SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Love you!quote:
Ik weet dat ik de Nederlandse dogwhisperer ben maar dat betekent nog niet dat honden kunnen praten, mallerd.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef Arashimashou het volgende:
Free als eerste anime op de nieuwe 4TB schijf
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef Arashimashou het volgende:
dan heb je geen 4TB meer Free...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:09 schreef Arashimashou het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je geen 4TB meer Free...Hmmm...dan moet ik er nog een halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of 2x4TB... voorlopig komt er voornamelijk rommel op te staan, dus ik maak me niet zo'n zorgen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:40 schreef mschol het volgende:
ik zit eigenlijk helemaal niet te wachten op 4TB+ schijven..
op het moment zo'n schijf kaduuk gaat ben je 4TB aan data kwijt,,
even backuppen is er ook niet echt bij...
liever 2x2TB ofzo..
dan eigenlijk minimal 4x 4TB in raid 5quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Of 2x4TB... voorlopig komt er voornamelijk rommel op te staan, dus ik maak me niet zo'n zorgen.
Free rommel noemenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Of 2x4TB... voorlopig komt er voornamelijk rommel op te staan, dus ik maak me niet zo'n zorgen.
Sinds Tamako ben je vervallen in cynisme. Waarom hoop je dat wij depressief worden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hopelijk word het net zon gedrocht als tamako market
SPOILER: pak alvast zakdoekjes voor de bloedneuzenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |