Stoere alpha mooi boys doen het over het algemeen goed bij jonge meiden. Tja... gaat af en toe dus goed mis en dat moeten die dames dan maar voor lief nemen vind ik. Houd het tevens nog lekker spannend ook, wordt ik vanavond wel of niet geprikt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry, maar wat zeg ik verkeerd. Ik heb het in deze niet over die idiote actie, maar over zijn voorkomen op basis van de foto. Beetje mooiboy, oorbelletje in, type waar meiden snel voor zwichten.
En dus doel ik niet met het woord alpha op de moord... Vraag je eens af met wie het echt goed gaat? Jij hebt de zieke gedachte om zoiets te denken.
Als dat de straf is die doorgewinterde criminelen met een strafblad als een telefoonboek krijgen, dan zal een rechter deze jongen waarschijnlijk minder geven, niet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:37 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ja..... begrijpelijk want op je 19de ben je natuurlijk niet gewend om door je vriendin gedumpt te worden en als je dan even uitschiet met een mes moet dat natuurlijk niet al te langdurige consequenties hebben.
Dat zeg ik... deze jongen heeft gewoon wat probleempjes met het opgroeien tot een evenwichtig mens, daar moet de rechtelijke macht niet tussen komen want dan loopt zo'n jongen een trauma op.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:12 schreef Northside het volgende:
[..]
Als dat de straf is die doorgewinterde criminelen met een strafblad als een telefoonboek krijgen, dan zal een rechter deze jongen waarschijnlijk minder geven, niet?
Waarbij je het 'intelligente' gerust weg mag laten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:51 schreef Maharajah het volgende:
Sommige mensen missen echt het 'mens' gen en zij eigenlijke gewoon intelligente beesten. Sad but true.
Alle autochtonen terug naar Staphorst !quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We hebben een autochtonenprobleem bij het uitgaan. Ze slaan, schoppen en steken er op los.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |