Ben je gevoelig voor blaasontsteking? kan tijdens een zw.schap heel anders tot uiting komen dan normaal, oa harde buiken enz krijg je dr van.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:27 schreef Mabawa. het volgende:
Spontane harde buiken zijn wel gestopt gelukkig.Alleen toen ik vannacht eruit moest om te plassen maar dat is niet zo erg.
Het is zover, ik moet weer werken. Ach nog 3 mnd en een beetje en dan heb ik verlof!
Ik wil ook een schommelstoel maar dat gaat hier waarschijnlijk niet passen
Fijne dag allemaal!
Meldplicht!quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:38 schreef Sylver_ het volgende:
Spannend Kiwi! Ik zou ook zenuwachtig zijn
Vandaag 37 weken!
Ja, tevreden inderdaad. Ik had de website eerder gezien en vond toen de stoelen nog net iets te duur. Maar kwam haar later ook op marktplaats tegen waar ik een lager bod had gedaan en dat was ook prima (tipje dus, al zal zij er misschien iets minder blij mee zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 11:08 schreef GotC het volgende:
Suusz, ik zat net ook op die website te kijken! Tevreden over alles? (levering, kwaliteit)?
Ha, goeie tip, thanks!quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:20 schreef Suusz het volgende:
[..]
Ja, tevreden inderdaad. Ik had de website eerder gezien en vond toen de stoelen nog net iets te duur. Maar kwam haar later ook op marktplaats tegen waar ik een lager bod had gedaan en dat was ook prima (tipje dus, al zal zij er misschien iets minder blij mee zijn). Ik heb de stoel niet laten leveren maar uiteindelijk zelf opgehaald omdat ik hebberig was geworden en hem ineens ook perse dezelfde dag wilde hebben
![]()
Zand, dat is inderdaad heel bijzonder, gaaf!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:20 schreef Suusz het volgende:
[..]
Ja, tevreden inderdaad. Ik had de website eerder gezien en vond toen de stoelen nog net iets te duur. Maar kwam haar later ook op marktplaats tegen waar ik een lager bod had gedaan en dat was ook prima (tipje dus, al zal zij er misschien iets minder blij mee zijn). Ik heb de stoel niet laten leveren maar uiteindelijk zelf opgehaald omdat ik hebberig was geworden en hem ineens ook perse dezelfde dag wilde hebben
![]()
Zand, dat is inderdaad heel bijzonder, gaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |