als je het niet wil doen, doe je het niet, simple as thatquote:
Ik heb mijn lul zo diep in je moeders reet begraven dat de persoon die hem er weet uit te halen tot de koning van Engeland wordt gekroondquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:07 schreef kdaalder het volgende:
Hoi ik heb een quiz over Eminem zelf gemaakt, misschien willen jullie hem wel invullen, misschien niet, dat boeit mij eigenlijk niet zoveel of je het invult of niet. Anyway, hier is ie:
Eminem quiz
1. Wat is Eminem's echte naam?
A Marshall Bruce Mathers
B Bert van de Ven
C Louis Tomlinson
D All of the above
2. In get album ''Encore'' zit een erg populair liedje. Dit liedje heet ‘’like..........’’
A Like a Prayer
B Like a Virgin
C Like Toy Soldiers
D Like Bert van de Ven
3. De 16de track van het album Encore was oook heel populair. In dit liedje rapt Eminem dat hij als haar dochter een dier zou geven als ze erom vroeg. Dit dier is een...
A Hond
B Giraffe
C Bert van de Ven
D Mockinbird
4. Eminem had een vrij bekend album gemaakt. Dit album waar ik het over heb heeft een rood plaatje op de voorkant. Hoe heet dit album?
A Curtain Call
B The Eminem Show
C The Slim Shady Show
D The Bert van de Ven Show
5. Eminem had een liedje gemaakt dat ''I need a Doctor'' heet met een een andere rapper. Welke rapper is dit?
A 2Pac
B 50 Cent
C Dr. Dre
D Harry Styles
E Bert van de Ven
6. Eminem heeft een tweede artiestennaam. Is dit...
A The Slim Shady
B Bert van de Ven
C Punk Prick
D Blazer
7. In 2010 had Eminem een album ''Recovery'' gemaakt. Hoe heette de eerste track van dit album?
A Recovery
B W.T.P.
C My name is Bert van de Ven
D Cold Wind Blows
8. In 2011 had Eminem een rap-duo gemaakt met...
A Snoop Dogg
B Royce Da 5’9
C Bert van de Ven
D Wiz Khalifa
9. Hoe heet dit rap-duo?
A Bad meets Good
B Bad meets Bert van de Ven
C Bad meets Evil
D Bad meets Worse
10. Eminem had in 2010 een heel populair liedje met Rihanna gemaakt. Hoe heette dit liedje?
A Love the way you kiss
B Love the way you hug
C Love the way you lie
D Love the way you are Bert van de Ven
11. Een heel populair liedje van het album Curtain Call was...
A Lose Yourself
B Lose myself
C Lose Bert van de Ven
D Oma, mijn lieve Oma
E All of the above
12. Eminem speelde ooit in een film die over zijn leven gaat. Deze film begint met het cijfer 8. Hoe heet deze film?
A 8 Kilometres
B 8 Miles
C 8 Inches
D 8 Bert van de Ven’s
13. Wat vond je van deze quiz?
A slecht
B goed
C mwaa
D geen mening
E meer iets voor Bert van de Ven
Dat vroeg ik niet. De vraag was wat het nut van deze quizz is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:14 schreef kdaalder het volgende:
[..]
als je het niet wil doen, doe je het niet, simple as that
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb mijn lul zo diep in je moeders reet begraven dat de persoon die hem er weet uit te halen tot de koning van Engeland wordt gekroond
cool niggaquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik heb mijn lul zo diep in je moeders reet begraven dat de persoon die hem er weet uit te halen tot de koning van Engeland wordt gekroond
niks, als je het leuk vind doe je het, anders nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:15 schreef utopie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. De vraag wat het nut van deze quizz is.
O, okéquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:16 schreef kdaalder het volgende:
[..]
niks, als je het leuk vind doe je het, anders niet
WRM KAN JE HET JUISTE ANTWOORD HIER NIET KIEZEN??????quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:07 schreef kdaalder het volgende:
Hoi ik heb een quiz over Eminem zelf gemaakt, misschien willen jullie hem wel invullen, misschien niet, dat boeit mij eigenlijk niet zoveel of je het invult of niet. Anyway, hier is ie:
12. Eminem speelde ooit in een film die over zijn leven gaat. Deze film begint met het cijfer 8. Hoe heet deze film?
A 8 Kilometres
B 8 Miles
C 8 Inches
D 8 Bert van de Ven’s
waar de fuck staat jouw inzending dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:17 schreef VMSDKR het volgende:
Ga je mijn inzending nog nakijken of hoe zit dat.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:17 schreef VMSDKR het volgende:
Ga je mijn inzending nog nakijken of hoe zit dat.
Post 8, blinde vink.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:18 schreef kdaalder het volgende:
[..]
waar de fuck staat jouw inzending dan?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:07 schreef kdaalder het volgende:
Eminem quiz
1. Wat is Eminem's echte naam?
A Marshall Bruce Mathers
B Bert van de Ven
C Louis Tomlinson
D All of the above
2. In get album ''Encore'' zit een erg populair liedje. Dit liedje heet ‘’like..........’’
A Like a Prayer
B Like a Virgin
C Like Toy Soldiers
D Like Bert van de Ven
3. De 16de track van het album Encore was oook heel populair. In dit liedje rapt Eminem dat hij als haar dochter een dier zou geven als ze erom vroeg. Dit dier is een...
A Hond
B Giraffe
C Bert van de Ven
D Mockinbird
4. Eminem had een vrij bekend album gemaakt. Dit album waar ik het over heb heeft een rood plaatje op de voorkant. Hoe heet dit album?
A Curtain Call
B The Eminem Show
C The Slim Shady Show
D The Bert van de Ven Show
5. Eminem had een liedje gemaakt dat ''I need a Doctor'' heet met een een andere rapper. Welke rapper is dit?
A 2Pac
B 50 Cent
C Dr. Dre
D Harry Styles
E Bert van de Ven
6. Eminem heeft een tweede artiestennaam. Is dit...
A The Slim Shady
B Bert van de Ven
C Punk Prick
D Blazer
7. In 2010 had Eminem een album ''Recovery'' gemaakt. Hoe heette de eerste track van dit album?
A Recovery
B W.T.P.
C My name is Bert van de Ven
D Cold Wind Blows
8. In 2011 had Eminem een rap-duo gemaakt met...
A Snoop Dogg
B Royce Da 5’9
C Bert van de Ven
D Wiz Khalifa
9. Hoe heet dit rap-duo?
A Bad meets Good
B Bad meets Bert van de Ven
C Bad meets Evil
D Bad meets Worse
10. Eminem had in 2010 een heel populair liedje met Rihanna gemaakt. Hoe heette dit liedje?
A Love the way you kiss
B Love the way you hug
C Love the way you lie
D Love the way you are Bert van de Ven
11. Een heel populair liedje van het album Curtain Call was...
A Lose Yourself![]()
![]()
B Lose myself
C Lose Bert van de Ven
D Oma, mijn lieve Oma
E All of the above
A 8 Kilometres
B 8 Miles 8 Mile toch? Das zn straatnaam
C 8 Inches
D 8 Bert van de Ven’s
13. Wat vond je van deze quiz?
A slecht
B goed
C mwaa
D geen mening
E meer iets voor Bert van de Ven
|
Forum Opties | |