Wat er werkelijk gebeurde.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:08 schreef Psy-freak het volgende:
Dus ik hossel een meisje* en ga naar haar huis. We drinken nog wat, we zoenen en dan:
KOMT ER EEN PIK UIT D'R BROEK
Ik heb nog nooit zo snel gebukt, gadverdamme!
* = ^
want zijn anus was dichtgenaaid?quote:
Ik was bij haar, hem whaevahquote:
Gewoon foutjes...quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zie een ontwikkeling in de versierpogingen of fantasieėn van deze ts.
KLB / Kale lesbo gezoend
Jammer TS, je bent ontmaskerd als goedkope troll.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
KLB / Kale lesbo gezoend
En piemelquote:
IS CLITJE G!!!! ALS IK ZEG IS CLITJE, IS HET CLITJE!!! EET DIE DING SWA!quote:
Oef, lekker dingquote:
Een dude.quote:
Meh dan is het best wel een lekkere gast.quote:
iddquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:22 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Meh dan is het best wel een lekkere gast.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:22 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Meh dan is het best wel een lekkere gast.
Homo'squote:
Blijkbaar ben ik een beetje biseksueelquote:
Ohquote:
Gefeliciteerd! Doe er wat mee!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik een beetje biseksueel
Ok toegegeven het kan ergerquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef wise het volgende:
[..]
het gaat nu over kim;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of nietquote:
Ik zou hem doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef wise het volgende:
[..]
het gaat nu over kim;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lkkr wijf zou ik hard nemenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef wise het volgende:
[..]
het gaat nu over kim;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe jij weet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hahaha TS ging in Pattaya op vakantie
Ik heb je gevolgd de hele zomerquote:
Godverquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb je gevolgd de hele zomer
Met die dames/heren van vorige pagina wel, zou je na de sex dan ook nog ff voetbal kunnen kijken met een pilsje erbij samen met hen?quote:
Voort wat, hoort wat. Vind je niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Met die dames/heren van vorige pagina wel, zou je na de sex dan ook nog ff voetbal kunnen kijken met een pilsje erbij samen met hen?
Alsof jij nog nooit een filmpje op internet aan het bekijken was met je ding in je hand en je opeens een piemel zagquote:
Nee, want dan staat er bij de titel vaak dat het om een shemale gaatquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit een filmpje op internet aan het bekijken was met je ding in je hand en je opeens een piemel zag
surequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, want dan staat er bij de titel vaak dat het om een shemale gaat
Ik beken wel dat ik weleens een filmpje met een shemale heb gezien, lekker belangrijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je voelde je wel erg aangevallen. Moet je iets bekennen, jongen/meisje?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
KLB / Kale lesbo gezoend
Ja alleen jammer dat zij zo'n kleine oestrogeenpenis heeft, zie liever shemales met een grote pik (nohomo)quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat zij zo'n kleine oestrogeenpenis heeft, zie liever shemales met een grote pik (nohomo)
*smstquote:
Maar die zijn mannelijker meestal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat zij zo'n kleine oestrogeenpenis heeft, zie liever shemales met een grote pik (nohomo)
Ik heb 'm niet aangeraakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet aangeraakt.Dat maakt niet uit. Diep van binnen wist je wel dat het een piemel had maar toch zette je door. hommoooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem
Het zit diep bij je he?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Diep van binnen wist je wel dat het een piemel had maar toch zette je door. hommooooooo
Jij pakte m'n hand!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Diep van binnen wist je wel dat het een piemel had maar toch zette je door. hommooooooo
30cmquote:
Weet je nog dat ik in je kwam en alles er direct uitliep bij je?quote:
Viespeuk!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik in je kwam en alles er direct uitliep bij je?
Jij bent er anders ook gek op!quote:
Liever goed verzonnen dan slecht gejat, maar dat is in dit topic ook niet echt het geval, dat goed verzinnen.quote:
Je frustreert gewoon je frustraties op me.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Liever goed verzonnen dan slecht gejat, maar dat is in dit topic ook niet echt het geval, dat goed verzinnen.
Jij verzint gewoon je hersenspinsels in de OPquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:02 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je frustreert gewoon je frustraties op me.
Je kan er gewoon niet tegen dat ik een rijk, boeiend leven heb.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij verzint gewoon je hersenspinsels in de OP
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat ik een rijk, boeiend leven heb.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]en je vertelt er graag over hier op fok!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |