PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:08 schreef Revontulet het volgende:
Iemand leuke ideeën voor silver teams? Of must use zilveren spelers?
Ja, haha, de zilverprijzen zullen gaan kelderen. Ik denk dat ik een ooglapje in elkaar ga knutselen, zou het mogelijk zijn om met 1 oog te Fifa'en?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:09 schreef FCsuarez het volgende:
toefjes ook weer tijd om te posten nu zeker![]()
hoeft toch geen silver packs meer te openen
Ik heb ook een jongerenrekening, kan er gewoon mee betalen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb wel een eigen rekening, maar ik kan er niet online mee betalen...
ING jongerenrekening, heel apart.
Ik kon dat ook gewoon, maar nu heb ik helemaal geen bankpas meerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb ook een jongerenrekening, kan er gewoon mee betalen.
Internetbankieren moet je apart aanvragen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij hebt daar connecties toch?quote:
Ik kan het op het moment niet, heb jij hem ook moeten activeren of zo, de online-betaalfunctie?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
https://aanvragen.ing.nl/(...)ink_inlogscherm_linkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan het op het moment niet, heb jij hem ook moeten activeren of zo, de online-betaalfunctie?
Geen idee, misschien dat m'n ouders dat ooit gedaan hebben. Kan het in ieder geval al jaren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan het op het moment niet, heb jij hem ook moeten activeren of zo, de online-betaalfunctie?
Heel erg bedankt. Ik heb alleen geen mobiele telefoon.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
https://aanvragen.ing.nl/(...)ink_inlogscherm_link
gr gr
Arellano is matig imo. Pacehoertje. Maarre die gast die jou al die spelers leent..verwacht die dan geen video's ofzo?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:25 schreef Djeetje het volgende:
Team met Kazim - Emnes maken of Elyou - Arellano ?
Jij gelooft dit gezever van hemquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arellano is matig imo. Pacehoertje. Maarre die gast die jou al die spelers leent..verwacht die dan geen video's ofzo?
die verwacht hele andere dingen van toyboy drequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arellano is matig imo. Pacehoertje. Maarre die gast die jou al die spelers leent..verwacht die dan geen video's ofzo?
Lange pik in zijn darmkanaal.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
die verwacht hele andere dingen van toyboy dre
quote:
denk het niet met wie zou je hem nou een dubbele link willen laten hebben.quote:
Ik heb hem op dit moment gewoon gezegd dat ik geen pc heb en hij vond het niet ergquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerder dom dat jij het niet geloof heb zelfs nog foto's gepostquote:
Maak maar eens een filmpje dan want ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Eerder dom dat jij het niet geloof heb zelfs nog foto's gepost
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Eerder dom dat jij het niet geloof heb zelfs nog foto's gepost
Als ik een pc heb zal ik dat wel zeker doen ja en waarvan wil je een filmpje ?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maak maar eens een filmpje dan want ik geloof er niets van
Foto's zijn makkelijk te bewerken helaasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik een pc heb zal ik dat wel zeker doen ja en waarvan wil je een filmpje ?
Foto's zijn niet bewijs genoeg.
Ik heb vanavond als het goed is Deulofeu en Jese geloof je zeker ook niet ?
Want ik ga er tijd in steken om een foto te bewerken om jullie voor de gek te houden dat ik een gratis speler heb ?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Foto's zijn makkelijk te bewerken helaas
Daar kunnen we wat meequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Want ik ga er tijd in steken om een foto te bewerken om jullie voor de gek te houden dat ik een gratis speler heb ?
Maar ik zal het zo wel filmen met mijn camera als ik de spelers krijg
Die kan je eigenlijk ook bewerken, want laatst had iemand een video dat hij Barton zijn speciale kaart had, maar die had hij niet.quote:
welke?quote:
Dat is waar maar het komt wel veel geloofwaardiger overquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die kan je eigenlijk ook bewerken, want laatst had iemand een video dat hij Barton zijn speciale kaart had, maar die had hij niet.
Iedereen mag zelf weten of 'ie doneert. Dat is het leuke van doneren. Gebruikers hebben we ook nodig, dus iedereen die alleen maar gebruikt is ook welkom.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Nee ik heb geen interesse om te doneren. Ik vind het een leuk project, maar zou er nooit geld in stoppen. Heb wel bewondering voor jullie.
Ik noemde overigens alleen maar een reden waarom het niet handig was om nu veel reclame te maken. Geen idee wat jullie ambities zijn met Wefut.
Heb niks aan te merken op de site. Als ik hem kan bereiken gebruik ik wefut gewoon en als het wat langer duurt meestal ook nog. Gebruik futhead alleen maar voor de pricechecker van ultimateteamtrading.
Daarom, als je een video bewerkt; Filmen op een tripod en een goede camera, dan met de PC de kwaliteit verslechteren en een handheld effect geven.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is waar maar het komt wel veel geloofwaardiger over
Maar dan gaan jullie mij weer pesten dat ik een kut camera hebquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is waar maar het komt wel veel geloofwaardiger over
quote:
Zouden wij nooit doenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar dan gaan jullie mij weer pesten dat ik een kut camera heb
ff bij iedere pack checken of er een 80 fitness bij zitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens doorhebben wanneer ik een getransfereerde speler in een pack zou hebben
Als die ook 80 fitness hebben is het wel makkelijker. Dan moet je nog even control + F doen om te checken of het echt om een nieuwe transfer gaat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens doorhebben wanneer ik een getransfereerde speler in een pack zou hebben
Alleen nog maar te linken met Colombianen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
Meteen spotgoedkoop voor een 89 rated spits.
[ afbeelding ]
Niet eens aan gedacht, geniaalquote:
maar even een versie die uit de packs is in de club zetten dusquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet eens aan gedacht, geniaalLinkt voor geen beter dus, behalve met James
yep dat kloptquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:04 schreef quer het volgende:
De guzman gaat van Swansea naar villareal getransferred worden maar hij gaat toch alweer terug naar swansea?
Lique?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:04 schreef Maver24 het volgende:
op de xbox is er al 100k geboden op transfer falcao. Wat denken ze, dat je kan linken met Lique 1 ofzo.
Ik moest keihard lachen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lique?
Is dat een chic woord voor een befbeurt?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lique?
Is dat een chic woord voor een befbeurt?
Veel meer. Na al die maanden was zijn NIF nog steeds 100k ofzo..nu als spits is hij veel populairder en dan ook nog in een betere league.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:07 schreef quer het volgende:
Hoeveel denken jullie dat neymar is over 2-3 weken? ik gok 200k
3-mansverdediging; Kaboul - Diakité - Distinquote:
M'Biwa dan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
3-mansverdediging; Kaboul - Diakité - Distin
Die is vrij matig.quote:
Oh ja die heb je ook nog.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:12 schreef Thorb het volgende:
Bosscielny is beter dan die paupers van jullie.
quote:
Ik denk dat jullie Distin nog niet eens geprobeerd hebben...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:12 schreef Thorb het volgende:
Doublequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
Mertens nu ook een triple link met Nainggolan.Non shiny baasjes.
[..]
Oh ja die heb je ook nog.
Fout gedacht, heb je vaker last van zeker.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie Distin nog niet eens geprobeerd hebben...
Groter dan beide en maar iets langzamer, maar wint gewoon alle kopduels.
2.5 of is hij ook naar Napoli?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Radja ook getransferd dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed hè.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
jammer dat er geen upgrades zijn. Beetje gierig van EA zoals altijd
Brüls LM, Molins of De Ceulaer RM en Kanu + Odjidja op CDM. Ga je een 352 Pro League team maken? Dan weet je vast wel hoe ze eruit zien toch aangezien 1 vd 2 teams die je tegenkomt in de silver cup exact dat team isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:13 schreef Revontulet het volgende:
Iemand suggesties voor de LM, RM en CDM plekken in een silver belgium pro team?
Ben nieuw met silver, gaat inderdaad een 3-5-2 worden. Heb nuquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brüls LM, Molins of De Ceulaer RM en Kanu + Odjidja op CDM. Ga je een 352 Pro League team maken? Dan weet je vast wel hoe ze eruit zien toch aangezien 1 vd 2 teams die je tegenkomt in de silver cup exact dat team is
Padtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:17 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ben nieuw met silver, gaat inderdaad een 3-5-2 worden. Heb nu
Cyriac-Tchite
Bruls-Vargas- Molins/ceulaer
Kanu - Odjidja
Kouyate-almeback-donk
keepertje
Maar, Kanu op CDM? Dat is van origine een CAM?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brüls LM, Molins of De Ceulaer RM en Kanu + Odjidja op CDM. Ga je een 352 Pro League team maken? Dan weet je vast wel hoe ze eruit zien toch aangezien 1 vd 2 teams die je tegenkomt in de silver cup exact dat team is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:12 schreef Thorb het volgende:
Ouwe zuurpruim.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
jammer dat er geen upgrades zijn. Beetje gierig van EA zoals altijd
dit klinkt een beetje als leen van frisiaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:18 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand zin in een pricefix? DM PL0X. PS3.
fontas ook weer transfer.. krijgen we al die posts van ajacied weerquote:
jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:18 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Maar, Kanu op CDM? Dat is van origine een CAM?
quote:
Het ging mij vooral om de 2 uitersten. Van een ploeg met verzorgd voetbal naar een ploeg die alle ballen het stadion uitschoppen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
fontas ook weer transfer.. krijgen we al die posts van ajacied weer
neppiequote:
gold is 100x erger hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:26 schreef quer het volgende:
Ik heb nog nooit met silvers gespeeld maar ik heb het gevoel dat de tegenstanders altijd heel sweaty zijn (liga mx) klopt mijn beeld een beetje met de werkelijkheid?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:38 schreef Reemi het volgende:
Lindje heeft paint weer geïnstalleerd zo te zien
quote:
djeetje z'n zusquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:42 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zouden jullie betalen voor zo'n shirt met Del Piero-bedrukking?
tientjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:42 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
11 danquote:
bakkes, ga jij maar filmpjes uploaden.quote:
Mooi, dat is ongeveer wat 'ie kost.quote:
6 à 7 euro.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:42 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
tientje maxquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:42 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Juve zou ik alleen een shirt met Del Piero erop kopen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:46 schreef quer het volgende:
beter koop je een juventus shirt met pirlo erop
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en door hoeveel mensen is is hij al gedragen ?
1 vorige eigenaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en door hoeveel mensen is is hij al gedragen ?
In het begin wel dreigend, maar nog niet helemaal scherp. Wel een goed toernooi so far.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:47 schreef Patje1987 het volgende:
Niet ruzie maken mensen anders dan kom ik even langs om te klappen.
quote:
je lul kan je beter afvegen met een duits shirt dan zie je de vlekken minderquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
1 vorige eigenaar.
Maar ik koop hem ook niet om hem aan te doen, dus dat is geen issue.
Koop je vaker dingen die je niet gebruik ?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
1 vorige eigenaar.
Maar ik koop hem ook niet om hem aan te doen, dus dat is geen issue.
Ik bewaar veel shirts om later weer door te verkopen of ik hang ze op/lijst ze in.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Koop je vaker dingen die je niet gebruik ?
gebruikTquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Koop je vaker dingen die je niet gebruik ?
del piero speelt niet eens meer bij juvequote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Juve zou ik alleen een shirt met Del Piero erop kopen.
Voor Pirlo een Italiaanse of één van Milan...
En Pirlo is allang weg bij Milan hahahahaahahquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
del piero speelt niet eens meer bij juve
bakkert vindt vroeger alles beter daarom ziet hij eruit als een hippie en luistert muziek met een platenspelerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daarom koop ik ook voornamelijk shirts van een aantal jaar terug. Het liefst koop ik ze dan voor relatief weinig uit een jaar waarin een club een groot succes boekte. United shirts uit 2007/08 met CL bedrukking zijn in goede staat nu zo'n 120 euro waard en ik heb die van mij toen gewoon bij de eigen store van United gekocht voor 80 euro.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk verhaal jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daarom koop ik ook voornamelijk shirts van een aantal jaar terug. Het liefst koop ik ze dan voor relatief weinig uit een jaar waarin een club een groot succes boekte. United shirts uit 2007/08 met CL bedrukking zijn in goede staat nu zo'n 120 euro waard en ik heb die van mij toen gewoon bij de eigen store van United gekocht voor 80 euro.
Ik vond het interessanter dan al je Youtubefilmpjes bij elkaar.quote:
quote:
quote:
Dat is niet waarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond het interessanter dan al je Youtubefilmpjes bij elkaar.
Waarom plaatsen ze een foto van Gordon als het over zijn zus gaat?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom plaatsen ze een foto van Gordon als het over zijn zus gaat?
Informeer mij broeder.quote:
okquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daarom koop ik ook voornamelijk shirts van een aantal jaar terug. Het liefst koop ik ze dan voor relatief weinig uit een jaar waarin een club een groot succes boekte. United shirts uit 2007/08 met CL bedrukking zijn in goede staat nu zo'n 120 euro waard en ik heb die van mij toen gewoon bij de eigen store van United gekocht voor 80 euro.
heb ook nog wel wat coins open staan.quote:
ik had een Diakité voor 800 coins en heb hem toen verkocht voor 3,7k. Dat was het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand al winst gemaakt met de nieuwe transfers of transfers in packs gehad? Ik had een paar bronze transfers die niks waard zijn en een paar silver transfers die ook niks waard zijn. Wel had ik de Ajax away kit
Ik zie het al op de thumbnail. Gaaaayquote:
Mezelf quoten ftwquote:
Beter gaat Sana zich weer concentreren op het voetbal.quote:
Ik heb hem al een keer gezien. Er zitten wel aparte tussenquote:
Ik had een Beckford voor 400c en die verkocht voor 2k. Ik weet trouwens niet eens of hij op die lijst stond. Ongeveer de helft van die lijst zijn spelers die terugkeren van een loan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik had een Diakité voor 800 coins en heb hem toen verkocht voor 3,7k. Dat was het wel zo'n beetje.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter gaat Sana zich weer concentreren op het voetbal.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter gaat Sana zich weer concentreren op het voetbal.
waren hier een paar mensen die niet geloofde dat ik gratis spelers krijgquote:
het is vrij mistig jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef Thorb het volgende:
ik mis je hitsige stem vooral aangezien je onder de douche staat
Ik kreeg net Hemlein.. wat moet NEC met zo'n speler? 65 overall, traag en lage shootingquote:
Ephraim is toch ook transfer?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kreeg net Hemlein.. wat moet NEC met zo'n speler? 65 overall, traag en lage shootingSpearing zal wel wat waard zijn, ik wist eigenlijk niet eens dat hij ook op die lijst stond.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:
Heb m voor 3.5K er op gezet. Maar ik ga stoppen met silver packs. fitness verkoopt niet meer altijd voor 300c en contracten niet meer voor 500c. Toch vandaag wel weer 53K winst gemaakt, dus ik ben tevredenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kreeg net Hemlein.. wat moet NEC met zo'n speler? 65 overall, traag en lage shootingSpearing zal wel wat waard zijn, ik wist eigenlijk niet eens dat hij ook op die lijst stond.
Was ik ja, thanksquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand vroeg hier nog of Yildirim goed is.. ik heb er 2x tegen gespeeld en 2x was hij erg goed. Hij kreeg alles mee en door zijn pace is hij ook dreigend. Gelukkig is zijn aanname vaak niet goed waardoor ik hem nog in kan halen.
Ik heb al moeite om mijn contracten voor 350c te verkopen. De bronze pack methode is nu wel weer goed want iemand als Morrison is nu vast wel duur en er zijn wat nieuwe BPL bronzesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb m voor 3.5K er op gezet. Maar ik ga stoppen met silver packs. fitness verkoopt niet meer altijd voor 300c en contracten niet meer voor 500c. Toch vandaag wel weer 53K winst gemaakt, dus ik ben tevreden
Dat trekt wel weer aan. Nu denken veel mensen: fuck it, ik open geen packs meer en dan worden de prijzen weer hoger.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb al moeite om mijn contracten voor 350c te verkopen. De bronze pack methode is nu wel weer goed want iemand als Morrison is nu vast wel duur en er zijn wat nieuwe BPL bronzes
Dit was de leukste pull van de avond toch wel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb al moeite om mijn contracten voor 350c te verkopen. De bronze pack methode is nu wel weer goed want iemand als Morrison is nu vast wel duur en er zijn wat nieuwe BPL bronzes
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was ik ja, thanks
Zijn stats zijn niet echt goed, op de obvious pace na, maar ik kan echt niks leuks bedenken met Kazim in 4222
TOTT denk ik..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit was de leukste pull van de avond toch wel.
[ afbeelding ]
Hopelijk morgen een slecht TOTW, dan kan ik weer een weekje door.
Binnenkort eens downloadenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:01 schreef StijnDa het volgende:
Strike Back afgekeken. Vermakelijke actie serie, 2 seizoenen. Wil hem jullie niet onthouden.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:03 schreef Djeetje het volgende:
Lindgren had een leuke met Kazim.
Moet nu tegen iemand die ziek goed kan skillen
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:01 schreef StijnDa het volgende:
Strike Back afgekeken. Vermakelijke actie serie, 2 seizoenen. Wil hem jullie niet onthouden.
Thanks, zal er eens naar kijken. Heb je een linkje? Durica en Stipe heb ik al (ook 4222)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kolodin-Durica en/of Sansone-Marilungo al gebruikt?
Ook wel tof ja, al zou ik dan eerder voor Padt, Donk, Holla gaan denk ik. Groot deel zit ook al in een ander team though. Niet dat het nou zoveel boeit..heb teams genoeg en gebruik er steeds toch maar 2 tegelijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dus wel met de nPower-versie.Met de Turkse league-versie kun je heel andere hybrids maken.
http://wefut.nl/squad/2602quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, zal er eens naar kijken. Heb je een linkje? Durica en Stipe heb ik al (ook 4222)
ja ik heb Tim al zover gekregen om het te downloaden, nu moet hij het nog gaan kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:01 schreef StijnDa het volgende:
Ik ben er wel aan begonnen, maar het kan me nog niet echt pakken. Ben bij ep 2 van seizoen 2 ofzo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik heb Tim al zover gekregen om het te downloaden, nu moet hij het nog gaan kijken
Hier wilde ik net over posten. Gelukkig heeft Delfouneso low/low. Vorig jaar had ik wel een pace team want ik had Delfouneso en Jerome voorin. Dat compenseerde ik met Heskey op CDM.quote:
Hij komt je verkrachten wanneer je slaapt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:17 schreef StijnDa het volgende:
Er kwam net trouwens een kat mijn kamer binnen lopen via de woonkamer. Het is net wat donker geworden hier, en het was zo'n zwarte kat, komt opeens vanachter mijn kast vandaan. Ik schrok er behoorlijk vanOpeens twee van die lichtgevende ogen. Je verwacht het gewoon niet.
Keukendeur stond open, waarschijnlijk zo binnen gekomen.
*staatquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:16 schreef Djeetje het volgende:
Waarom zal je ragequiten na 21 minuten als je dan pas 1-0 achter sta
en zou i.p.v zal lijkt me ook meer voor de hand liggend...quote:
STAATquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:16 schreef Djeetje het volgende:
Waarom zal je ragequiten na 21 minuten als je dan pas 1-0 achter sta
Die van Telstar?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:20 schreef ThadCastle het volgende:
Die prijs van Zaha
Heb zojuist mijn 3de transfer gepulled. Toivio
Dat is dezelfdequote:
haha, dat is inderdaad grappigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net Luis Garcia gepulled (de getransferde versie) Dat is wel grappig want eerder vandaag had ik zijn U.N.A.M. versie die ik nog niet eens heb verkocht.
quote:
Hey Bakkert.quote:
Wil jij een potje op de PS3 spelen?quote:
Ik heb helegaar geen team knul. Die moet ik eerst maken dan.quote:
ahh okequote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben er wel aan begonnen, maar het kan me nog niet echt pakken. Ben bij ep 2 van seizoen 2 ofzo.
oh...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb helegaar geen team knul. Die moet ik eerst maken dan.
Weledele heer Toefjes, U wilt vast wel een potje FIFA?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is er met die prijs? Ook in de categorie: haha, wat grappig?
echt een kutvraag dit bakkertquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toefjes, jij wil vast wel een potje FIFA?
slaat nergens op. 25k voor zo'n sukkeltjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is er met die prijs? Ook in de categorie: haha, wat grappig?
Ik weet het, iets te veel gebiedende wijs...quote:
hij kan niet eens fifa spelen lulquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet het, iets te veel gebiedende wijs...
oh ja...quote:
wel elke keer vragen: toefjes hoe gaat het etc.quote:
2 dagen terug was ik de enige die hem vroeg hoe het ging, want toen waren jullie te druk bezig met elkaar bashen...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
wel elke keer vragen: toefjes hoe gaat het etc.
Maar vervolgens vragen of ie fifa wil spelen. Wat een rotvent die theo
Waar is zijn voorhoofd danquote:
Neen. Functies komen maar niet terug, en pijn klachten intensiveren. Nu sterkere pijnstillers weer, lijken te werken. Verders afwachten wat de MRI scan gaat brengen.quote:
ja dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2 dagen terug was ik de enige die hem vroeg hoe het ging, want toen waren jullie te druk bezig met elkaar bashen...
Ik las verkeerd...quote:
Maar Dudeweiser is mijn voorbeeldquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
he doe nou niet dudeweiser na he voorvocht
Holy Mart Smeets of God.quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:53 schreef Djeetje het volgende:
Wat zijn de grootste verschillen tussen freerunnen en turnen ?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
he doe nou niet dudeweiser na he voorvocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |