Peleton. Wat. Waar heb je het overquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens net te horen dat je in het peloton zat Ren
Als het maar niet sho isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Iets wat altijd open blijft, lekker duudelijk
Altijd, jwt, op mijn gazelle zonder versnellingenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/
Maar ik hoorde het verkeerd
wat een haat jonguh. Om jouw durf ik niet in de bossen te fietsen daar. Je schiet me er zo vanafquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:29 schreef MPG het volgende:
* MPG gooit een paar handen vol punaises in toek zn peloton.
Optyfen met die strak van de doping staande kutfietsers die denken dat de hele weg van hun is.
quote:
hij is teveel man in zijn opinie om in sho te komen.quote:
Ahahahaha. Ik geef het door.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij is teveel man in zijn opinie om in sho te komen.
ik snapte het ook al niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:33 schreef RenRen- het volgende:
ESF is gelukkig het toppunt van mannelijkheid
wat nou weerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:42 schreef RenRen- het volgende:
KPN WebcareZe kunnen net zo goed een schaap neerzetten die over het toetsenbord wandelt en op Send kan drukken, want dat is even goed. Toek, je collega's zijn idioten
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:42 schreef RenRen- het volgende:
KPN WebcareZe kunnen net zo goed een schaap neerzetten die over het toetsenbord wandelt en op Send kan drukken, want dat is even goed. Toek, je collega's zijn idioten
quote:
Wat voor brood heb je altijd bij je ontbijt?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zit hier heel alleen te sjoelen
* Toekito doet een hazes imitatie
wat er in huis isquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wat voor brood heb je altijd bij je ontbijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat er in huis isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |