SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:09 schreef Bortecinem het volgende:
Sylvester, lijk je qua uiterlijk ook op een Nederlander?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:11 schreef zarGon het volgende:
Ik wilde 'm een beer van een vent noemen, maar merkte op het laatste moment dat dat compliment op z'n Turks toch wel een grove belediging is..
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehh, dunno. Check mijn fotoboek maar zou ik zeggen.
[..]
Maar, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben he.. Snap je hun humor mesela? En hun gebruiken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik me al die tijd heb lopen te distantiëren van alles wat met Turken te maken heeft. Soms ook wat geforceerd.
Identiteitscrisis wil ik het niet noemen, ik zit gewoon tussen twee culturen in.
Ja, meestal wel. Ik ben vanaf mijn 12e/13e (vanaf de middelbare school) eigenlijk met alleen Nederlanders omgegaan. De niet-Nederlanders met wie ik omging waren mijn familie, buren en vage kenissen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben he.. Snap je hun humor mesela? En hun gebruiken?
Okquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, meestal wel. Ik ben vanaf mijn 12e/13e (vanaf de middelbare school) eigenlijk met alleen Nederlanders omgegaan. De niet-Nederlanders met wie ik omging waren mijn familie, buren en vage kenissen.
Voor wat betreft hun gebruiken kom ik nog weleens nieuwe dingen tegen. Dat komt dan voornamelijk doordat ik geen rekening houd/heb gehouden met demografische verschillen.![]()
Datzelfde geldt overigens ook voor humor. Om sommige grappen te snappen móet je een Brabo zijn.
Ik stond gisteren aan de kassa en schrok van een vrouw. Ze was echt huge en had een buik alsof ze zwanger was, maar dat was ze niet. Om haar heen stonden 3 kinderen en haar man. Hij zag er goed uit voor zijn leeftijd en zij gewoon alsof het zijn moeder was.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Che_ het volgende:
Nederlandse vrouwen worden heel snel oud. En krijgen al snel korte kapsels. Ik snap nooit hoe dat komt.
Kan wel goed staan, maar het is nooit aantrekkelijk of mooi imo. Ik weet niet, komt mannelijk over misschien vandaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Een kort kapsel staat sommige vrouwen wel goed.
Lang haar vind ik overigens wel leuker. Haren strelen ftw!
Kort haarquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Een kort kapsel staat sommige vrouwen wel goed.
Lang haar vind ik overigens wel leuker. Haren strelen ftw!
Mwah, hangt van de persoon in kwestie af.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan wel goed staan, maar het is nooit aantrekkelijk of mooi imo. Ik weet niet, komt mannelijk over misschien vandaar.
Ik zou me serieus gaan afvragen of niet geadopteerd ben als ik geen Turks uiterlijk zou hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh via link gaat het wel.
Qua uiterlijk ben je wel gewoon Turks!
Niet zo negatief!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou me serieus gaan afvragen of niet geadopteerd ben als ik geen Turks uiterlijk zou hebben.
Er bestaat geen typisch Turks uiterlijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou me serieus gaan afvragen of niet geadopteerd ben als ik geen Turks uiterlijk zou hebben.
Ik moet nu heel hard denken om met een voorbeeld te komen van een mooie vrouw met korte kapselquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mwah, hangt van de persoon in kwestie af.Enkele aantrekkelijke vrouwelijke collega's hebben een kort kapsel.
Niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Er bestaat geen typisch Turks uiterlijk
Kom gewoon gezellig mee. We bijten niet hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Ayca het volgende:
Hm, iemand hier die nog kaartjes zocht? Vriend waarmee ik ging heeft moeten afzeggen en zie het niet zitten om alleen te gaan.
Audrey Tautou. Maar die ziet er in een vuilniszak nog geweldig uit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet nu heel hard denken om met een voorbeeld te komen van een mooie vrouw met korte kapsel.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet nu heel hard denken om met een voorbeeld te komen van een mooie vrouw met korte kapsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |