In natura, dat lees je toch.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Krijgt ze betaald dan? Of heb ik eroverheen gelezen?
ze kreeg beltegoedquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Krijgt ze betaald dan? Of heb ik eroverheen gelezen?
Moet je wel een beetje op aandringen natuurlijk, wanneer je straks ook al zijn vrienden moet 'ontmoeten', want mondwater is niet goedkoop.quote:
Waar is de VOC mentaliteit gebleven? Voelen is minstens een tientje!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een hoer zonder zakelijk instinct. Waar gaat het heen met Nederland
Gewoon flink oefenen: een investering in je eigen skills, voor de toekomst.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een hoer zonder zakelijk instinct. Waar gaat het heen met Nederland
Gemiste kans! je had dikke euro's kunnen maken! vraag volgende keer 10,- of twee pakjes Menthol Sigaretten.quote:
Hij wel met jou toch? hij moet payen meid! snapje?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:24 schreef Sugarr1 het volgende:
Iedereen is tegenwoordig zomaar een hoer..
Ik heb helemaal niks met hem gedaan..
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:21 schreef Yi-Long het volgende:
Nee, is niet sletterig. Is volkomen normaal.
Hij heeft gewoon een paar dingetjes met me gedaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:25 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Hij wel met jou toch? hij moet payen meid! snapje?
Niets mis mee hoor, tenzij hij 25 is ofzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:26 schreef Sugarr1 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een paar dingetjes met me gedaan.
Wat precies?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:26 schreef Sugarr1 het volgende:
[..]
Nee hij is geen 25 hij is 17quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, tenzij hij 25 is ofzo.
Die reacties hier vooral niet te serieus nemen, dat zijn voornamelijk frustie reacties van mensen die dit helaas nooit hebben mogen meemaken
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:24 schreef Sugarr1 het volgende:
Iedereen is tegenwoordig zomaar een hoer..
Ik heb helemaal niks met hem gedaan..
quote:hij heeft ook dingen bij me gedaan
En de volgende date ga jij hem lekker pijpen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:26 schreef Sugarr1 het volgende:
[..]
Nee..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:29 schreef Smack10 het volgende:
Dus je hebt afgesproken voor een volgende keer zodat je hem gaat pijpen?
Likken enzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders kunnen we je vraag natuurlijk niet serieus beantwoorden.
Tuurlijk slik ik die..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
Zorg er wel voor dat je niet zwanger wordt, dat is nare shit.
Slik je de pil?
Gebruik je condooms bij het pijpen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:35 schreef Sugarr1 het volgende:
[..]
Tuurlijk slik ik die..
Ben niet dom xD
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:35 schreef Sugarr1 het volgende:
[..]
Tuurlijk slik ik die..
Ben niet dom xD
Ik ben echt niet dom hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:36 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |