PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:08 schreef Revontulet het volgende:
Iemand leuke ideeën voor silver teams? Of must use zilveren spelers?
Ja, haha, de zilverprijzen zullen gaan kelderen. Ik denk dat ik een ooglapje in elkaar ga knutselen, zou het mogelijk zijn om met 1 oog te Fifa'en?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:09 schreef FCsuarez het volgende:
toefjes ook weer tijd om te posten nu zeker![]()
hoeft toch geen silver packs meer te openen
Ik heb ook een jongerenrekening, kan er gewoon mee betalen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb wel een eigen rekening, maar ik kan er niet online mee betalen...
ING jongerenrekening, heel apart.
Ik kon dat ook gewoon, maar nu heb ik helemaal geen bankpas meerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb ook een jongerenrekening, kan er gewoon mee betalen.
Internetbankieren moet je apart aanvragen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij hebt daar connecties toch?quote:
Ik kan het op het moment niet, heb jij hem ook moeten activeren of zo, de online-betaalfunctie?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
https://aanvragen.ing.nl/(...)ink_inlogscherm_linkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan het op het moment niet, heb jij hem ook moeten activeren of zo, de online-betaalfunctie?
Geen idee, misschien dat m'n ouders dat ooit gedaan hebben. Kan het in ieder geval al jaren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan het op het moment niet, heb jij hem ook moeten activeren of zo, de online-betaalfunctie?
Heel erg bedankt. Ik heb alleen geen mobiele telefoon.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
https://aanvragen.ing.nl/(...)ink_inlogscherm_link
gr gr
Arellano is matig imo. Pacehoertje. Maarre die gast die jou al die spelers leent..verwacht die dan geen video's ofzo?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:25 schreef Djeetje het volgende:
Team met Kazim - Emnes maken of Elyou - Arellano ?
Jij gelooft dit gezever van hemquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arellano is matig imo. Pacehoertje. Maarre die gast die jou al die spelers leent..verwacht die dan geen video's ofzo?
die verwacht hele andere dingen van toyboy drequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arellano is matig imo. Pacehoertje. Maarre die gast die jou al die spelers leent..verwacht die dan geen video's ofzo?
Lange pik in zijn darmkanaal.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
die verwacht hele andere dingen van toyboy dre
quote:
denk het niet met wie zou je hem nou een dubbele link willen laten hebben.quote:
Ik heb hem op dit moment gewoon gezegd dat ik geen pc heb en hij vond het niet ergquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerder dom dat jij het niet geloof heb zelfs nog foto's gepostquote:
Maak maar eens een filmpje dan want ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Eerder dom dat jij het niet geloof heb zelfs nog foto's gepost
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Eerder dom dat jij het niet geloof heb zelfs nog foto's gepost
Als ik een pc heb zal ik dat wel zeker doen ja en waarvan wil je een filmpje ?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maak maar eens een filmpje dan want ik geloof er niets van
Foto's zijn makkelijk te bewerken helaasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik een pc heb zal ik dat wel zeker doen ja en waarvan wil je een filmpje ?
Foto's zijn niet bewijs genoeg.
Ik heb vanavond als het goed is Deulofeu en Jese geloof je zeker ook niet ?
Want ik ga er tijd in steken om een foto te bewerken om jullie voor de gek te houden dat ik een gratis speler heb ?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Foto's zijn makkelijk te bewerken helaas
Daar kunnen we wat meequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Want ik ga er tijd in steken om een foto te bewerken om jullie voor de gek te houden dat ik een gratis speler heb ?
Maar ik zal het zo wel filmen met mijn camera als ik de spelers krijg
Die kan je eigenlijk ook bewerken, want laatst had iemand een video dat hij Barton zijn speciale kaart had, maar die had hij niet.quote:
welke?quote:
Dat is waar maar het komt wel veel geloofwaardiger overquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die kan je eigenlijk ook bewerken, want laatst had iemand een video dat hij Barton zijn speciale kaart had, maar die had hij niet.
Iedereen mag zelf weten of 'ie doneert. Dat is het leuke van doneren. Gebruikers hebben we ook nodig, dus iedereen die alleen maar gebruikt is ook welkom.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Nee ik heb geen interesse om te doneren. Ik vind het een leuk project, maar zou er nooit geld in stoppen. Heb wel bewondering voor jullie.
Ik noemde overigens alleen maar een reden waarom het niet handig was om nu veel reclame te maken. Geen idee wat jullie ambities zijn met Wefut.
Heb niks aan te merken op de site. Als ik hem kan bereiken gebruik ik wefut gewoon en als het wat langer duurt meestal ook nog. Gebruik futhead alleen maar voor de pricechecker van ultimateteamtrading.
Daarom, als je een video bewerkt; Filmen op een tripod en een goede camera, dan met de PC de kwaliteit verslechteren en een handheld effect geven.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is waar maar het komt wel veel geloofwaardiger over
Maar dan gaan jullie mij weer pesten dat ik een kut camera hebquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is waar maar het komt wel veel geloofwaardiger over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |