abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:44:04 #101
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_128604406
quote:
13s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Sorry, maar wat zeg ik verkeerd. Ik heb het in deze niet over die idiote actie, maar over zijn voorkomen op basis van de foto. Beetje mooiboy, oorbelletje in, type waar meiden snel voor zwichten.
En dus doel ik niet met het woord alpha op de moord... Vraag je eens af met wie het echt goed gaat? Jij hebt de zieke gedachte om zoiets te denken.
Stoere alpha mooi boys doen het over het algemeen goed bij jonge meiden. Tja... gaat af en toe dus goed mis en dat moeten die dames dan maar voor lief nemen vind ik. Houd het tevens nog lekker spannend ook, wordt ik vanavond wel of niet geprikt?
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  vrijdag 5 juli 2013 @ 00:12:19 #102
94346 Northside
We'll see
pi_128605725
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:37 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ja..... begrijpelijk want op je 19de ben je natuurlijk niet gewend om door je vriendin gedumpt te worden en als je dan even uitschiet met een mes moet dat natuurlijk niet al te langdurige consequenties hebben.
Als dat de straf is die doorgewinterde criminelen met een strafblad als een telefoonboek krijgen, dan zal een rechter deze jongen waarschijnlijk minder geven, niet?
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 00:17:35 #103
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_128605909
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:12 schreef Northside het volgende:

[..]

Als dat de straf is die doorgewinterde criminelen met een strafblad als een telefoonboek krijgen, dan zal een rechter deze jongen waarschijnlijk minder geven, niet?
Dat zeg ik... deze jongen heeft gewoon wat probleempjes met het opgroeien tot een evenwichtig mens, daar moet de rechtelijke macht niet tussen komen want dan loopt zo'n jongen een trauma op.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_128610153
Sommige mensen missen echt het 'mens' gen en zij eigenlijke gewoon intelligente beesten. Sad but true.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 08:53:05 #105
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_128610173
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:51 schreef Maharajah het volgende:
Sommige mensen missen echt het 'mens' gen en zij eigenlijke gewoon intelligente beesten. Sad but true.
Waarbij je het 'intelligente' gerust weg mag laten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_128756617
Psychose, dus vrijspraak
pi_128824632
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)scheid-van-Annemieke

RODEN - Roden heeft woensdagmiddag afscheid genomen van de omgebrachte Annemieke van Dijk (17). Tijdens een druk bezochte afscheidsdienst in de zaal van café De Pompstee spraken de vader, moeder en broer van Annemieke.

Ook de aanvoerster en de leider van het meisjes B1 elftal van de voetbalvereniging Roden, waarin het meisje speelde, en de rector en mentor van haar school De Lindenborg in Leek hielden een toespraak.

Annemieke van Dijk werd vorige week dinsdag neergestoken door haar ex-vriend, de 19-jarige Jacco R. Hun relatie was net verbroken.

Na afloop van herdenkingsdienst vormden de aanwezigen een rij aan weerzijden van de Brink, waarlangs de rouwwagen en familie passeerden. Annemieke is vervolgens in besloten kring gecremeerd in Assen.

;(
  donderdag 11 juli 2013 @ 07:03:21 #108
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_128824647
We hebben een autochtonenprobleem bij het uitgaan. Ze slaan, schoppen en steken er op los.
pi_128824669
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 07:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We hebben een autochtonenprobleem bij het uitgaan. Ze slaan, schoppen en steken er op los.
Alle autochtonen terug naar Staphorst !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')