abonnement Unibet Coolblue
pi_135727543
Zitten ze Gees nou uit te lachen? :{w
pi_137031722


Gesink stoempt op kop in Oman, Froome ploetert in zijn wiel.
Citius, Altius, Fortius.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:27:31 #178
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_137031825
Dat doet een mens toch altijd weer goed. Is de post OS jetlag net aan het beginnen, krijg je een boost, omdat de condor van Varsseveld weer gevonden is _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_137032354
Weet Robert trouwens al van onze briljante pijlen? Of Herbert? Die kan wel wat hulp gebruiken.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_137069707
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:24 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]

Gesink stoempt op kop in Oman, Froome ploetert in zijn wiel.
Ziet er goed uit!
Attent aan het rijden in ieder geval, maar daar heeft het ook nooit aan ontbroken bij Gesink.
pi_138223136
De Gees mag wel gaan uitkijken, want hij krijgt concurrentie van iemand die werkelijk overal de baas over wil zijn:
In the coolest little capital of the world
pi_138225137
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:46 schreef Drebbelman het volgende:
De Gees mag wel gaan uitkijken, want hij krijgt concurrentie van iemand die werkelijk overal de baas over wil zijn:
[ afbeelding ]
He? de pijl staat op een of andere neger, zeker weten dat dat Gesink niet is :N
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_138899732
quote:
Robert Gesink kampt met hartritmestoornissen

Robert Gesink maakt later vandaag bekend dat hij komende zondag sowieso niet aan de start van de Amstel Gold Race verschijnt. Zijn programma voor de komende maanden is vooralsnog onduidelijk.

Gesink heeft een probleem: stress. Vooral in grote koersen, als hij in het middelpunt van de schijnwerpers staat en de druk het hoogst is. Dat uit zich óók in fysieke problemen. Gesink heeft de afgelopen seizoen meerdere malen last gekregen van zijn hart: hij is soms zó gestresst dat het op hol slaat. De hartritmeproblemen en de bijbehorende paniekaanvallen zijn de reden dat hij afstapte tijdens het Nederlands Kampioenschap van 2011 en de Giro d'Italia van 2013.

Chip in zijn hart
Na die Giro, waarin zijn hart op hol sloeg tijdens de klimtijdrit op 23 mei, vloog Gesink op last van de ploegarts terug naar Nederland, waar hij werd onderzocht in het ziekenhuis. Volgens diverse bronnen binnen de ploeg werd daar een chip bij zijn hart geplaatst om de ritmestoornissen in de gaten te houden, maar een fysieke oorzaak werd niet gevonden. Het zat in zijn hoofd: het was de druk, de stress, de nervositeit. Het AD maakte met de PR-afdeling van Belkin de afspraak dat Gesink in een interview openlijk zou vertellen over zijn stress, maar in elf maanden tijd bleek het onmogelijk te zijn om er een datum voor te prikken.

Dit seizoen herhalen de problemen zich. Zolang Gesink ver weg rijdt, in Australië, Amerika of Canada, heeft hij zijn stress redelijk onder controle. Maar in de grote koersen in Europa lukt dat een stuk minder goed. Vorige week stapte hij af in de Ronde van het Baskenland, opnieuw met ritmestoornissen.

Vanavond om 18.00 uur geeft Gesink meer uitleg in een persconferentie.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tmestoornissen.dhtml
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:13:37 #184
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_138900365
Ai, dat is niet al te best.
pi_138905702
Verklaart wel een en ander.

Snap dat die kritiek over het vake afstappen hem dan pijn doet. Maar als je kopman bent brengt dat gewoon bepaalde verwachtingen met zich mee. Kun je daar niet mee omgaan, dan ben je misschien niet geschikt voor die rol (hoe goed je ook bent). Vermoed dat de gevoelde druk dus de ware reden is voor het vake afstappen en niet het verlies van zn vader (hoewel ook heel erg natuurlijk).

Sneu voor hem, want zag hem eerder een grote rond winnen dan een Mollema.
pi_138907450
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Verklaart wel een en ander.

Snap dat die kritiek over het vake afstappen hem dan pijn doet. Maar als je kopman bent brengt dat gewoon bepaalde verwachtingen met zich mee. Kun je daar niet mee omgaan, dan ben je misschien niet geschikt voor die rol (hoe goed je ook bent). Vermoed dat de gevoelde druk dus de ware reden is voor het vake afstappen en niet het verlies van zn vader (hoewel ook heel erg natuurlijk).

Sneu voor hem, want zag hem eerder een grote rond winnen dan een Mollema.
Ik denk niet dat je iemands gevoelen in stukjes kunt hakken en dan haarfijn kunt zien wat er nou wel of niet negatief effect op hem heeft. Dat hij zijn vader heeft verloren zal er eerder bij opgeteld moeten worden, maar het is wel weer zo dat iemand die goed in zijn vel zit er niet op de lange termijn aan kapot zal gaan als zijn vader weg valt...

Super kut dit, want Gesink is een van de weinigen die ooit op het podium van een grote ronde gaat kunnen rijden. Maar ik snap ook wel waar hij mee zit: als kopman sta je vol in de schijnwerpers, maar ook krijg je weinig kans om in ontsnappingen mee te gaan. In Nederland kijkt men liever naar mensen die enorme krachtsinspanningen doen, zelfs als die acties dom zijn. Iemand die tijdens week 1 van de Tour probeert niet te veel tijd te verliezen moet wel superieur presteren wil hem dat vergeven worden.

Verder is wielrennen hier altijd een sport op de tweede rang, beetje in de luwte, behalve tijdens de Tour, dan staat het op de voorpagina. Dat lijkt me ook lastig om mee om te gaan.
Who's your Stannis?
pi_138914621
In the coolest little capital of the world
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 15 april 2014 @ 18:43:19 #188
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138914669
quote:
_O_
pi_138944518
Treurig voor Gesink, maar zoals Mart zou zeggen ;

het is hard, maar de Tour wacht op niemand
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_141728555
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is terug!

[ afbeelding ]
Z'n hart ziet er ook goed uit.
pi_141728944
hij was vorige week nog op het Best Kept Secret Festival lekker te relaxen.
  maandag 30 juni 2014 @ 18:29:21 #193
56724 Wombcat
rent wiel
pi_141731001
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is terug!

[ afbeelding ]
Gelukkig met pijl, anders zou je nog moeilijk kunnen zien wie van de 2 Gesink is.
in a crowd you lose humanity
pi_141731117
quote:
14s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Gelukkig met pijl, anders zou je nog moeilijk kunnen zien wie van de 2 Gesink is.
Een Belkinkleurige pijl, genot.
pi_141756040
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Verklaart wel een en ander.

Snap dat die kritiek over het vake afstappen hem dan pijn doet. Maar als je kopman bent brengt dat gewoon bepaalde verwachtingen met zich mee. Kun je daar niet mee omgaan, dan ben je misschien niet geschikt voor die rol (hoe goed je ook bent). Vermoed dat de gevoelde druk dus de ware reden is voor het vake afstappen en niet het verlies van zn vader (hoewel ook heel erg natuurlijk).

Sneu voor hem, want zag hem eerder een grote rond winnen dan een Mollema.
Met zijn choken als het echt belangrijk is? Nee, die zou nooit geen grote ronde winnen.
  woensdag 2 juli 2014 @ 23:25:19 #196
333483 Aguero
oooooooo
pi_141836352
Citius, Altius, Fortius.
pi_141838063
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 23:25 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Scherp als een mes! ;) ;)
Jack does it in real time...
  donderdag 3 juli 2014 @ 00:26:15 #198
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_141839431
Dit jaar een "waar is Mollema"?
pi_141969393
Is ie al gevallen in de Tour?

Oh wacht.
  maandag 7 juli 2014 @ 09:54:48 #200
14505 OProg
A Life in Music
pi_141997224
quote:
Robert Gesink wil naar Girona
Robert Gesink denkt er hard over zich binnen afzienbare tijd met zijn gezin definitief te vestigen in het Spaanse Girona. De perfecte trainingsroutes in het gebied ten noorden van Barcelona, waar hij al zeer regelmatig vertoeft en een appartement heeft, noemt de klimmer van Belkin de voornaamste reden het Achterhoekse honk Aalten te verlaten.

"Als we deze stap willen zetten, moet we het onderhand doen. Ik verblijf heel veel in Girona, omdat ik daar goed bergop kan fietsen. Die manier van trainen sluit beter aan bij mijn karakteristiek als coureur, dan dat ik voortdurend mijn kilometers moet wegtrappen over vlakke Hollandse wegen. Daar heb ik niet zoveel aan om me goed voor te bereiden”, aldus Gesink.

"We hebben een dochtertje van tweeënhalf en het duurt dus niet zo lang meer voordat zij naar school moet. Nou, de combinatie van mijn werk en haar verplichting maakt het niet simpel om steeds tussen twee plekken te pendelen. Daisy voelt zich erg op haar gemak in Spanje, die heeft er ook geen problemen mee. En voor Anne kunnen we best passend onderwijs vinden op een internationale school”, aldus Gesink.
Binnenkort is dus dit plaatje van toepassing:

"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')