is allebei strak tochquote:Op woensdag 3 juli 2013 05:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent geen mierenneuker maar een muggenneuker?
Haha, neeeeeeeeequote:
waarom ben jij nog wakkerquote:Op woensdag 3 juli 2013 05:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, neeeeeeeee.
Daar zitten alleen mijn benen en mijn kontje in.
Nouja, en nog wel meer delen van mijn lichaam maar het heeft niet zoveel zin om dat allemaal op te noemen.
ochjij? Hoe oud ben jij danquote:Op woensdag 3 juli 2013 05:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik nu de kranten ga bezorgen?
Vannacht om 3 uur zat ik aan een waterijsje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 05:27 schreef SGYENZO het volgende:
Midden in de nacht nog ff op de wc zitten
Was ik toch nog op tijdquote:Op woensdag 3 juli 2013 07:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vannacht om 3 uur zat ik aan een waterijsje.
Oja joh?quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:08 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
hey,jij bent ook altijd vroeg wakker
quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Heb je het over dat plaatje?
neh dan moet ik nog vragen hoe oud je bentquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je gaat Smack10 niet nadoen toch? Die vroeg hetzelfde al.
gezellig!! Als ik achter de bar sta drink ik net zo veel als ik voor de bar zit of sta denk ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
en zometeen kennismakingsdag van nieuwe opleidingook zo leuk
als ik terugkom kruip ik t bed weer in. vanavond lekker achter de bar jeuj
mag geen alcohol onder werktijdquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:38 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
gezellig!! Als ik achter de bar sta drink ik net zo veel als ik voor de bar zit of sta denk ik
dat is wel lekker. De kroeg waar ik altijd kom mag het personeel wel drinken onder werktijd. Maar er mag daar ook binnen gerookt wordenquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mag geen alcohol onder werktijdmaar daarna drinken we meestal gezamelijk wat of ik mag wat blikjes en heel soms een fles mee naar huis
Oké, danquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Prima![]()
Eindelijk lekker vakantie
Met jou dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |