mensen? jochies bedoel je? of reken je tranny's ook gelijk mee?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mensen die zich aftrekken voor de spiegel
Mensen die dit niet doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mensen die zich aftrekken voor de spiegel
Er is hier ook een vrouw, die trouwens supermager is, die traint in haar gewone kleren. Niet dat het mij wat uitmaakt. Ik ben juist meer bezorgd om haar gezondheid.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zag net een vrouw in de gym die aan het sporten was in der spijkerbroek!
nodig haar uit om te komen etenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Er is hier ook een vrouw, die trouwens supermager is, die traint in haar gewone kleren. Niet dat het mij wat uitmaakt. Ik ben juist meer bezorgd om haar gezondheid.
lol, lijkt me wel gezelligquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
En dan de kcal verbranden met een potje scharen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:34 schreef Awesome_ het volgende:
Grs mag niet terugzeggen dat ze van me houdt omdat ze moslima is.
rectaal of oraal?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:40 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben begonnen met mediteren trouwens afgelopen week. Shit is wel lekker G's.
Srs.
Ik zie dat jij me de zwarte piet probeert toe te spelen maar ik laat me niet gek maken door jou defikser!quote:
whahahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:41 schreef VMSDKR het volgende:
Opa van m'n ex deed aan Tai Chi. Kon zichzelf ook met bepaalde vingerhoudingen in slaap krijgen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |