SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JackieBrown op 03-07-2013 12:50:31 ]
Hij wou je hosselen, sis.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Jammer dat ik niet kan quoten nu. Maar john een keer in het echt gezien, hij is wel aardig in het echt.
Help, mijn chick rookt!quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:47 schreef JackieBrown het volgende:
url's voor gymchicks/mascottes mogen in dm
Verder heet ik iedereen welkom bij een nieuwe aflevering van Help, mijn man is BB'er
En facial aestheticsquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:47 schreef Panzermaus het volgende:
Goede chest en armen die man.
[..]
Help, mijn chick rookt!
done.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:47 schreef JackieBrown het volgende:
url's voor gymchicks/mascottes mogen in dm
Verder heet ik iedereen welkom bij een nieuwe aflevering van Help, mijn man is BB'er
vind d'r niet erg mooiquote:
Het is een beetje een PLORK maar dat is i.i.g. beter dan een bimbo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
vind d'r niet erg mooimaar goed ben aan het werk dus kan niet heel uitgebreid fitte chicks gaan opzoeken hier
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Was toch een keer zo'n aflevering van help mijn man heeft een hobby met een bodybuilder die zijn gezin verwaarloosde en het ijzer belangrijker vond dan zijn kinderen?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:16 schreef CarbonC het volgende:
En iets meer on-topic:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/cc5ad4c0-6935-3d50-8985-ab485ed3031c
Met bijbehorend DBB topic:
http://forum.dutchbodybui(...)-heeft-hobby-181518/
"mannen" die het geil vinden om te zien hoe hun vrouw genomen wordt door een grote negerquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik keek eens met m'n toenmalige vriendin naar dat programma en zei dat als die John bij mij thuis zou komen met z'n cuckold praktijken ik zowel hem als haar op straat zou zetten. Jimmies were rustled.
Die heb ik gezien idd. Vrouw stond hele dagen rijst en koolvis te makenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Was toch een keer zo'n aflevering van help mijn man heeft een hobby met een bodybuilder die zijn gezin verwaarloosde en het ijzer belangrijker vond dan zijn kinderen?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die heb ik gezien idd. Vrouw stond hele dagen rijst en koolvis te makenuiteindelijk kreeg hij geloof ik wel een krachtstationnetje in zn tuin van t programma, had slechter af kunnen lopen
Meeste bodybuilders hebben echt lelijke vrouwenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
En dan nog zo'n lelijke chick hebben
Ja die Phil Heath heeft een dikke trannyquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Meeste bodybuilders hebben echt lelijke vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |