quote:
Op dinsdag 2 juli 2013 23:16 schreef Sugarr1 het volgende:Hey,
Ik ben een meisje van 15 en ken sinds vorig weekend een jongen,
Iemand bij mij op school had me nummer aan hem gegeven en zo zijn we in contact gekomen,
ik had de dag erna dat hij m'n nummer had heb ik met hem afgesproken maar ik wou niet alleen gaan dus ging er een vriendin en een vriend van me mee hij zei toen niet heel veel en is daarna weggegaan want er was ook een vriend van hem mee (die mijn nummer had gegeven) dus dacht : oké hij ziet me dus niet staan, Maar ik kreeg een half uur laten ongeveer weer een berichtje van hem dat we wel een x alleen konden afspreken en dat vond ik wel goed en dat was gister dus,
Ik heb toen met hem gezoend en hij heeft ook dingen bij me gedaan en vond ik verder ook wel goed hij vroeg ook of ik hem wou pijpen maar wou ik eerst nog niet dus hebben we volgend weekend afgesproken.
Dit gebeurde gewoon allemaal buiten..
Maar is dit nou heel erg sletterig want normaal gesproken doe ik echt niet zulke dingen met een jongen als ik hem niet heel goed ken..
Beste Ts,,
even ingaan op je vraag?
Ja dit is best sletterig, zoals je zelf aangeeft ken je die jongen amper, maar je laat hem wel zijn gang gaan.. Oke kan lekker zijn, maar waar zijn je normen en waarden? Vandaag doet hij dit bij jou, morgen bij een ander
Als je verder wilt kijken met die jonge, zou ik als ik jou was op het volgende afspraakje aangeven, dat je wat rustiger aan wilt doen.. Dat jullie vorige keer toch beetje ver zijn gegaan..
Als hij je echt interessant vind (naast op seksueel vlak), dan accepteert hij je keus en wacht hij op het juiste moment