Danko Jones is een beetje in de stijl van The Hives en Gluecifer. Heeft er iemand trouwens nog andere lekkere bandjes in de stijl van de bands?
quote:Aha Thanx mate!
Op woensdag 18 september 2002 21:55 schreef Summoner het volgende:
Aanrader: Baby Woodroseextreem psychedelish, ideale blowmuziek!!!
quote:Pas op voor de overweldigende sixties sound!!!
Op woensdag 18 september 2002 22:00 schreef IsaacD het volgende:[..]
Aha Thanx mate!
Nieuwe singletje van de Hives, Main Offender ... 't is weer een toppertje!!
quote:De hellacopters vind ik idd wel lekker MAAR... alleen die laaste ceedee dan, de eerste ceedees vind ik dan weer helaas prut. Net als de eerste ceedees van Gluecifer trouwens.
Op woensdag 18 september 2002 22:11 schreef hyperfuzz het volgende:
Nou ja, de Hellacopters natuurlijkNieuwe singletje van de Hives, Main Offender ... 't is weer een toppertje!!
En Veni Vidi Vicious van the Hives is dan ook wel de knaller van het jaar vind ik ... binnen pakweg 28 minuten walst deze ceedee je compleet met toupet en al onder de zoden. En tsja, Main offender is dan ook wel een klein pareltje.
Strokes zul je neem ik aan al kennen?
Verder dan nog:
Ikara colt
Interpol
Aanraders: Backyard Babies, Supersuckers, Turbonegro. Niet helemaal hetzelfde, maar kan je vast wel waarderen.
quote:Welk jaar? Van het jaar 2000 bedoel je zeker? Hij is immers al twee jaar oud.
Op woensdag 18 september 2002 22:18 schreef IsaacD het volgende:
En Veni Vidi Vicious van the Hives is dan ook wel de knaller van het jaar vind ik
Check ook ff die site, heel veel interessante punk/trash/garagerockbands worden daar genoemd.
quote:Ja idd, maar jaat deze plaat is nog lang in mijn oorschelpen blijven doorklinken vandaar.. En ik had ze gemist op Pinkpop 2001 dat was wel behoorlijk naadje .....
Op donderdag 19 september 2002 17:39 schreef Kiff het volgende:[..]
Welk jaar? Van het jaar 2000 bedoel je zeker? Hij is immers al twee jaar oud.
Danke trouwens voor alle aanraders ik ben nu heftig aan het downloaden... alleen moet ik zeggen dat ik de Backyard Babies een tikje vond tegenvallen. Er werd net gedaan of deze band DE rocksensatie van Noorwegen is maar dat moet men ook maar met de spreekwoordelijke korrel zout nemen. Basement Apes van Gluecifer vind ik op dit moment de lekkerste rock&roll plaat.
The Strokes vind ik wel okee, maar het vervelende is dat ik op dit moment wat in een zogenaamde iets "hardere" rockmuziek bui ben. Geen deathmetal ofzo maar Ratm en afgeleiden daarvan.
quote:Man oh Man! Ik heb deze ceedee net geleend bij den plaatselijke bieb.. Net of je gewoon zit droog te trippen op de LSD! Ik krijg er ook hele psychopatische neigingen van.....
Op woensdag 18 september 2002 21:55 schreef Summoner het volgende:
Aanrader: Baby Woodroseextreem psychedelish, ideale blowmuziek!!!
Het hoesje is trouwens ook wel ehhhh "uitnodigend" om het maar even zo uit te drukken .. De oesters van Katja Schuurman zijn er niets bij zal ik maar zeggen..
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 17:50 schreef IsaacD het volgende:[..]
Man oh Man! Ik heb deze ceedee net geleend bij den plaatselijke bieb.. Net of je gewoon zit droog te trippen op de LSD! Ik krijg er ook hele psychopatische neigingen van.....
Ik wist niet dat ik het in me had...Het hoesje is trouwens ook wel ehhhh "uitnodigend" om het maar even zo uit te drukken .. De oesters van Katja Schuurman zijn er niets bij zal ik maar zeggen..
En erg bijzonder dat je hem kon vinden, het is namelijk een behoorlijk obscure plaat. Maar wel fijn he, ondanks de psychopatische neigingen?
quote:Dat zijn toch die gasten die iets met de white stripes te maken hebben? Volgens mij was er een de manager van ze of zo..
Op maandag 11 november 2002 11:54 schreef ranja het volgende:
Vergeet ook Von Bondies niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |