Negers zijn wel beter dan marokannen. Kan je tenminste nog mee lachen en als ze je rippen doen ze dat tenminste vaak alleen en niet met 10 man.quote:
Niemand ripped mij. Ik ben 23/6 strapped.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Negers zijn wel beter dan marokannen. Kan je tenminste nog mee lachen en als ze je rippen doen ze dat tenminste vaak alleen en niet met 10 man.
Zou alleen nooit een vriendin nemen die met een neger heeft gehad dat zijn altijd sletjes vriend
Ben jij dit?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niemand ripped mij. Ik ben 23/6 strapped.
sws
wullah haal link wegquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ben jij dit?
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=755561
bedankt voor dit gouden advies, ik wist dat nl echt nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Negers zijn wel beter dan marokannen. Kan je tenminste nog mee lachen en als ze je rippen doen ze dat tenminste vaak alleen en niet met 10 man.
Zou alleen nooit een vriendin nemen die met een neger heeft gehad dat zijn altijd sletjes vriend
Sowieso kan jouw pen0r dan alleen nog maar een deceptie zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
En dan panzeroff als nakuur?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:10 schreef Levolution het volgende:
Als ik ooit een roid ontwikkel met minimale aromatisering en minimale androgene bijwerkingen noem ik deze Panzeron. En als eerbetoon aan de bedenker noem ik mijn farmaceutische bedrijf Yuroid.
Ik moest blozen man.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:10 schreef Levolution het volgende:
Als ik ooit een roid ontwikkel met minimale aromatisering en minimale androgene bijwerkingen noem ik deze Panzeron. En als eerbetoon aan de bedenker noem ik mijn farmaceutische bedrijf Yuroid.
Levoloff.quote:
En ik moet minstens een keer vreemdgaan en haar zowel verbaal in het openbaar en prive fysiek mishandelen. En zodra ze zwanger is moet ik onvindbaar zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso kan jouw pen0r dan alleen nog maar een deceptie zijn.
Everyone's gonna die sauna or laterquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:16 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Everyone's gonna die sauna or later

quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:18 schreef no1uknow het volgende:
heeft iemand dat linkje van dat rare youtube filmpje voor me serbian nogwat
A Serbian Film?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:18 schreef no1uknow het volgende:
Zo'n rare vent die in de auto loopt te schreeuwen en magnesium snuift in z'n homegym?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:18 schreef no1uknow het volgende:
Die Indiaanse mensen kunnen goed dansen, srsquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die Indiaanse mensen kunnen goed dansen, srs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |