Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Iemand die het WEL snaptquote:
Wanneer we portals hebben zal ik mijn mening herzien.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Iemand die het WEL snapt
mensen die op Groningen haten___!!!! tevens ondankbare f****
Sowieso, Grunn is een vet chille plek en maar een uurtje rijden. Woopquote:
Mur, jou laat ik oppikken door een privé helikopterquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wanneer we portals hebben zal ik mijn mening herzien.
Groningenquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mur, jou laat ik oppikken door een privé helikopter![]()
Dat is ook niet zo moeilijkquote:
Sowieso als ik in Zwolle het station af loop heb ik niet echt t idee van 'oeh gezellig' maar in Groningen stap je meteen vanaf het station de gezelligheid in langs de winkels enzquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijkwas vorige week Woensdag toevallig daar.
2 uur en er waren nog maar twee kroegjes open, en t was echt
ijzig dood in de 'stad' .
Als ik in Zwolle uitstap weet ik niet hoe snel en hoe graag ik naar perron 7 wilquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso als ik in Zwolle het station af loop heb ik niet echt t idee van 'oeh gezellig' maar in Groningen stap je meteen vanaf het station de gezelligheid in langs de winkels enz
Met welk geld?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mur, jou laat ik oppikken door een privé helikopter![]()
Wat is er met perron 7?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als ik in Zwolle uitstap weet ik niet hoe snel en hoe graag ik naar perron 7 wil.
Tenzij het nog effe duurt, dan kan ik nog effe snel naar de Sky high
Zere jeusquote:
Ja weet ik veel. Ik reis echt zo weinig met de trein en ik kom ook niet vaak in Zwolle ofzo hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zere jeus?!
Probeer is 3x te raden waarom ik perron 7 zo leuk vind...
De trein naar groningen misschien?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik reis echt zo weinig met de trein en ik kom ook niet vaak in Zwolle ofzo hoor
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik reis echt zo weinig met de trein en ik kom ook niet vaak in Zwolle ofzo hoor
En dan ben ik nog nooit in zwolle en/of groningen geweestquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
*facepalm*hahah
Helder inzicht.
Vooral zo houdenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan ben ik nog nooit in zwolle en/of groningen geweest.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Snuggere henkie. In welke stad woon ik ?
En welke trein zou er nou van perron 7 vertrekken![]()
nou ?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vooral zo houdenWant de leggings zijn hier dikker dan panty's
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vooral zo houdenWant de leggings zijn hier dikker dan panty's
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wegblijven ? Nee dat is niet zo moeilijk, dat klopt.
Gezellig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh en ik denk dat ik nog een selectie maak van genodigden
om naar mij te komen. Maak ik het goed met een barbuhknoei
Nice !quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:35 schreef Moira. het volgende:
Goedemorgen
Gister zowaar een FOK!loze dag gehad
Hele dag werken, vervolgens ff met m'n ouders gechilled omdat m'n moeder er was, toen kwam er een vriendin op bezoek met haar geniale verhalen, en daarna nog lekker met Mono geblowed en gedronken en lekker waus liggen lullen
Jup jup, Monerbaas is officieel machinistquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice !
Ohw ja en Mono naar Grunn![]()
Vetquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jup jup, Monerbaas is officieel machinist
Assendorperstraatquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als ik in Zwolle uitstap weet ik niet hoe snel en hoe graag ik naar perron 7 wil.
Tenzij het nog effe duurt, dan kan ik nog effe snel naar de Sky high
Ja, daarom wil niemand in Groningen wonenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat een tantoe vieze prijzen allemaal voor de treinkaartjes
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:43 schreef Monopoly het volgende:
Op Koninginnedag moest ik in Groningen werken en toen was mijn OV niet geldig.
Een retourtje Groningen gekocht vanaf Moira (met 40% korting wel) voor bijna 40 euro_!
Liever New Balance, maar Tulp is ook niet slechtquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
AssendorperstraatDaar heb ik vlak achter gewoond
Maar beter ga je naar de Tulp in de binnenstad
Ga bij NS werken danquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Balen wel dat ik alleen een Arrivapas krijg om gratis mee te reizen
Orange bud ? Never heard of it.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Liever New Balance, maar Tulp is ook niet slecht
De Sky heeft overigens vete goede Orange Bud, en dat is
ook al jaren zo
Kwaliteit van de NB blijft subliem ( en ERG duur)
Mja, die dag komt nog wel, als ze schreeuwend tekort hebben en dan kies ik een stamplaats bij jou in de buurtquote:
quote:
Maar het maximale dat ze aanslaan is toch 44 Euro? Prijs van een dagkaart? En dan met 40% korting kom ik lang niet op 40 Euro uitquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Balen wel dat ik alleen een Arrivapas krijg om gratis mee te reizen
Retourtje broederquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Maar het maximale dat ze aanslaan is toch 44 Euro? Prijs van een dagkaart? En dan met 40% korting kom ik lang niet op 40 Euro uit
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, die dag komt nog wel, als ze schreeuwend tekort hebben en dan kies ik een stamplaats bij jou in de buurt
Een dagkaart telt als een retour.quote:
Nja, als je géén retourtje koopt en gewoon in en uit checkt met je OV chipkaart, ben je 2x ¤27,30 kwijt, dus ¤54.60quote:
En dan nog 40% eraf, is ook nog lang geen 40 Euro retour hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, als je géén retourtje koopt en gewoon in en uit checkt met je OV chipkaart, ben je 2x ¤27,30 kwijt, dus ¤54.60
Zeker weten ! Goeie skaf en space.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Orange bud ? Never heard of it.
Moeite waard ?
Als een dagkaart als retour geldt, kost het dus 49,20.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een dagkaart telt als een retour.
74,80 Euro is de duurste reis, en dat is dan eerste klas en retour van Maastricht Randwyck over Groningen Noord naar Den Helder.
Ja ik heb geen kortingquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dan nog 40% eraf, is ook nog lang geen 40 Euro retour hoor.
Een dagkaart is 44 Euro zeg ik toch net?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als een dagkaart als retour geldt, kost het dus 49,20.
Het valt wel op als je er een dag niet bentquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:35 schreef Moira. het volgende:
Goedemorgen
Gister zowaar een FOK!loze dag gehad
Hele dag werken, vervolgens ff met m'n ouders gechilled omdat m'n moeder er was, toen kwam er een vriendin op bezoek met haar geniale verhalen, en daarna nog lekker met Mono geblowed en gedronken en lekker waus liggen lullen
http://9292.nl/prijsindic(...)trek/2013-07-03T1259quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een dagkaart is 44 Euro zeg ik toch net?
Maar het ging dan ook niet over jouquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:43 schreef Monopoly het volgende:
Op Koninginnedag moest ik in Groningen werken en toen was mijn OV niet geldig.
Een retourtje Groningen gekocht vanaf Moira (met 40% korting wel) voor bijna 40 euro_!
Serieus?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het valt wel op als je er een dag niet bent
maar ede centrum-groningen dagretour met 40% korting is 28 euro staat op de site?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als een dagkaart als retour geldt, kost het dus 49,20.
40% van 49,20 is ook nog lang geen 40 Euro.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://9292.nl/prijsindic(...)trek/2013-07-03T1259
HET GAAT ALTIJD OVER MI!!!111!!1!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar het ging dan ook niet over jou
[..]
Ik las een tijdje terug juist in OVPro dat de NS heel veel last heeft van vergrijzing en daarom veel mensen nodig zal hebben. Volgens mij ging dat ook om machinisten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mja, die dag komt nog wel, als ze schreeuwend tekort hebben en dan kies ik een stamplaats bij jou in de buurt
quote:Prijs Dagretour normaal tarief ¤ 46,80 , met korting ¤ 28,00
Maar Arriva heeft hem niet opgeleid he? Hij heeft daar alleen stage gelopen via zijn school.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik las een tijdje terug juist in OVPro dat de NS heel veel last heeft van vergrijzing en daarom veel mensen nodig zal hebben. Volgens mij ging dat ook om machinisten.
Maar Arriva zal dan wel geld willen zien voor je opleiding.
Nah, alleen mijn examenkostenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik las een tijdje terug juist in OVPro dat de NS heel veel last heeft van vergrijzing en daarom veel mensen nodig zal hebben. Volgens mij ging dat ook om machinisten.
Maar Arriva zal dan wel geld willen zien voor je opleiding.
Godverquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb dus de korting met mijn domme hoofd toen niet eens aangeslagen![]()
![]()
[..]
In dat geval moet je gewoon niet uitchecken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een dagkaart telt als een retour.
74,80 Euro is de duurste reis, en dat is dan eerste klas en retour van Maastricht Randwyck over Groningen Noord naar Den Helder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
I'm with stupidquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:54 schreef Monopoly het volgende:
![]()
[..]
Knoflook en sambal er los bijquote:
Dudequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:54 schreef Monopoly het volgende:
![]()
[..]
Eigenlijk is het een margarita en broodje doner samenquote:
Het is dat ik strontverkouden ben en de longen uit m'n lijf hoest anders had ik nu ff naar de Turk gelopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een margarita en broodje doner samen
Pizza doner is nog minder vlees
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:57 schreef Monopoly het volgende:
Dönerpizza met onmeunig veel knoflooksaus
Wacht, 11,25 voor een broodje döner?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
Al lang geen döner meer gehad. Was 4,5 munt (munt is ¤2,50) op Graspop.
Ben gisteren een stukje van mn vinger verloren maar heb geen idee hoe of waar het stukje gebleven isquote:
Wat was er zo tof dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is nog nooit zo tof geweest op tc
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is nog nooit zo tof geweest op tc
In de doos van je girl.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben gisteren een stukje van mn vinger verloren maar heb geen idee hoe of waar het stukje gebleven is
Wat, je hebt geslapenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef Onorgineel het volgende:
What the fuuuuuuuuuuuuuck
Ik heb jullie godverdomme in m'n droom gehad en het ging echt he le maal nergens over
Mono had met een een of andere milf en bleek uiteindelijk terminaal te zijn, en ik kan me nog herinneren dat we allemaal eindexamen deden maar WAT![]()
![]()
Ja.quote:
Nee ik ben dus ik slaap gepleurd hoerenzooiquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat, je hebt geslapen?
En hoe ging je presentatie?
Een echte schipper vaart ook door de rode zeequote:
Ja het was nog nooit zo mooi.quote:
Haha kutlevenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee ik ben dus ik slaap gepleurd hoerenzooi![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja het was nog nooit zo mooi.
Stervende Stu, kaolo stonede Unscrewed en stressende Ono.
Waarom was stu stervend? Waarom was ono stressend? EN WAS UNSCREWED OP TC?!?!?!!?!?!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja het was nog nooit zo mooi.
Stervende Stu, kaolo stonede Unscrewed en stressende Ono.
Unscrewed was op de camquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom was stu stervend? Waarom was ono stressend? EN WAS UNSCREWED OP TC?!?!?!!?!?!
Mag ik niet, moet wel een beetje respect hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een echte schipper vaart ook door de rode zee
ik weet het niet. ik had hem openstaan en was hem toen vergeten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat was er zo tof dan?en wie was er allemaal
en wat hebben we gemist?
Want wij zaten hier gewoon stronken op bed te lullen enzo maar niemand smst ons ff ofzo of we ook komen
Oh vaak zijn ongestelde vrouwen nog veel geilerquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik niet, moet wel een beetje respect hebben
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weet het niet. ik had hem openstaan en was hem toen vergeten.zag het pas vanmorgen weer.
Beter van wel, vrouwen die niet ongesteld worden gedragen zich alsof er een berg zand in hun vagina zitquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
En echte bazinnen worden gewoon niet ongesteld
Wat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik niet, moet wel een beetje respect hebben
Spiraaltjequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter van wel, vrouwen die niet ongesteld worden gedragen zich alsof er een berg zand in hun vagina zit
Ik heb geen zin in suckie dan hoor, gewoon hup rammen tot het teveel pijn gaat doet aan m'n baarmoederquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh, er zijn prima alternatieven waar ik mij ook wel in kan vinden
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in suckie dan hoor, gewoon hup rammen tot het teveel pijn gaat doet aan m'n baarmoeder
Mogelijk.quote:
Huh wat?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in suckie dan hoor, gewoon hup rammen tot het teveel pijn gaat doet aan m'n baarmoeder
Geen ideequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha kutleven. Was opzich wel te verwachten. Wat nu?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar Arriva heeft hem niet opgeleid he? Hij heeft daar alleen stage gelopen via zijn school.
Waarom waarschuwde Fok mij niet dat Den Moirapoly reageerde.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nah, alleen mijn examenkostenOpleiding heb ik zelf betaald.
Ik zou d'r raken.quote:
20 minuutjesquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:17 schreef RockNijntje het volgende:
Unscrewed ligt ook nog hard te pitten. "Ik ga even op mijn bed liggen".
2 dagen - 195 postsquote:
Volgens mij doen ze ook wel interne opleidingen, net als bij NS, van een x aantal maanden ofzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Waarom waarschuwde Fok mij niet dat Den Moirapoly reageerde.
Maar ik las ergens op internet dat Arriva de opleidingen betaalt, dus ik ging ervan uit dat ze dit voor jou ook deden. Je hebt dus uit eigen beweging een opleiding tot machinist gevolgd? Hoe lang duurt zoiets?
Godverdebrommer, dat is echt te gek voor woorden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
Al lang geen döner meer gehad. Was 4,5 munt (munt is ¤2,50) op Graspop.
Kloptquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Waarom waarschuwde Fok mij niet dat Den Moirapoly reageerde.
Maar ik las ergens op internet dat Arriva de opleidingen betaalt, dus ik ging ervan uit dat ze dit voor jou ook deden. Je hebt dus uit eigen beweging een opleiding tot machinist gevolgd? Hoe lang duurt zoiets?
Ja, tering, ik ga niet twee jaar lang leren hoe je een machinist moet zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze ook wel interne opleidingen, net als bij NS, van een x aantal maanden ofzo.
Maar in Rotterdam hebben ze een school (scheepvaart en transport college ofzo) die een 2 jarige opleiding voor machinist hebben.
Dan ben je een veel bazigere machinist met meer kennis, en kennis is macht jwz.
Kun je vanuit je eigen bank met laptop treintjes rijdenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, tering, ik ga niet twee jaar lang leren hoe je een machinist moet zijn.![]()
Sowieso, gewoon alles via toetsenbord en muis bedienbaar maken, dan kom ik er wel uit.
Ja, niet normaal gewoon. Oké, alles is er duur, maar de döner weigerden we serieus te kopen, hoeveel zin we er ook in hadden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:19 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Godverdebrommer, dat is echt te gek voor woorden.
Daarvoor koop je buiten het festival een hele goede pizza voor. Of drie broodjes döner.
quote:
Krijg je, met zo'n post-meet bespreking. Topics werden toen ook megasnel volgeplempt.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, niet normaal gewoon. Oké, alles is er duur, maar de döner weigerden we serieus te kopen, hoeveel zin we er ook in hadden.
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja, dat zie jij omdat crew.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, niet normaal gewoon. Oké, alles is er duur, maar de döner weigerden we serieus te kopen, hoeveel zin we er ook in hadden.
[..]
[ afbeelding ]
Of het broodje moet door Harley Morenstein zijn gemaakt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
dus als ik wil dat je iets niet leest moet ik gewoon zo doen zeg maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ja vage resolutie, heb mijn lenzen niet in dus FOK! groter gezet.
Mono heeft het ook altijd groter staanquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ja vage resolutie, heb mijn lenzen niet in dus FOK! groter gezet.
Unscrewedquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:22 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ben trouwens nog getekend door stu,hij is prachtig
[ afbeelding ]
godver waarom heb ik deze tc gemistquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Unscrewed
[ afbeelding ]
Studeur
[ afbeelding ]
Ik ben dan ook gewoon stekeblind.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono heeft het ook altijd groter staan![]()
Prachtigquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Unscrewed
[ afbeelding ]
Studeur
[ afbeelding ]
Nee gewoon door een random omaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:22 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Of het broodje moet door Harley Morenstein zijn gemaakt.
Mono weet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono heeft het ook altijd groter staan![]()
Ik kan dit zelfs op normale resolutie lezenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
dus als ik wil dat je iets niet leest moet ik gewoon zo doen zeg maar
Het zal vast voordelen hebben, je zit niet die extra tijd te BBQen op een verlaten stuk spoor, maar dat is voor mij gewoon niet praktisch. Ik wil niet weer m'n loopbaan opbreken met een stuk opleiding.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt
Als je intern in de opleiding gaat wordt alles betaald en ben je al in dienst (als leerling mcn)
Ik heb het via het STC in Rotterdam gedaan, een MBO opleiding (die had ik nog niet) .Wel uitdagender want dan heb je meerder stages waaronder in het goederen, dus zie je veel eer van de branche dan allen kleine reizigerstreinen in het noorden
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
dus als ik wil dat je iets niet leest moet ik gewoon zo doen zeg maar
quote:
Ja, als ik het dan verkloot loop ik in ieder geval geen gevaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je vanuit je eigen bank met laptop treintjes rijden
oh dus je bent ook zo'n treinenfapper en wil gewoon machinist worden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het zal vast voordelen hebben, je zit niet die extra tijd te BBQen op een verlaten stuk spoor, maar dat is voor mij gewoon niet praktisch. Ik wil niet weer m'n loopbaan opbreken met een stuk opleiding.
Sowieso maak ik opleidingen waarvan de duur in jaren uitgedrukt wordt niet af.
Dan moet je intern in de opleiding gaan. Die duurt een maand of 4-5 en doe je gelijk al praktijkervaring opquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het zal vast voordelen hebben, je zit niet die extra tijd te BBQen op een verlaten stuk spoor, maar dat is voor mij gewoon niet praktisch. Ik wil niet weer m'n loopbaan opbreken met een stuk opleiding.
tevens is 2 jaar wel 100x beter dan 4 jaarquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
wel waarheid thoughquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat wij bazige gesprekken hadden en cannabis rookte
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Krijg korte armpjes en jeuk op je rug
maar ben je wel verantwoordelijk voor de eventuele dood van honderden mensen terwijl jij nog lekker op je bank zit te chillenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, als ik het dan verkloot loop ik in ieder geval geen gevaar.
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef RockNijntje het volgende:
Moira., moet je Mono altijd helpen om het gaatje te vinden omdat stekeblind?
Nee, ik ben geen treinseksueel. Ik ben treincurious.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh dus je bent ook zo'n treinenfapper en wil gewoon machinist worden?
Meestal ging het bij mij goed maar zo nu en dan ook een AAAAAAAUUUUUUWquote:
Dat klinkt meer als iets voor mij. Halfjaar opleiding is denk ik de max die ik trek. (Ik weet het, triest)quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je intern in de opleiding gaan. Die duurt een maand of 4-5 en doe je gelijk al praktijkervaring op
Ditquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
Mannen kunnen geen gaatjes vinden. Feit.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
Zitten ze in je lies te porren, laat je ze even hun gang gaan, vervolgens "uhhh, schat...?", "wat?", "kijk eens wat je aan het doen bent.".
"oops, wrong hole"quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is echt slecht.
Nouja beter dan keihard tegen je anus geramd worden
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Meestal ging het bij mij goed maar zo nu en dan ook een AAAAAAAUUUUUUW
Vrouwen die nooit hun poeperd voldouwen net als in de films
Wacht, 'ze'?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
Zitten ze in je lies te porren, laat je ze even hun gang gaan, vervolgens "uhhh, schat...?", "wat?", "kijk eens wat je aan het doen bent.".
Zit je het nieuws te kijken, zie je een brandende trein. Met je stonede kop: "Huhuh, kut voor die machinist.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar ben je wel verantwoordelijk voor de eventuele dood van honderden mensen terwijl jij nog lekker op je bank zit te chillen
Ja is best een chill baantje lijkt me, maar ik zou persoonlijk wat meer 'intellectueel' uitgedaagd worden denk ik whehequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen treinseksueel. Ik ben treincurious.
Ik weet niet of ik machinist wil worden, het is wel iets om te overwegen.
Iets met een D? En nee geen dick.quote:
godver ik wilde je nog quoten voor die ninja editquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets met een D? En nee geen dick.
ONZ / Bert van de Ven quiz :) die TS, we hadden het ineens over Bert van de Ven en ik besloot de TT aan te passen, zie de laatste paar posts voordat hij ragequitte.quote:
"Mannen" want zoals ik al zeiquote:
Maar Stefan is een regelrechte pornobaas natuurlijk.
Ik vertel Mono net dus dat hij dat altijd doetquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
Maar Moira. is een regelrechte pornobaas natuurlijk.
Lol.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ / Bert van de Ven quiz :) die TS, we hadden het ineens over Bert van de Ven en ik besloot de TT aan te passen, zie de laatste paar posts voordat hij ragequitte.
Hahahaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vertel Mono net dus dat hij dat altijd doet
Dat is heel anders dan het gaatje niet vinden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar gewoon echt ertegen omdat ie er niet in 1x infloept, brand als een motherfucker.
mijne zit as we speak in dit topic whehequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
Zo kut zulke dingen posten met je vriend op FOK!.
Dat is ook nog een beetje waar ik tegen aan loop. Hoe lang zou ik dat willen doen voordat ik verder wil met wat anders, is het dan de moeite waard. Dat is al een reden om niet een hele lange opleiding te doen. Maar aan de andere kant, als ik maar constant blijf twijfelen verneuk ik mijn tijd net zo hard.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is best een chill baantje lijkt me, maar ik zou persoonlijk wat meer 'intellectueel' uitgedaagd worden denk ik whehe![]()
Zou het leuk vinden voor een half jaartje ofzo, dan zou ik 't zat zijn en 'meer' willen
Jongen, ga een Bert van de Ven quiz maken danquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope. geen neuks worden gegeven. Behalve Moira die ga ik zometeen wel neuken
Mijne soms.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
mijne zit as we speak in dit topic whehe
Nopequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, ga een Bert van de Ven quiz maken dan
ja idd, dat schuurt gewoonquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar gewoon echt ertegen omdat ie er niet in 1x infloept, brand als een motherfucker.
Hoe dan eigenlijk?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vertel Mono net dus dat hij dat altijd doet
Eckte eckte baasquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doggy style en dan gewoon de notebook op het ruggetje, kun je nog verder FOK!ken.
Godver Horkquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ / Bert van de Ven quiz :) die TS, we hadden het ineens over Bert van de Ven en ik besloot de TT aan te passen, zie de laatste paar posts voordat hij ragequitte.
The fuck.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
Heb overigens ook weleens gehoord van een meisje dat ze bij de eerste keer geneukt werd tussen haar en het matras maar ze durfde er niks van te zeggen en die jongen kwam dus gewoon klaar, zit je dan.
Dat lijkt me zo lame. Nog niet meegemaakt, maar lijkt me dat je dan denkt "Kut, dit wordt geen hol aan", maar ophouden is ook weer zo wat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja idd, dat schuurt gewoon
wat dat betreft is het wel weer handig voor die sletjes wiens anus al wijd open staat, dan floeptie er gewoon in en is het verder niet erg
de condoom, en jij bent een spellchecker?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg zo is bij ons de condoom eens kapot gegaan.
'Het' klinkt übernerdy.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
de condoom, en jij bent een spellchecker?
fuck yeahquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope. geen neuks worden gegeven. Behalve Moira die ga ik zometeen wel neuken
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:06 schreef kdaalder het volgende:
eey welke kut homo heb mijn topic titel van ''eminem quiz'' naar ''bert van de ven guiz'' veranderd?
Ja ik weet het ook nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
The fuck.![]()
Ik weet dat het lastig kan zijn om goed te voelen waar je zit, maar zo erg..
Tussen haar en het matras?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe dan eigenlijk?Tenzij je dronken bent en het verschil niet voelt tussen dat en een kut.
Heb overigens ook weleens gehoord van een meisje dat ze bij de eerste keer geneukt werd tussen haar en het matras maar ze durfde er niks van te zeggen en die jongen kwam dus gewoon klaar, zit je dan.
true, je had al 3x mcn kunnen zijn nuquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is ook nog een beetje waar ik tegen aan loop. Hoe lang zou ik dat willen doen voordat ik verder wil met wat anders, is het dan de moeite waard. Dat is al een reden om niet een hele lange opleiding te doen. Maar aan de andere kant, als ik maar constant blijf twijfelen verneuk ik mijn tijd net zo hard.
Als chick dat ook niet even zeggen of hem even begeleiden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook nietMaar als die jongen nog maagd is dan weet ie niet beter I guess
Ik had al information engineer, leraar geschiedenis en jurist kunnen zijn.quote:
Omdat hij er dan gewoon boven hangt en z'n piem0l naar voren beweegt en ervanuit gaan dat het wel goed zit omdat alles wat daar is 'kut' is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe dan eigenlijk?Tenzij je dronken bent en het verschil niet voelt tussen dat en een kut.
Hoi,quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat hij er dan gewoon boven hangt en z'n piem0l naar voren beweegt en ervanuit gaan dat het wel goed zit omdat alles wat daar is 'kut' is.
Terwijl hij dan eromheen zit te drukken enzo
Mja ik help sowieso altijd een handje
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mental imagequote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat hij er dan gewoon boven hangt en z'n piem0l naar voren beweegt en ervanuit gaan dat het wel goed zit omdat alles wat daar is 'kut' is.
Als die maar niet zo klef en zweterig is als zondag. Bah.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:37 schreef Moira. het volgende:
Mono heeft een stijve, volgens mij gaan we batsen
Dat wordt weer pijn hebben, maar worth itZijn lul
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga weer helemaal los.quote:
I LIKE TRAINS, CHOOCHOOOOO!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef Onorgineel het volgende:
schat wil je me je machinistje noemen?![]()
Jij hebt niks te willenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie mono opzich nog wel TSJOEK TSJOEK roepen bij de laatste 3 stootjes jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga weer helemaal los.
[..]
I LIKE TRAINS, CHOOCHOOOOO!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zie mono opzich nog wel TSJOEK TSJOEK roepen bij de laatste 3 stootjes ja
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zie mono opzich nog wel TSJOEK TSJOEK roepen bij de laatste 3 stootjes ja
Ja dan was je nu bijna 30quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ohhh ik wil nog steeds zo graag dat ik 16 was rond 2000.
Dat maakt niet uit. Ik zou echt een godverdomme goeie tijd gehad hebben dan.quote:
pleeg jij ook altijd een fapjen op die gedachte?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh moira is stil, die word dus gepenetreerd
De beste seks heb ik dan wel met een FOK!kerquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef RockNijntje het volgende:
(Jezelf door) een FOK!ker (laten) doen.
Terechte klachtquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef RockNijntje het volgende:
(Jezelf door) een FOK!ker (laten) doen.
Chugga chugga chuggaquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh moira is stil, die word dus gepenetreerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |