PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Mooi?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef TBakkert het volgende:
Jaaaa!!11!!!1!!
Eindelijk weer bescheiden en mooie Mercurials
[ afbeelding ]
Ben je weer gestart met je tapdans opleiding?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef TBakkert het volgende:
Jaaaa!!11!!!1!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben je weer gestart met je tapdans opleiding?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef TBakkert het volgende:
Jaaaa!!11!!!1!!
[ afbeelding ]
Kan zijn, maar dan heet dat gewoon minder lelijk, ipv mooiquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit vind ik mooier dan de vorige 3 modellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit vind ik mooier dan de vorige 3 modellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die laatste dus wel redelijk mooi. Ik weet ook niet of jullie weten hoe die kleine putjes erin er in het echt uit zien, maar die zijn amper zichtbaar. Tevens glimmen de schoenen eigenlijk niet. Dat lijkt alleen zo door extreme belichting op de foto....quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dan heet dat gewoon minder lelijk, ipv mooi
Nu zie ik die putjes pas. Nog lelijkerquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind die laatste dus wel redelijk mooi. Ik weet ook niet of jullie weten hoe die kleine putjes erin er in het echt uit zien, maar die zijn amper zichtbaar. Tevens glimmen de schoenen eigenlijk niet. Dat lijkt alleen zo door extreme belichting op de foto....
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu zie ik die putjes pas. Nog lelijker
Jaja, die ken ik: het begint met kleine putjes die amper zichtbaar zijn. Uiteindelijk ben je genaaid voor het leven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind die laatste dus wel redelijk mooi. Ik weet ook niet of jullie weten hoe die kleine putjes erin er in het echt uit zien, maar die zijn amper zichtbaar. Tevens glimmen de schoenen eigenlijk niet. Dat lijkt alleen zo door extreme belichting op de foto....
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaja, die ken ik: het begint met kleine putjes die amper zichtbaar zijn. Uiteindelijk ben je genaaid voor het leven.
Pas op dat er geen kruimels vallen in die putjes.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pas op dat er geen kruimels vallen in die putjes.
Vaak proberen ze de aandacht af te leiden van hun rotkop.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:22 schreef Thorb het volgende:
Die schoenen
Stond net nog in een sportzaak, die voetbalschoenen die er staan zijn echt om te huilen. 1 paar zwart en de rest allemaal roze, paars, knal geel, gifgroen
Gewoon die Adidas copa mundials pakken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:22 schreef Thorb het volgende:
Die schoenen
Stond net nog in een sportzaak, die voetbalschoenen die er staan zijn echt om te huilen. 1 paar zwart en de rest allemaal roze, paars, knal geel, gifgroen
Dat nieuwe uitshirt wordt weer geel volgens mij, maar de laatste foto die ik zag vond ik hem niet zo mooiquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:21 schreef Fuszy het volgende:
Vakantie geboekt gisteren. Geen Barcelona, geen Berlijn maar gewoon nog een keer Londen. Zelfde hotel als in november alleen een dag extra.
Jammer dat de uitshirts er dan nog niet zijn van Arsenal.
Ik hoefde geen voetbalschoenen, gewone sportschoenen voor buitenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon die Adidas copa mundials pakken.![]()
¤ 100,- maar definately worth it. Die andere schoenen zijn echt uber lelijk
Mijn uitshirt is te klein gewordenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat nieuwe uitshirt wordt weer geel volgens mij, maar de laatste foto die ik zag vond ik hem niet zo mooi
[..]
Ik hoefde geen voetbalschoenen, gewone sportschoenen voor buiten
Schwarzenegger.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mijn uitshirt is te klein geworden. Wel jammer.
Qua schouders te breed door het sporten
stoppen met sporten of ff je moeder laten naaienquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wil haar wel naaien?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
stoppen met sporten of ff je moeder laten naaien
of een chinees
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij stopt je lul nog in de zus van gordon
[ afbeelding ]
Daar had een jongen uit mijn klas, klein van stuk, ook ineens last van. Heb hem toen aangeraden om zijn shirts 90 graden te draaien. Gewoon met je hoofd door je mouw, easy fix.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon van groep 8 weer naar groep 1 omdat het leuker en makkelijker isquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar had een jongen uit mijn klas, klein van stuk, ook ineens last van. Heb hem toen aangeraden om zijn shirts 90 graden te draaien. Gewoon met je hoofd door je mouw, easy fix.[ afbeelding ]
Dus jij bent ook niet zo lang?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
baas.
Ga hem denk ik verkopen en probeer een M terug te kopen.
Hopelijk verkopen ze die over een paar weken nog in Londen
Ik ben 1,72quote:
Meteen de eerste die dat zegt, beetje voorspelbaar jammer Zhanoquote:
Tsja als je silvers en golds bij elkaar doet zou ik niet 2 losse kanten maken maar het mixen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Meteen de eerste die dat zegt, beetje voorspelbaar jammer Zhano
Midden moet helemaal brons.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja als je silvers en golds bij elkaar doet zou ik niet 2 losse kanten maken maar het mixen.
ey nerdquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja als je silvers en golds bij elkaar doet zou ik niet 2 losse kanten maken maar het mixen.
Enige spits waar ik mee gespeeld heb is Morimoto en die was best goed (vooral heel snel en vaak en stond vaak op de goede plaats)quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef ThadCastle het volgende:
Wie vinden jullie de beste zilvere Serie A/Italiaanse spits? (voor in 4231 vooral)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |