Maar bezoek je dan ook even de stad, of doe je het puur omdat je vliegen zo leuk vindt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:18 schreef Thetallguy het volgende:
Vroeger weleens een aantal KLM Dagvlugjes gedaan: http://www.goeievraag.nl/(...)evluchten-klm.342600
Naar:
Belfast
Atlanta
Malmo
Madrid
Vond ik altijd wel leuk, als is Atlanta heen en terug (4u daar) een lange zit
Nu werk ik bij een luchtvaartmaatschappij, en zo af en toe ga ik ook heen en weer met hetzelfde vliegtuig. Twee weken terug nog naar Porto op en neer.
De Dagvlugjes vroeger puur omdat ik het zo leuk vond. Tegenwoordig vind ik het nog steeds wel leuk maar zit er dan ook een werkgerelateerd item bijquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar bezoek je dan ook even de stad, of doe je het puur omdat je vliegen zo leuk vindt?
Ik zie vliegen vooral als een middel om van A naar B te komen, en kan me er verder weinig bij voorstellen. Gelukkig vindt niet iedereen hetzelfde leuk. To each his own, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:36 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
De Dagvlugjes vroeger puur omdat ik het zo leuk vond. Tegenwoordig vind ik het nog steeds wel leuk maar zit er dan ook een werkgerelateerd item bijLaatste keer bijvoorbeeld enqueteren aan boord op de heenreis. Tijd om de stad te bezoeken is er niet, we hebben normaal gesproken een omkeertijd van ongeveer 40 minuten, dus dan kom je niet ver. Vorig jaar in Erbil wel de tijd gehad om een rondleiding door de airport te krijgen van de overenthousiaste airportmanager
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |