mij'.
Goede pics manquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar niet het vermaak wat ik nu zoek.quote:
erg hequote:Op woensdag 3 juli 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof ik ben verslaafd aan dat vlammen-nummer.
Ik hoop dat je niet Mr.polska luistertquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof ik ben verslaafd aan dat vlammen-nummer.
hij is eigenlijk best leukquote:
welquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is eigenlijk best leuk
[..]
wel
Maar alleen om Boaz v/d Beatz
ik weet hetquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is eigenlijk best leuk
[..]
wel
Maar alleen om Boaz v/d Beatz
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:28 schreef supersof het volgende:
IK BEN DUIZEND RONDJES DOOR DE CLIUB AAN HET RENNEN
quote:
Als ik dit lees en dan naar je UI kijk klopt er iets nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:28 schreef supersof het volgende:
IK BEN DUIZEND RONDJES DOOR DE CLIUB AAN HET RENNEN
Nee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Stelling: Ga ik dit redden?
[ afbeelding ]
jaquote:
wat dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
Als ik dit lees en dan naar je UI kijk klopt er iets niet
wat doe jij buiten ga snel naar binnen brrrquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Stelling: Ga ik dit redden?
[ afbeelding ]
Nou, je hebt een lief poesje op je UI. Maar als je VLAMMEN roept dan is het duidelijk dat je een hond als huisdier hebt. Klopt helemaal niks van!quote:
Voetballenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat doe jij buiten ga snel naar binnen brrr
Kan toch makkelijk? Al weet ik niet hoever je winkel is, en of je zelf (lang) moet kokenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:40 schreef d4v1d het volgende:
Ik en planning
Ik moet nog douchen en naar de winkel..
Ik wil om 6 uur eten
Ik ben een ramp in de winkelquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan toch makkelijk? Al weet ik niet hoever je winkel is, en of je zelf (lang) moet koken
Maar douchen kan ik 10 minuten. HUP!
Dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan toch makkelijk? Al weet ik niet hoever je winkel is, en of je zelf (lang) moet koken
Maar douchen kan ik 10 minuten. HUP!
Gebruik je sociale vaardigheden en spreek een winkelmedewerker aan... oh wacht... FOK!kers hebben geen sociale vaardighedenquote:
Ik werk zelf in een supermarktquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gebruik je sociale vaardigheden en spreek een winkelmedewerker aan... oh wacht... FOK!kers hebben geen sociale vaardigheden
oh. en dan mag ik niet die muziek luisterenquote:
Jawel hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh. en dan mag ik niet die muziek luisteren
ik heb beidequote:Op woensdag 3 juli 2013 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, je hebt een lief poesje op je UI. Maar als je VLAMMEN roept dan is het duidelijk dat je een hond als huisdier hebt. Klopt helemaal niks van!
En zo ver ik weet heb je ook een hond als huisdier!
Ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sorry
Maar ga nou maar alvast douchen!
HEY MILKSHAKEYquote:
Dit dus , je kent toch wel de weg in de supermarkt?quote:
Omdat je piemel een worst isquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja.
Tevens, waarom ruiken mijn handen naar worst? (Gewoon diegene die je uit de koelkast haalt..)
oke mooiquote:
Nee hij had het over een andere winkel toen hij dat zei. Maar als je slecht bent in winkels ga je toch niet in een supermarkt werken!quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit dus , je kent toch wel de weg in de supermarkt?
Gvd zeg
Nee inderdaadquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee hij had het over een andere winkel toen hij dat zei. Maar als je slecht bent in winkels ga je toch niet in een supermarkt werken!
Winkelen vind ik kut.. Ik kan het wel vinden enzo maar het is kutquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit dus , je kent toch wel de weg in de supermarkt?
Gvd zeg
En dat werkt dus in de supermarkt bij u in de buurt dames en herenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Winkelen vind ik kut.. Ik kan het wel vinden enzo maar het is kut
Sociaal contact is ook niet makkelijk hoor, ligt niet aan jouquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Winkelen vind ik kut.. Ik kan het wel vinden enzo maar het is kut
Stilquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sociaal contact is ook niet makkelijk hoor, ligt niet aan jou
En dat is geen winkelquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Ga dan, net zoals ik, lekker in de Praxis money maken
Ik ga dan ook altijd verlegen pratenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ga altijd stotteren en verlegen praten als ik iemand iets moet vragen
Eigenlijk lieg ik hoor, heb er nooit problemen mee maar ik wil hier bij horen in deze SC dus ik doe alsof ik een verlegen nerdje benquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ga dan ook altijd verlegen pratenen soms woorden verkeerd zeggen.
Soms heel irritant
Jaja, sommige mensen denken er anders over.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Eigenlijk lieg ik hoor, heb er nooit problemen mee maar ik wil hier bij horen in deze SC dus ik doe alsof ik een verlegen nerdje ben
quote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ey kerel, dit is oprecht het allerlaatste wat ik ooit tegen je zal zeggen, dus let goed op. Ik heb oprecht medelijden met jou, want na met jou geskyped te hebben, en af en toe met jou gegamed te hebben, zowel in Minecraft als in League, is het me overduidelijk dat jij compleet contactgestoord bent. Je bent zo het contact met de realiteit verloren dat het haast aandoenlijk is.
Je gedraagt je echt als iemand die begeleid zou moeten wonen, en dat is wel triest man. Ik hoop dat je ooit inziet dat je een probleem hebt, en dat je hulp gaat zoeken. Want het lijkt me wel vervelend om zo eenzaam te zijn.
Gewoon afzonderen op je zolderkamertjequote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef d4v1d het volgende:
god tyves hooikoorts. Waarom heb ik hier geen medicijnen ofzo voorOf wat je er ook voor moet nemen..
zijn er dus welquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef d4v1d het volgende:
god tyves hooikoorts. Waarom heb ik hier geen medicijnen ofzo voorOf wat je er ook voor moet nemen..
Achter elke leugen zit een waarheidquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Eigenlijk lieg ik hoor, heb er nooit problemen mee maar ik wil hier bij horen in deze SC dus ik doe alsof ik een verlegen nerdje ben
Ik heb de mijne net weer dichtgemetseldquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon afzonderen op je zolderkamertje
Ik zit al alleen op m'n kamerquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gewoon afzonderen op je zolderkamertje
tpg post? ken ik nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
is zaterdag een werkdag voor tpg post?
Hij is redelijk vind ikquote:
Die lui bezorgen niet op zaterdag volgens mijquote:
maar op die busjes staat ook PostNLquote:
PostNL is landelijk en TNT Express (alleen pakketjes) niet alleen landelijk. Dacht ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar op die busjes staat ook PostNL
Maar BF4 enzo moet wel in stijl kunnen draaien natuurlijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
450 euro en je hebt een goede! Fantastisch toch.
Ja. Super saai.quote:
Hoiquote:
En school dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
whoopbezig met solliciteren als post bezorger in mijn buurt als 2e baantje.
dat gedoe is 3x per week overdag.
als ik daarnaast nog een 3e baantje kan krijgen in de horeca ben ik helemaal goed bezig, godver.
Dan moet je een videokaart kopen voor 450 euroquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar BF4 enzo moet wel in stijl kunnen draaien natuurlijk
O zo, ik schrok al.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vakantie?..moet 1 september beginnen en dan stop ik met postbezorgen.
waarom doe je altijd die n erachter?quote:
hallonquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
waarom doe je altijd die n erachter?
Hierom, omdat mensen altijd een n achter hallo zetten. En ik zie het ook bij hoi. dus ik doe het bijquote:
ohhhhquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Hierom, omdat mensen altijd een n achter hallo zetten. En ik zie het ook bij hoi. dus ik doe het bij.
broederquote:
Dat zal we meevallen, wel word verwacht dat je 4GB aan RAM nodig hebt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan moet je een videokaart kopen voor 450 euro
Ik had echt een dure videokaart gekocht (250 ofzo :/ ), maar hij was een beetje defect
En ze hebben hem vervangen maar kan paar dingen nog steeds niet![]()
Ik kan geen HDMI tv aansluiten, en ik krijg flitsen/artifacts bij het spel league of Legends, maar misschien maar beter ook dat laatste. Nu ben ik tenminste niet meer verslaafd aan dat spel en ben ik geen 'gamer' meer
quote:
quote:
moaaahh gertjuahquote:
hoiquote:
..........jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij kwam er vandaag of gisteren achter wat het betekende toch?
LOLquote:
SAW IVquote:
Scary Movie Vquote:
Echt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:32 schreef SGYENZO het volgende:
Jullie weten toch wel dat de LaPo pas op pagina 13 is toch?
quote:
Als ze er nou al mee beginnenquote:
Haten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ze er nou al mee beginnen
Teheering
Dat zag je toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef Spatieloos het volgende:
En hoe kan je nou al lapohunten op page 8 en 9
Gewoon lapo roepenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef Spatieloos het volgende:
Constant refreshen totdat we bijna vol zitten en dan mijn prooi grijpenquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef Spatieloos het volgende:
jaquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wie wil vriendjes met mij worden op Hyves?
Hij mag wel aanmaken als hij over 22 minuten wil etenquote:
Nee, ik vroeg het me gewoon af, ben je daar al geweest of?quote:
IKKE mijn naam is @Geilmeisj o kut das me twitter nou sie je misgien so wel. xxxquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wie wil vriendjes met mij worden op Hyves?
Doet me denken aan https://twitter.com/Rooskex_quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:38 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
IKKE mijn naam is @Geilmeisj o kut das me twitter nou sie je misgien so wel. xxx
Jij leeft vast in één grote chaosquote:
Ik heb geen ritme neequote:Op woensdag 3 juli 2013 17:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jij leeft vast in één grote chaos
Zij verdient het om mascotte te worden van deze SCquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doet me denken aan https://twitter.com/Rooskex_
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weetje hoe hard die profielfoto lijkt op iemand uit mijn oude klasquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, geen ideequote:Op woensdag 3 juli 2013 17:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Weetje hoe hard die profielfoto lijkt op iemand uit mijn oude klas
twitter:Rooskex_ twitterde op woensdag 19-06-2013 om 19:13:14Ik stop mn frikandel gewoon in mn kutje #YOLO reageer retweet
Zou ze dat echt gedaan hebben?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:41 schreef LittleBrownie het volgende:
twitter:Rooskex_ twitterde op woensdag 19-06-2013 om 19:13:14Ik stop mn frikandel gewoon in mn kutje #YOLO reageer retweet
quote:
YOLOquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Begrijpelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar ze vind me te ondersext (niet oversext genoeg).
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Al geprobeerd, maar ze vind me te ondersext (niet oversext genoeg).
miel monteurquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef nodig het volgende:
internet gefixed![]()
Ik voel me net miel monteur
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef nodig het volgende:
internet gefixed![]()
MIEL MONTEURquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:00 schreef nodig het volgende:
internet gefixed![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:02 schreef d4v1d het volgende:
Komt er straks ook een Belgisch koningslied? Met NOG meer spellingsfouten?
de dag die ge wist da zou komen is eindelijk hierquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:02 schreef d4v1d het volgende:
Komt er straks ook een Belgisch koningslied? Met NOG meer spellingsfouten?
daar staat gij dan...quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de dag die ge wist da zou komen is eindelijk hier
De M van Manneken pisquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de dag die ge wist da zou komen is eindelijk hier
De M van stamppot etenquote:
quote:
Ik ben een zeeuw :Squote:
De M van stampot eten, Jeweet wel niet echt snugger=Belgquote:
Ik een Groningerquote:
Je weet wel dat ook zoiets zat in het echte lied? En LB dat daarom zegt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De M van stampot eten, Jeweet wel niet echt snugger=Belg
quote:
Nee ik luister niet naar die meukquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Je weet wel dat ook zoiets zat in het echte lied? En LB dat daarom zegt.
quote:
Ouwe zuuperdquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee ik luister niet naar die meuk
De troonswisseling was een goed excuus om me vol te laten lopen
maar als je een meisje bent dan weet je die maat zeer wss nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan koop je verschillende maten en probeer je het thuis? Ik neem aan dat je sowieso wel even oefent met zo'n ding om te doen voordat je ze echt nodig hebt?
[..]
Dat topic is uit 2002. Omgerekend was ze toen 16. Dan zal haar vriendje ook wel ongeveer rond die leeftijd zijn geweest. Misschien dat je het dan wat moeilijker vindt omdat je vagina's en piemels dan nog grappig vindt ofzo, maar dan nog lijkt het me raar dat je ze niet durft te kopen. Iedereen vindt het ongemakkelijk, maar liever ongemakkelijk dan onveilige seks.
quote:
ik zou jou eens pimpenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil me notes zien! Iemand geef me pimp!
Vriendinnen van Riaquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn moeders oude vriendinnen praten over 'de facebook' :/
De harde levenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn moeders oude vriendinnen praten over 'de facebook' :/
of curzzquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey je weet mijn moeders naam nog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |