I call bullshit!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In de trend van het zeer aparte condoom-anomiem.nl :
[ afbeelding ]
Ben ik mee eens!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
I call bullshit!
Sommige mensen hebben gewoon sociale problemen en durven zoiets niet. Betekent niet dat ze niet klaar zijn voor seks!
Ja straks ben je een 12-jarig meisje dat condooms besteld, wat moeten je ouders daar wel niet van denken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
I call bullshit!
Sommige mensen hebben gewoon sociale problemen en durven zoiets niet. Betekent niet dat ze niet klaar zijn voor seks!
baby foto van jou in de OPquote:
Durven wat niet? Condooms te kopen? Zo eng is dat toch niet? Des noods bestel je het via internet ofzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
I call bullshit!
Ja, en stel je voor dat je moeder daar de casiere (hoethefuckschrijfjedat) is..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja straks ben je een 12-jarig meisje dat condooms besteld, wat moeten je ouders daar wel niet van denken.
Dat is het ding, je gaat seks hebben, waarom is dat genant?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Durven wat niet? Condooms te kopen? Zo eng is dat toch niet? Des noods bestel je het via internet ofzo.
Ik durf het wel, maar sommige mensen durven dat gewoon niet, of vinden het ongemakkelijk. En ja zulke mensen moeten het gewoon online bestellen. En dat betekent niet dat ze niet klaar zijn voor seks!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Durven wat niet? Condooms te kopen? Zo eng is dat toch niet? Des noods bestel je het via internet ofzo.
haha ik doelde op online, komt er opeens een pakketje binnen met condoomsquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, en stel je voor dat je moeder daar de casiere (hoethefuckschrijfjedat) is..
Ja, ik snap het ook niet. Misschien dat sommige mensen gewoon nog niet volwassen genoeg zijn om seks te hebben? Iedereen weet wat het is, ook de gene die bij de kassa staat. Denk je echt dat die gene je zal uitlachen of raar zal aankijken ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het ding, je gaat seks hebben, waarom is dat genant?
vandaar het woord 'besteld'quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
haha ik doelde op online, komt er opeens een pakketje binnen met condooms
Dat is gewoon een genant gevoel dat onverklaarbaar is maar er toch is, kan je niks aan doen. Het is er gewoon. Misschien bij jou niet. Kanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het ding, je gaat seks hebben, waarom is dat genant?
Nou, ik weet het niet hoor. Als je echt seks wilt dan zet je je daar wel overheen. Ik kan me niet voorstellen dat je het te moeilijk vindt om condooms te kopen, maar niet te moeilijk vind om dan met die leuke meid/jongen durft af te spreken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar sommige mensen durven dat gewoon niet, of vinden het ongemakkelijk. En ja zulke mensen moeten het gewoon online bestellen. En dat betekent niet dat ze niet klaar zijn voor seks!
fixedquote:
Als ik kassajongen bij de Kruidvat was en ik zie een nog echt jong ogende jongen van 15 condooms halen, dan zou ik wel binnenpretje hebben eerlijk gezegdquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet. Misschien dat sommige mensen gewoon nog niet volwassen genoeg zijn om seks te hebben? Iedereen weet wat het is, ook de gene die bij de kassa staat. Denk je echt dat die gene je zal uitlachen of raar zal aankijken ofzo?
misschien is het extra kut als je de maat niet weetquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet hoor. Als je echt seks wilt dan zet je je daar wel overheen. Ik kan me niet voorstellen dat je het te moeilijk vindt om condooms te kopen, maar niet te moeilijk vind om dan met die leuke meid/jongen durft af te spreken.
Ik weet ook niet echt wat er eng aan is, maar kan me wel inleven, hier een forumtopic gevonden over zulke mensen:quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet hoor. Als je echt seks wilt dan zet je je daar wel overheen. Ik kan me niet voorstellen dat je het te moeilijk vindt om condooms te kopen, maar niet te moeilijk vind om dan met die leuke meid/jongen durft af te spreken.
Hihiquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:55 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
misschien is het extra lullig als je de maat niet weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |