abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128529820
Je leest weleens dat er lieden zijn die het leuk vinden een dagje erop uit te trekken maar dan niet zoals de meesten met de auto of het openbaar vervoer maar met het vliegtuig.

Wat ze dan doen is naar een vliegveld rijden, auto parkeren en op de bonnefooi zich daar ophouden en kijken of men met een lijnvlucht naar een bepaalde bestemming kan vliegen en vervolgens daar aangekomen op het vliegveld weer of doorvliegen naar de volgende bestemming of linearecta weer terugvliegen naar huis. Men verlaat dus op de aangekomen bestemmingen het vliegveld niet maar hopt gewoon zo van bestemming(vliegveld) naar bestemming. Uiteraard met de gekochte tickets en niet als verstekeling. :D

Zijn er fokkers die zoiets doen of gedaan hebben en zo ja, deel je ervaringen eens.
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:43:17 #2
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_128529882
Vinden die mensen het gewoon leuk om te vliegen, zoals er mensen zijn die het leuk vinden om in een trein te zitten ofzo? Aangezien ze de stad waar ze aankomen niet even bezoeken..
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:45:05 #3
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_128529933
Klinkt nogal onzinnig.
Ok stelletje hokboeren
pi_128529964
Kan me niet voorstellen dat mensen voor de lol in een vliegtuig gaan zitten.
- Geen uitzicht
- Krappe plekken
- Klimaat is verrot door de airco
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:47:25 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_128530012
Verschrikkelijk als ik iets doodvermoeiend saai en naargeestig vind is een vliegveld en vliegen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit leuk vindt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_128530118
Zo iemand heet vaak cabinepersoneel
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:51:06 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_128530121
In de auto of trein zie je nog wat, dit lijkt me echt verschrikkelijk :')
pi_128530964
Vroeger weleens een aantal KLM Dagvlugjes gedaan: http://www.goeievraag.nl/(...)evluchten-klm.342600

Naar:
Belfast
Atlanta
Malmo
Madrid

Vond ik altijd wel leuk, als is Atlanta heen en terug (4u daar) een lange zit :D

Nu werk ik bij een luchtvaartmaatschappij, en zo af en toe ga ik ook heen en weer met hetzelfde vliegtuig. Twee weken terug nog naar Porto op en neer.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:33:01 #9
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_128531437
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:18 schreef Thetallguy het volgende:
Vroeger weleens een aantal KLM Dagvlugjes gedaan: http://www.goeievraag.nl/(...)evluchten-klm.342600

Naar:
Belfast
Atlanta
Malmo
Madrid

Vond ik altijd wel leuk, als is Atlanta heen en terug (4u daar) een lange zit :D

Nu werk ik bij een luchtvaartmaatschappij, en zo af en toe ga ik ook heen en weer met hetzelfde vliegtuig. Twee weken terug nog naar Porto op en neer.
Maar bezoek je dan ook even de stad, of doe je het puur omdat je vliegen zo leuk vindt?
Ok stelletje hokboeren
pi_128531561
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:33 schreef padlarf het volgende:

[..]

Maar bezoek je dan ook even de stad, of doe je het puur omdat je vliegen zo leuk vindt?
De Dagvlugjes vroeger puur omdat ik het zo leuk vond. Tegenwoordig vind ik het nog steeds wel leuk maar zit er dan ook een werkgerelateerd item bij :) Laatste keer bijvoorbeeld enqueteren aan boord op de heenreis. Tijd om de stad te bezoeken is er niet, we hebben normaal gesproken een omkeertijd van ongeveer 40 minuten, dus dan kom je niet ver. Vorig jaar in Erbil wel de tijd gehad om een rondleiding door de airport te krijgen van de overenthousiaste airportmanager B-)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:52:32 #11
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_128532086
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:36 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

De Dagvlugjes vroeger puur omdat ik het zo leuk vond. Tegenwoordig vind ik het nog steeds wel leuk maar zit er dan ook een werkgerelateerd item bij :) Laatste keer bijvoorbeeld enqueteren aan boord op de heenreis. Tijd om de stad te bezoeken is er niet, we hebben normaal gesproken een omkeertijd van ongeveer 40 minuten, dus dan kom je niet ver. Vorig jaar in Erbil wel de tijd gehad om een rondleiding door de airport te krijgen van de overenthousiaste airportmanager B-)
Ik zie vliegen vooral als een middel om van A naar B te komen, en kan me er verder weinig bij voorstellen. Gelukkig vindt niet iedereen hetzelfde leuk. To each his own, zullen we maar zeggen :)
Ok stelletje hokboeren
  Moderator woensdag 3 juli 2013 @ 12:11:14 #12
45833 crew  Fogel
pi_128532747
Ik heb vroeger een keer een Dagvlugje gemaakt omdat een vriend van me nog nooit gevlogen had en het onderhand wel een keer tijd vond om dat uit te proberen. Heb toen dus maar twee dagvlugjes gekocht en hem mee naar Schiphol genomen.
Tegenwoordig vlieg ik nog wel regelmatig op een dag heen en weer, maar da's om bv een vergadering, lunch en/of diner bij te wonen, niet om het vliegen zelf.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_128556622
Paar jaar geleden Eindhoven - Londen Stansted - Dublin - Eindhoven gedaan met Ryanair. Waren toen veel tickets voor 1 cent, dus kostte iets van 70 euro pp.
Was met 2 vrienden die nog nooit gevlogen hadden, dus was wel leuk dagje. Al kom je idd niet van het vliegveld af.
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:37:43 #14
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_128560148
Lijkt mij vooral voor mensen die dan een land kunnen afstrepen op een lijstje...
The more debt, the better
pi_128560499
Lijkt me best wel vreselijk. Wat wel leuk is, is dat je soms een vroege en een late vlucht hebt. Ik ben wel eens voor een dagje naar milaan (de stad zelf dus) geweest. Om 4 uur 's ochtends thuis vertrokken en om 12 uur 's nachts weer thuis. Dat was wel weer leuk, maar je moet net geluk met de vluchten hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')