quote:
ik dacht eerst dat het Kelderman was toen ik die beelden live zag maar het was toch de Gees achteraf. Goed om te zien dat hij weer mee kan sprinten in die laatste kilometers berg opquote:
+1000quote:Op donderdag 11 september 2014 07:30 schreef rajknier het volgende:
Niet meer in de Vuelta dus. Groot mens!
Bewondering en respectquote:Op donderdag 11 september 2014 09:35 schreef DeeBee het volgende:
Gees.
Logische beslissing, hopelijk komt alles goed met z'n vrouw en kind en dat hij uberhaupt de afgelopen weken nog kon presteren met dit op de achtergrond geeft aan wat voor prof het is.
laten we hopen dat het allemaal goed komtquote:Nieuwe tegenvaller Robert Gesink
UTRECHT -
Robert Gesink vertelde op de presentatie van de LottoNL-Jumbo-formatie dat zijn vriendin Daisy opnieuw in het ziekenhuis ligt.
"Ze is nu 27 weken zwanger van ons tweede kindje, maar de situatie is nog niet goed”, aldus de 28-jarige Varssevelder, die voortijding uit de Vuelta stapte, nadat zijn vriendin twee keer geopereerd was. Tevens heeft de coureur daardoor zijn toekomstplannen moeten aanpassen.
"Je probeert je zinnen wel te verzetten, maar dat is soms moeilijk. We zouden eigenlijk al naar Spanje verhuisd zijn om daar te gaan wonen, maar dat hebben we door de situatie nu ook uitgesteld.”
Oneindig veel zwaarder is natuurlijk onzin, maar veel meer concurrentie lijkt me duidelijk. En sowieso mag men kappen met dat gezeik tegen de Gees steeds.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik werd gisteren ook echt extreem chagrijnig toen ik toevallig even het PowNews aanzette (dat kijk ik normaal nooit, maar ik viel er middenin). Meteen weer vraagtekens zetten bij de mentale weerbaarheid en de winnaarsmentaliteit van Gesink, en zeggen dat zijn nieuwe (semi-)ploeggenoot Sven Kramer tenminste wél een held is. Ik kan het normaal prima hebben (en vind het zelfs bij vlagen geinig) als ze corrupte politici of random idioten zo lopen te fucken, maar van Gesink moeten ze echt even afblijven
Sowieso, Sven Kramer is een goede sportman, maar Gesink of welke andere profwielrenner dan ook is objectief bekeken een veel grotere held dan Kramer. Wielrennen is simpelweg een oneindig veel zwaardere sport dan schaatsen, en ook nog een met veel meer concurrentie.
Mwah, oneindig veel zwaarder is een hyperbool, want een 10KM schaatsen gaat je natuurlijk ook niet in de koude kleren zitten, dat besef ik wel. Maar het is simpelweg van een heel andere aard om 3 weken lang elke dag 150-200 km te fietsen. Ik vind dat er wel een groot verschil zit tussen wielrennen en bijna elke andere sport als het gaat om het inherente niveau dat ervoor nodig is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oneindig veel zwaarder is natuurlijk onzin, maar veel meer concurrentie lijkt me duidelijk. En sowieso mag men kappen met dat gezeik tegen de Gees steeds.
Ik vind dat je het allemaal niet kunt vergelijken eigenlijk. In elke sport is het bijna onmenselijk zwaar om de absolute top te bereiken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, oneindig veel zwaarder is een hyperbool, want een 10KM schaatsen gaat je natuurlijk ook niet in de koude kleren zitten, dat besef ik wel. Maar het is simpelweg van een heel andere aard om 3 weken lang elke dag 150-200 km te fietsen. Ik vind dat er wel een groot verschil zit tussen wielrennen en bijna elke andere sport als het gaat om het inherente niveau dat ervoor nodig is.
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:13 schreef Evertjan het volgende:
en hij heet Bramuiteraard vernoemd naar deTank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |