abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 juli 2013 @ 21:50:09 #91
300347 MrManuel
pi_129383636
10 mbit per WifiSpot maar 3 mbit per gebruiker..
Ik heb nog een sneller 3G netwerk..

Daarnaast de Wifi Frequenties die vol raken..
Bij me vriendin thuis nog maar 1 Wifi kanaal wat Acceptable wifi interference had.. Alle andere Heavy :(

En daarnaast de beveiling..
Ziggo heeft al eenmaal mijn adresgegevens aan de Politie gegeven.. Ik acht die kans toch een stuk groter zodra ik een WiFiSpot heb staan.. Of in ieder geval een 'WifiSpot account' zou gebruiken..
Laten we eerlijk zijn, een phising wifispot heb ik zo opgezet, dan heb ik echt wel binnen een week inloggegevens.. Dus laten we realistisch blijven..

Leuk idee, maar dit valt onder de noemer: Niet uit te voeren.
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_129398206
Met die snelheid vallen ze niet uit de toon. De meeste hotspots of gratis internet hebben een waardeloze snelheid. Alleen prettig om op je bundel te besparen.
pi_129404920
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:48 schreef isdezenogvrij het volgende:
Met die snelheid vallen ze niet uit de toon. De meeste hotspots of gratis internet hebben een waardeloze snelheid. Alleen prettig om op je bundel te besparen.
De theoretische snelheid niet nee, maar in de praktijk heb je meer snelheid bij de gratis wifi van de McDonalds :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')